Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

el haj

Tja, Vd Belt is zelf ook gepromoveerd naar AD vanuit de financiële tak. Hoewel niemand zijn successen kant ontkennen kwam hij hier ook binnen als een cijfertjes-nerd om het maar even gechargeerd te brengen. Hij had dan echter wel weer een profvoetbalcarrière achter de rug. :P

Hoe dan ook lijkt het me verstandig dat we 'm de tijd te gunnen, aan die man z'n poten zagen is voor iedereen hier nadelig. We moeten inderdaad óók op de RvC vertrouwen. De resultaten spreken voor zich dus dat vertrouwen is duidelijk verdiend.
Ik ben echt heel nieuwsgierig naar de cijfers van 't afgelopen fiscale jaar; dan kunnen we wat specifieker zien hoe de eerste periode AdG is gegaan. :)

Gasgeve

Mooie dag om een speler te presenteren  :zweep

Dokkumer

Citaat van: el haj op augustus 18, 2015, 23:20:43
Tja, Vd Belt is zelf ook gepromoveerd naar AD vanuit de financiële tak. Hoewel niemand zijn successen kant ontkennen kwam hij hier ook binnen als een cijfertjes-nerd om het maar even gechargeerd te brengen. Hij had dan echter wel weer een profvoetbalcarrière achter de rug. :P

Hoe dan ook lijkt het me verstandig dat we 'm de tijd te gunnen, aan die man z'n poten zagen is voor iedereen hier nadelig. We moeten inderdaad óók op de RvC vertrouwen. De resultaten spreken voor zich dus dat vertrouwen is duidelijk verdiend.
Ik ben echt heel nieuwsgierig naar de cijfers van 't afgelopen fiscale jaar; dan kunnen we wat specifieker zien hoe de eerste periode AdG is gegaan. :)
Dat ben ik met je eens, vdB is natuurlijk wel vanuit een voetballende carrière in de kantoren gerold. Heeft mijns inziens wat meer ervaring dan AdG heeft en ook een andere uitstraling.

Uiteraard krijgen de heren van mij een eerlijke kans. Het was ook absoluut niet mijn bedoeling om aan stoelpoten te gaan zagen en ik verwacht ook wel dat het goed komt. AdG kent de club inmiddels goed en heeft uiteraard goede instructies van GvdB gehad verwacht ik.

Over het afgelopen fiscale jaar kun je nog weinig zeggen, immers GvdB heeft tot 1 februari de touwtjes in handen gehad. Ik kijk dus eerder uit naar het nu lopende boekjaar, pas dan kun je echt zien wat de invloed van AdG is).

Gasgeve

Vandaag Anderson binnenhalen en een stap verder komen met Fischer zou perfect zijn. Gasgeve TS!

Timmie

Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2015, 08:41:07
Dat ben ik met je eens, vdB is natuurlijk wel vanuit een voetballende carrière in de kantoren gerold. Heeft mijns inziens wat meer ervaring dan AdG heeft en ook een andere uitstraling.

Uiteraard krijgen de heren van mij een eerlijke kans. Het was ook absoluut niet mijn bedoeling om aan stoelpoten te gaan zagen en ik verwacht ook wel dat het goed komt. AdG kent de club inmiddels goed en heeft uiteraard goede instructies van GvdB gehad verwacht ik.

Over het afgelopen fiscale jaar kun je nog weinig zeggen, immers GvdB heeft tot 1 februari de touwtjes in handen gehad. Ik kijk dus eerder uit naar het nu lopende boekjaar, pas dan kun je echt zien wat de invloed van AdG is).

Uitstraling maakt mijn inziens vrij weinig uit voor een AD die amper in de spotlights staat. Hoevaak zag je vdB voor de camera's?

dit is mien club

Vandaag +2? Het zou zomaar kunnen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Citaat van: Timmie op augustus 19, 2015, 08:56:56
Uitstraling maakt mijn inziens vrij weinig uit voor een AD die amper in de spotlights staat. Hoevaak zag je vdB voor de camera's?
Alleen als er goed nieuws te verwachten was :devil
Het is niet alleen het voor de camera's zien, maar ook het rondlopen in en om het stadion, het praten met mensen binnen de club en supporters. Contact met de andere media zoals OF en ga zo maar door.
Maar goed, genoeg gezeik. Potvolblomme die speulers mutte komme!!

Timmie

Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2015, 09:10:19
Alleen als er goed nieuws te verwachten was :devil
Het is niet alleen het voor de camera's zien, maar ook het rondlopen in en om het stadion, het praten met mensen binnen de club en supporters. Contact met de andere media zoals OF en ga zo maar door.
Maar goed, genoeg gezeik. Potvolblomme die speulers mutte komme!!

Klopt hoor. Maar wij weten niet met wie hij allemaal contacten heeft etc. Zal vast wel goed zijn. Is niet voor niets AD geworden, al dan niet tijdelijk. Commercieel gezien kan en moet het in iedergeval een stuk beter. Overal zie ik kansen die niet worden benut, helaas.

Precies, en snel een beetje! Zaterdag Heracles. Nu al enorm belangrijk!
Leuk hoor, puntje bij Zwolle en goed spel tegen Feyenoord. Maar nu moet het gebeuren!

Dokkumer

Citaat van: Timmie op augustus 19, 2015, 09:18:55
Klopt hoor. Maar wij weten niet met wie hij allemaal contacten heeft etc. Zal vast wel goed zijn. Is niet voor niets AD geworden, al dan niet tijdelijk. Commercieel gezien kan en moet het in iedergeval een stuk beter. Overal zie ik kansen die niet worden benut, helaas.

Precies, en snel een beetje! Zaterdag Heracles. Nu al enorm belangrijk!
Leuk hoor, puntje bij Zwolle en goed spel tegen Feyenoord. Maar nu moet het gebeuren!
Het netwerk wat Gerald had zal ongetwijfeld grotendeels wel behouden zijn gebleven. Ik verwacht namelijk niet dat hij de enige was die het netwerk kende.
Hoe men binnen de club verder gedacht heeft weet ik natuurlijk niet, maar intern oplossen was natuurlijk wel de snelste en goedkoopste oplossing. Ard hoefde niet al te lang ingewerkt te worden omdat hij de club van binnenuit wel kent.

Op commercieel gebied en ook op andere gebieden valt zelfs in onze sfeervolle bouwval nog veel te winnen, dat weten we allemaal wel.

1 uit 2 ik had er van tevoren voor getekend eerlijk gezegd. Zaterdag moet gewoon onze eerste driepunter zijn!!

Timmie

Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2015, 09:22:36
Het netwerk wat Gerald had zal ongetwijfeld grotendeels wel behouden zijn gebleven. Ik verwacht namelijk niet dat hij de enige was die het netwerk kende.
Hoe men binnen de club verder gedacht heeft weet ik natuurlijk niet, maar intern oplossen was natuurlijk wel de snelste en goedkoopste oplossing. Ard hoefde niet al te lang ingewerkt te worden omdat hij de club van binnenuit wel kent.

Op commercieel gebied en ook op andere gebieden valt zelfs in onze sfeervolle bouwval nog veel te winnen, dat weten we allemaal wel.

1 uit 2 ik had er van tevoren voor getekend eerlijk gezegd. Zaterdag moet gewoon onze eerste driepunter zijn!!

Bonuspuntje, in mijn ogen.
Zaterdag winnen, want daarna wordt het ook weer zwaar. Benieuwd naar de opstelling aanstaande zaterdag. In elke linie zou je iets kunnen aanpassen..

PePe

#4645
Net su lang deur voetballe, sudat de drie punten binnen binne.

speculeter

Wat we nu binnen hebben gehaald stemt mij meer dan tevreden.
Hoe er gevoetbald word idem....met een Overgoor en peersman toch wel baasjes binnengehaald die ook een koekie kunnen verkopen.Hebben we soms ook nodig.

Vandaag anderson er hopelijk bij en de nieuwe CV.
Mooie dag voor nieuwe spelers.

borlwd

Cambuur haalt Anderson op bij AZ

LEEUWARDEN – Djavan Anderson komt per direct de selectie van Cambuur versterken.

De 20-jarige rechtsback doorliep de jeugdopleiding van Ajax en stapte in de zomer van 2014 over naar AZ. Bij de  club uit Alkmaar mocht hij slechts één keer speelminuten maken. In het Nederlands elftal onder 17 en onder 18 kwam de talentvolle speler tot dertien interlands.

Anderson, die al medisch is gekeurd, kan tevens op het middenveld en centraal achterin uit de voeten.

Contractdetails volgen later.

dehuisaanhuis

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

speculeter

Anderson voor twee jaar gehaald.