Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Joppen naar willem 2, ligeon dan naar..,,

poelie-lwd

Citaat van: De Gast op juni 15, 2015, 12:10:51
zonnesteekje opgelopen? Beetje de verwachtingen temperen zou ik zeggen.. is wellicht ook wel goed voor jezelf.

Er moeten imo nog minimaal 2 gerichte versterkingen bijkomen voor het midden en voorin wil je leuk kunnen meedoen om de plaatsen 12 tm 15. Plaats 12 weer het hoogst haalbare denk ik. Geeft ook niet. Zou nl ook weer een klein wonder zijn.

Maak jij je nou maar druk om Rusnak en bemoei je niet met zaken waar je toch geen verstand van hebt  :zweep
Iedereen heeft recht op mijn mening.

pvanbuijtene

eerste 8 haha... moeiteloos nog wel...

denk dat we alle moeite zullen hebbe  om niet lager dan plek 15 te zullen eindige  ;)..

maar daar hopen we weer op!

poelie-lwd

Citaat van: pvanbuijtene op juni 15, 2015, 15:02:29
eerste 8 haha... moeiteloos nog wel...

denk dat we alle moeite zullen hebbe  om niet lager dan plek 15 te zullen eindige  ;)..

Wij praten binnenkort weer ouwe! De tijd van calimero is voorbij, aan het spit ermee!

Nu alleen nog een andere keeper  :_schater

maar daar hopen we weer op!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Met die nieuwe (goede) keeper gaan we voor niets minder dan de voorronde Champions League  :zweep

dit is mien club

Ik juich pas als de handtekeningen zijn gezet.
Maar t komt goed
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

speculeter

Het is maandag...Waar blijven die namen?

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

justremco

Citaat van: dit is mien club op juni 15, 2015, 16:01:44
Ik denk vandaag niet meer

Presentatie Overgoor was om 17:00 en nieuws van Masek was vorige week pas om 18:0 naar buiten gebracht, dus het zou nog best kunnen

denistel

nou de week is nog lang maar dan komt het oek wel weer goed hoor. |:)

Collingwood

#2065
Om welke positie gaat het eigenlijk? Spits?

EDIT: Van Ewijk maakt bekend dat hij De Graafschap transfervrij gaat verlaten. Voor ons ook een optie?
Kalmte alleen kan u redden.

Keizer

NAC F7Breda.nl ‏@F7Breda  2 min.2 minuten geleden
Slecht begin van de week. Transfer Dingsdag nog niet afgerond. Joppen naar goirle-noord. Cas Peters naar cambuur. #geruchten #NACpraat

Marc S


Collingwood

Zou inderdaad mooi zijn, weer het nodige scorend vermogen erbij. Wel hoop ik dat er dan ook nog een klassieke, dus linksbenige, linksbuiten bij komt.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Zou geweldig zijn....
Maar gaan we nu op een gerucht in van een nac fan?