Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 02, 2015, 16:32:57
Ongetwijfeld, maar die kwamen wel van 2 clubs die komend seizoen (weer) Europees spelen. Daar loopt in de jeugd over het algemeen meer rond dan in de Jupiler League. Daar moeten veel spelers het vooral hebben van hard werken, terwijl het bij ons veel draait om positiespel
Van der Streek was veelal wisselspeler en Rusnak heeft alleen in de jeugd van City gespeeld en heeft waarschijnlijk de Europese wedstrijden van tv moeten volgen... Maar je had het over Eredivisie en JL en daar hadden beiden nog nooit gespeeld...
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Rusnak was toch gewoon een buitenkansje? Die was al te goed voor de Jupiler League toen ie hier kwam. Als die spelers van bijv. jong PSV zo goed waren geweest, hadden ze vast wel een kansje bij de hoofdmacht gekregen. Ritzmaier zat ook af en toe nog weleens bij de selectie afgelopen seizoen.

richard

Citaat van: Grijskijkert op juni 02, 2015, 15:57:55
Hoop ik dat je reet verbrand, arrogante ... Altijd achteraf lullen, makkelijker is er niet..

Waarom achteraf lullen? Als ik iets hoor van iemand dan ga ik dat niet hier neer zetten hoor, kan het hooguit met icoontje bevestigen!! Maar weet nu ook weer waarom ik hier nooit meer lees en post!!!

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 02, 2015, 16:42:40
Rusnak was toch gewoon een buitenkansje? Die was al te goed voor de Jupiler League toen ie hier kwam. Als die spelers van bijv. jong PSV zo goed waren geweest, hadden ze vast wel een kansje bij de hoofdmacht gekregen. Ritzmaier zat ook af en toe nog weleens bij de selectie afgelopen seizoen.
Rusnak was inderdaad een buitenkans jammer dat hij niet gekocht is in de winter...
Bij een topclub kom je bijna niet aanbod als jeugdspeler.. Ritzmaier geef je als voorbeeld, die was bij ons top en bij PSV komt hij niet aanbod en moest vooral zijn wedstrijden in Jong PSV spelen.. Dus Ritzmaier is een prima voorbeeld dat het wel kan...
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Tuurlijk kan het wel, dus we zien wel hoe het loopt. Bedoel het ook niet om jou aan te vallen hoor, vind dat je wel aardig kennis van zaken hebt. Alleen ben ik van mening dat we in eerste instantie hoger moeten inzetten en als b of c keuze bij dergelijke spelers uit moeten gaan komen. Worden nog leuke weken iig!

Grijskijkert

Citaat van: richard op juni 02, 2015, 16:47:36
Waarom achteraf lullen? Als ik iets hoor van iemand dan ga ik dat niet hier neer zetten hoor, kan het hooguit met icoontje bevestigen!! Maar weet nu ook weer waarom ik hier nooit meer lees en post!!!
Waarom achteraf zeggen dat je het wel wist en zeggen dat je op het vuur zit, noem ik een vorm van achteraf lullen.. Je zegt vooraf niks zeg dan achteraf dan ook niks..Iemand = Ype en ik snap wel dat je niks zegt want anders wordt Ype boos en zegt hij nooit weer iets tegen je..
Lezen en posten(vooral negatief) heb je wel een andere account voor toch ;)
IN HENK WE TRUST!!!

richard

Citaat van: Grijskijkert op juni 02, 2015, 16:54:44
Waarom achteraf zeggen dat je het wel wist en zeggen dat je op het vuur zit, noem ik een vorm van achteraf lullen.. Je zegt vooraf niks zeg dan achteraf dan ook niks..Iemand = Ype en ik snap wel dat je niks zegt want anders wordt Ype boos en zegt hij nooit weer iets tegen je..
Lezen en posten(vooral negatief) heb je wel een andere account voor toch ;)

Lekker onzin blijven verkopen succes ermee!! Alles wat je hier neerzet klopt van geen kant maar vind het wel prima kan het je wel uitleggen in pb✌️

Grijskijkert

Citaat van: richard op juni 02, 2015, 16:54:31
Hij zegt van niet en daar sta ik volledig achter omdat ik weet hoe hij bekend is met spelers en gaat niet over 1 nacht ijs wat jij blijkbaar wel doet met het kijken wav een selectie wedstrijdje? rusnak was bovengemiddeld en vd streek een jaar buitenland erop zitten net even anders dacht ik. En vwb mijn bron, wel knap dat jij dat weet....want als er nu 1 is die zulks soort dingen niet verteld is hij het wel!!! Trouwens succes met gissen en je mening blijven geven, gissen hoef ik niet mijn mening geef ik, alleen niet hier!!
Ik over 1 nacht ijs? Noor heb ik meer dan 1x gezien en Verlaan ook(gewoon de JL volgen) Schimmel is niet voor niets 1 van de beste keepers van de topklasse en El Baad speelde heel goed en is beter dan een Dijkstra(als voorbeeld) maar is 5 jaar jonger... Over Rusnak en v/d Streek, Remco had het over eredivisie en JL en daar hadden beide niet gespeeld.
En waaraan voorbij wordt gegaan is dat ik gezegd heb dat deze jongens prima back-ups zijn,dus achter  de eerste 23.
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Spelers achter de eerste 23 hebben een eigen topic he: Jong Cambuur ;)

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 02, 2015, 16:52:51
Tuurlijk kan het wel, dus we zien wel hoe het loopt. Bedoel het ook niet om jou aan te vallen hoor, vind dat je wel aardig kennis van zaken hebt. Alleen ben ik van mening dat we in eerste instantie hoger moeten inzetten en als b of c keuze bij dergelijke spelers uit moeten gaan komen. Worden nog leuke weken iig!
Ben ik ook met je eens.. Maar de jongens die ik noemde waren ook voor achter de eerste 23... Worden inderdaad leuke weken :thumbsup ,en nu eerst  :koffie
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 02, 2015, 17:16:28
Spelers achter de eerste 23 hebben een eigen topic he: Jong Cambuur ;)
Ja klopt... Het kwam te sprake dat pereira kan dienen als back-up voor beide backs(er moet nog een rechts back komen) en mocht die een blessure krijgen dat je dan bij die jongens(Jong Cambuur) uitkomt.... en toen noemde ik die namen als voorbeeld als de eerste back-up wegvalt.. Dus Schimmel als Zeinstra(of nienhuis) wegvalt,Verlaan en El baad als Mac-Intosch wegvalt en Noor als er wat met Peirera gebeurt, zo dus... dus niet als directe basis spelers..
IN HENK WE TRUST!!!

rudie

Citaat van: de Schoot op juni 01, 2015, 23:19:32
Gokje: Timmermans als 3e keeper.

Lijkt me sterk als Cambuur keepers zou zoeken voor het belofteteam en hij een contract bij Volendam laat lopen omdat hij wil spelen?

denistel

dat zal ook het probleem zijn met een spits die je wilt aantrekken omdat je em geen basis plaats kunt
garanderen en dus die speler er wel heel goed over na moet denken of ie dat wil.

en over de discussie het is gewoon een behoorlijke stap als je van jl of amateurs
naar ere div gaat.

niveau van trainen en spelen is de laatste 2 jaar bij Cambuur echt veel beter
geworden hoor. laatst bij de oefenpartij tegen broekster boys zag je dat ook
binnen 10 min was het al 0-3 terwijl we een paar jaar geleden tegen zulke
ploegen soms over 90 min met 0-3 wonnen.

tevens is de druk in ere divisie veel hoger dan in de jl en topklasse.

topklasse zie ik elk weekend veel samenvattingen van en spelers daar uit
hebben wel een jaartje nodig om te wennen is mijn mening.

maar beloften is juist mooi als er 1 echt goed is kan je em altijd nog toevoegen
bij je selectie.

sunderland

toch een tegenvaller he grijskijkert.Jij die hier al weken doet alsof je het voetbal hebt uitgevonden

Dokkumer

Citaat van: sunderland op juni 02, 2015, 20:30:13
toch een tegenvaller he grijskijkert.Jij die hier al weken doet alsof je het voetbal hebt uitgevonden
:_schater Zo lopen er hier wel meer rond. En nog veel meer met een ego zo groot als een planeet :devil