Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

de Schoot



Destroyer

Citaat van: Cor op oktober 10, 2015, 09:25:59
Dat was in de tijd van M die eigenlijk Cor is, of andersom

M, heerlijke discussies. Jammer dat hij niet meer hier is. Tegenwoordig is het hier net als Dokkumer zegt een viswijfen theekransje met meer gejank tegen elkaar dan over het topic  :monk
** Poolwinner 18/19 - 21/22

okkele

Citaat van: de Schoot op oktober 10, 2015, 19:11:42
Tja, zolang jullie op 'm blijven reageren.....  :_spank
als iedereen hem blokkeert ist klaar toch?
weer 2 pagina`s over niks hier.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Cor

Citaat van: okkele op oktober 11, 2015, 12:07:32
als iedereen hem blokkeert ist klaar toch?
weer 2 pagina`s over niks hier.

Maar hoe kijk je tegen de huidige selectie aan dan? Zelf heb ik het vertrouwen nog steeds. Met name verdedigend lijken we het ergste gehad te hebben.

okkele

#5420
mijn kijk op cambuur is nog dezelfde als aan het begin van dit seizoen.
we wisten allemaal dat er een enorm zwaar programma voor ons lag en de late verkoop van reijnen maakte het nog lastiger.
tel daar blessures en de knvb-hekel aan leeuwarden bij op en we staan er belabberd voor.
wat de selectie betreft is het niet zo slecht hoor,het is alleen nog niet een ingespeeld team.
ogbeche is een klasse-spits voor cambuur normen,narsingh in normale doen is prima,byrne goeie middenvelder die een aanloop(blessures e.d) nodig had,perreira groeit evenals peersman,vytas is een kerel,overgoor zeer nuttig,vd streek harde werker,dammers word wel een grote geloof ik net als monteiro en macek was ik erg van onder de indruk in de voorbereiding,hij zal nog te licht zijn.
wat de vaste waarden betreft dus prima in mijn ogen.
minpuntjes zijn vd laan,steblecki en de keepers.
ik kan niet echt een mening vormen over heerings,anderson,macintosh en houtkoop.
als de potjes tegen utrecht en roda normaal waren verlopen hadden we ook 4 punten meer gehad en was er wat minder paniek.
het voetbal op zich is toch ook prima?
feit is wel dat er nu punten gehaald moeten worden,dat gaat ook gebeuren tegen ado,dkv,groningen en graafschap.

kortom,ik heb net als jij alle vertrouwen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Anderson kun je wel een mening over hebben dacht ik zo. Je hebt hem toch zien voetballen. Mc intosch heeft op zijn tenen gelopen met een blessure. Straks maar weer rustig laten invallen. Laat Heerings maar een tijdje wennen. Houtkoop kan gewoon goed voetballen

Timmie

Citaat van: okkele op oktober 12, 2015, 00:45:43
mijn kijk op cambuur is nog dezelfde als aan het begin van dit seizoen.
we wisten allemaal dat er een enorm zwaar programma voor ons lag en de late verkoop van reijnen maakte het nog lastiger.
tel daar blessures en de knvb-hekel aan leeuwarden bij op en we staan er belabberd voor.
wat de selectie betreft is het niet zo slecht hoor,het is alleen nog niet een ingespeeld team.
ogbeche is een klasse-spits voor cambuur normen,narsingh in normale doen is prima,byrne goeie middenvelder die een aanloop(blessures e.d) nodig had,perreira groeit evenals peersman,vytas is een kerel,overgoor zeer nuttig,vd streek harde werker,dammers word wel een grote geloof ik net als monteiro en macek was ik erg van onder de indruk in de voorbereiding,hij zal nog te licht zijn.
wat de vaste waarden betreft dus prima in mijn ogen.
minpuntjes zijn vd laan,steblecki en de keepers.
ik kan niet echt een mening vormen over heerings,anderson,macintosh en houtkoop.
als de potjes tegen utrecht en roda normaal waren verlopen hadden we ook 4 punten meer gehad en was er wat minder paniek.
het voetbal op zich is toch ook prima?
feit is wel dat er nu punten gehaald moeten worden,dat gaat ook gebeuren tegen ado,dkv,groningen en graafschap.

kortom,ik heb net als jij alle vertrouwen.

Ik kan er niet bij dat er een KNVB hekel naar Leeuwarden is.
Weiger ik te geloven.

Verder ben ik met je eens over de eerste spelers die je noemt.
Pereira is altijd al een goede back geweest, helemaal niks mis mee.
Verder zal Dammers wel een grote worden ja, heilig van overtuigd.

Steblecki, tja.. Niet zien spelen dit seizoen. Vond hem vorig jaar echt niet slecht op het middenveld.
Jammer dat Henk hem als buiten heeft gebruikt. Dat kan die jongen ook gewoon niet.
Zonde!

Houtkoop, heerlijke voetballer.
Macintosh ook echt niet verkeerd, moet wel centraal spelen..
Heerings bij Utrecht niet slecht, hier toch minder dan verwacht.
Anderson begon lekker, viel helaas terug!

Omtrent het spel denk ik dat het echt wel beter kan. Het is niet meer het voetbal van de afgelopen jaren.
Tegenstanders beginnen ons spelletje ook door te krijgen.

diekhuzen

Calimerocomplex. De KNVB heeft geen hekel aan Cambuur. Cambuur heeft dit seizoen wat pech met de scheidsrechters en met name tegen de topclubs. Dat topclubs het voordeel van de twijfel krijgen is irritant en erg frustrerend. Anderzijds had Fc Twente hier gewoon moeten winnen. De penalty's die Cambuur tegen krijgt zijn vaak terecht.

Deel van het resultaat is te wijten aan slecht verdedigen en met name tegen Fc Utrecht uit bij een 1-3 voorsprong. Ook het verlies van Reijnen en een niet fitte Van der Laan als opvolger maakt Cambuur kwetsbaar.

Ogbeche scoort gelukkig weer en de verdediging heeft de afgelopen drie wedstrijden, uitgezonderd Telstar, goed gespeeld. Misschien is nu de tijd aangebroken om te gaan oogsten :-)

Timmie

Citaat van: diekhuzen op oktober 12, 2015, 11:59:09
Calimerocomplex. De KNVB heeft geen hekel aan Cambuur. Cambuur heeft dit seizoen wat pech met de scheidsrechters en met name tegen de topclubs. Dat topclubs het voordeel van de twijfel krijgen is irritant en erg frustrerend. Anderzijds had Fc Twente hier gewoon moeten winnen. De penalty's die Cambuur tegen krijgt zijn vaak terecht.

Deel van het resultaat is te wijten aan slecht verdedigen en met name tegen Fc Utrecht uit bij een 1-3 voorsprong. Ook het verlies van Reijnen en een niet fitte Van der Laan als opvolger maakt Cambuur kwetsbaar.

Ogbeche scoort gelukkig weer en de verdediging heeft de afgelopen drie wedstrijden, uitgezonderd Telstar, goed gespeeld. Misschien is nu de tijd aangebroken om te gaan oogsten :-)

Exact, Twente had een penal moeten krijgen. Hoor je niemand over.
Penal tegen Feyenoord vond ik achteraf niet terecht, snap echt wel dat die gegeven wordt.
Zelf dacht ik namelijk ook dat Bakker 'm met de hand raakte en hij ging ook met de hand naar de bal toe in mijn ogen.
Tegen PSV was gewoon lullig, vond ik zeker geen rood en een penal was mijn inziens ook niet nodig geweest!
Penal tegen Utrecht was gewoon stom. Dan kun je zeggen: 'Er werd een overtreding gemaakt op een speler van Cambuur'.
Kan, vergeet niet dat even daarvoor ook een penal voor Utrecht had moeten worden toegekend, gebeurt ook niet.
Veder kan ik me 1,2,3 geen penal meer voor de geest halen.

Collingwood

Citaat van: Timmie op oktober 12, 2015, 12:12:24
Exact, Twente had een penal moeten krijgen. Hoor je niemand over.
Penal tegen Feyenoord vond ik achteraf niet terecht, snap echt wel dat die gegeven wordt.
Zelf dacht ik namelijk ook dat Bakker 'm met de hand raakte en hij ging ook met de hand naar de bal toe in mijn ogen.
Tegen PSV was gewoon lullig, vond ik zeker geen rood en een penal was mijn inziens ook niet nodig geweest!
Penal tegen Utrecht was gewoon stom. Dan kun je zeggen: 'Er werd een overtreding gemaakt op een speler van Cambuur'.
Kan, vergeet niet dat even daarvoor ook een penal voor Utrecht had moeten worden toegekend, gebeurt ook niet.
Veder kan ik me 1,2,3 geen penal meer voor de geest halen.

Dit is natuurlijk niet waar. Is door bijna iedereen benoemd.
Kalmte alleen kan u redden.

Timmie

Citaat van: Collingwood op oktober 12, 2015, 12:27:18
Dit is natuurlijk niet waar. Is door bijna iedereen benoemd.

Dan was ik paar dagen weg denk ik;-)

Rest nog aanmerkingen op?

Collingwood

Citaat van: Timmie op oktober 12, 2015, 12:49:31
Dan was ik paar dagen weg denk ik;-)

Rest nog aanmerkingen op?

Nee, kan me er voor de rest redelijk in vinden. Al vind ik de penalty's tegen Feyenoord en Utrecht wel zeer discutabel. Maar voor mij zeker geen reden om een complot van de KNVB tegen Cambuur vast te stellen.
Kalmte alleen kan u redden.

okkele

jullie moeten ook niet doorslaan in een (verkeerde)beschrijving van een feit.
natuurlijk heeft deze kutbond geen hekel aan lwd.
het is frustrerend dat bij de top iemand op kniehoogte in mag komen terwijl een vd streek(om maar een goed voorbeeld te noemen)de lul is want meneer blom durft het hier wel aan om de wedstrijd te bepalen in de eerste minuten,dat kan hij uiteraard niet in de grote steden.
ik zal het bij dit ene voorbeeld laten.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Sorry maar ik geloof er juist wel in dat knjb een hekel heeft aan ons. Ze hebben verl jaar ook aangegeven dat er eigenlijk plek is voor 1 club hier. Dkv is 1 van hun paradepaardjes uit de provincie. Als je nu eens alles op een rijtje zet en begint bij de indeling vd competitie en dan wedstrijd voor wedstrijd alles opschrijft wat in ons nadeel was kun je zo 100 dingen opschrijven. En ga daarna eens alle dingen opschrijven van feyenoord waar hun voordeel uithaalden. Calimero gedrag of niet de FEITEN zijn er