Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Lau Loene

Andersen basisklant of nu even voor nood en als iedereen fit is naar de beloften ?
Ut leven is net een keutel. De kest ut alleen maar uutskiete.

Stiens

Volgens is hij gewoon gehaald als concurrent voor Pereira. Samen maar uitvechten wie de beste rechtsback word.  |:)

Collingwood

Nog een centrale verdediger erbij en we hebben weer een prima (kwalitatief en kwantitatief) selectie.
Kalmte alleen kan u redden.

HilversumOnTour

Citaat van: Collingwood op augustus 19, 2015, 11:05:02
Nog een centrale verdediger erbij en we hebben weer een prima (kwalitatief en kwantitatief) selectie.

Fischer, Vriends, Otigba of zijn we toch uitgeshopt denk je?

Collingwood

Ik denk dat ze nog wel een opvolger voor Reijnen zoeken. Anders heb je alleen Mac-Intosch voor die positie. Anderson kan daar ook, maar lijkt me niet ideaal. Ze lijken vol voor Fischer te gaan, maar ik vraag me af of die haalbaar is. Dat geldt ook voor Otigba. Vriends is naar mijn mening niet beter dan Mac-Intosch. Ik ben dus wel benieuwd wat er nog gaat gebeuren.
Kalmte alleen kan u redden.

dit is mien club

Het wordt Fischer... kan niet missen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer


speculeter

Citaat van: dit is mien club op augustus 19, 2015, 11:13:51
Het wordt Fischer... kan niet missen
okee....jij hebt er verstand van?
Enig idee op wat voor termijn?
Proberen ze hem koste wat het kost nog voor zaterdag binnen te halen of niet?


Lore

Citaat van: Collingwood op augustus 19, 2015, 11:12:09
Ik denk dat ze nog wel een opvolger voor Reijnen zoeken. Anders heb je alleen Mac-Intosch voor die positie. Anderson kan daar ook, maar lijkt me niet ideaal. Ze lijken vol voor Fischer te gaan, maar ik vraag me af of die haalbaar is. Dat geldt ook voor Otigba. Vriends is naar mijn mening niet beter dan Mac-Intosch. Ik ben dus wel benieuwd wat er nog gaat gebeuren.

Ik denk ook dat er nog iemand bijkomt. Ze zullen toch argumenten hebben om zo vol gas voor Fischer te gaan? En anders zullen ze toch wel een plan B hebben denk ik.

Ben alleen bang dat de extra verdediger(s) extra geld kosten en dat wij daardoor in de winter moeilijker kunnen bijsturen met transfers omdat er dan geen geld meer voor is.

dit is mien club

Laten we het hopen.
Maar niks is zeker in de deze vreemde voetbalwereld
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Citaat van: speculeter op augustus 19, 2015, 11:15:42
okee....jij hebt er verstand van?
Enig idee op wat voor termijn?
Proberen ze hem koste wat het kost nog voor zaterdag binnen te halen of niet?

Kan heel snel gaan, maar cambuur zal niet de hoofdprijs willen betalen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Collingwood

Citaat van: Lore op augustus 19, 2015, 11:18:33
Ik denk ook dat er nog iemand bijkomt. Ze zullen toch argumenten hebben om zo vol gas voor Fischer te gaan? En anders zullen ze toch wel een plan B hebben denk ik.

Ben alleen bang dat de extra verdediger(s) extra geld kosten en dat wij daardoor in de winter moeilijker kunnen bijsturen met transfers omdat er dan geen geld meer voor is.

Fischer is in ieder geval niet goedkoop, dus je kunt gelijk hebben. Aan de andere kant heeft Cambuur dan 25 selectiespelers die over het algemeen vrij goed lijken te zijn. Denk dat er veel vertrouwen is in deze groep. Eventueel kun je misschien nog iemand huren van City (Bytyqi?).
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op augustus 19, 2015, 11:25:37
Fischer is in ieder geval niet goedkoop, dus je kunt gelijk hebben. Aan de andere kant heeft Cambuur dan 25 selectiespelers die over het algemeen vrij goed lijken te zijn. Denk dat er veel vertrouwen is in deze groep. Eventueel kun je misschien nog iemand huren van City (Bytyqi?).
Huren is dan later een optie, maar ik denk dat er vooral gekeken gaat worden naar de ontwikkeling van een aantal beloften. Als die snel op een gewenst niveau komen dan kunnen ze voor de breedte aanhaken bij de selectie.

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2015, 11:27:22
Huren is dan later een optie, maar ik denk dat er vooral gekeken gaat worden naar de ontwikkeling van een aantal beloften. Als die snel op een gewenst niveau komen dan kunnen ze voor de breedte aanhaken bij de selectie.

Voor de breedte zeker. Dat zou ook een goede ontwikkeling zijn. Hoef je geen Van Boxel-achtige spelers meer te halen.

Maar volgens mij doelde Lore erop dat Cambuur in de winterstop mogelijk tot de conclusie zou kunnen komen dat er nog ergens extra kwaliteit nodig is. In dat geval denk ik dat ze eerder bij een speler van City uitkomen.
Kalmte alleen kan u redden.