Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

#1020
Citaat van: justremco op mei 20, 2015, 13:47:43
We hebben nu (als Schootstra blijft) 16 spelers, dus dat zou betekenen in elke linie nog 2 erbij. En dan eventueel nog een nieuwe keeper of een extra verdediger
Als er niemand nog vertrekt.. Denk niet dat er nog een keeper komt, de 2 die er zijn hebben nog een doorlopend contract en voor jong Cambuur zijn er nu ook 2..
3 verdedigers een rechts(Noor of Turan) en linksback(Gosens of Labylle ) en een linkercentrale verdediger(Luis Pedro of Linthorst )
2 middenvelders een creatieve(Sleegers of Vloet) en een verdedigende(Vossebelt of Sporkslede )
1 linksbuiten die ook voor nood spits kan spelen(Peters of Sahar)
en misschien een goedkope 3e spits(Seuntjes,Oosterwijk of Bergkamp)

Van Overeem is geen optie meer... http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2015/05/20/11919042/az-heeft-vervanger-gudelj-in-huis?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: moodygrunn op mei 20, 2015, 16:00:40
V/d Boomen? van Eindhoven
Heeft nog een contract tot 2017 en staat in de belangstelling van DKV en AZ
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: speculeter op mei 20, 2015, 14:37:28
Prioriteiten volgens mij nu...
Creatieve middenvelder
Linkerspits
spits.

Met Stans. ...Peters....en Gladon ben ik wel tevreden.

:0= En een keeper!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 20, 2015, 16:22:00
:0= En een keeper!!
:0= komt er niet... even logisch nadenken ouwe...
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2015, 16:17:46
Als er niemand nog vertrekt.. Denk niet dat er nog een keeper komt, de 2 die er zijn hebben nog een doorlopend contract en voor jong Cambuur zijn er nu ook 2..
3 verdedigers een rechts(Noor of Turan) en linksback(Gosens of Labylle ) en een linkercentrale verdediger(Luis Pedro of Linthorst )
2 middenvelders een creatieve(Sleegers of van Overeem) en een verdedigende(Vossebelt of Sporkslede )
1 linksbuiten die ook voor nood spits kan spelen(Peters of Sahar)
en misschien een goedkope 3e spits(Seuntjes,Oosterwijk of Bergkamp)

Met alle respect hoor maar willen we stappen maken dan zul je toch in een kwalitatief betere vijver moeten vissen. Dit is alkemaal leuk en een enkeling zou kunnen aanhaken maar hier win je de oorlog niet alleen mee. Er moet vol ingezet worden op ervaring en een over mijn lijkmentaliteit, aangevuld met wat talent zoals labylle, sporkslede of van Overeem.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2015, 16:23:52
:0= komt er niet... even logisch nadenken ouwe...

In jou beleving niet nee, in de mijne wel  :zweep
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Ik denk ook dat er geen nieuwe keeper komt, hooguit als Nienhuis of Zeinstra vertrekt.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 20, 2015, 16:27:38
In jou beleving niet nee, in de mijne wel  :zweep
Je hebt nou 4 keepers onder contract dat is genoeg, of niet...
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2015, 16:46:18
Je hebt nou 4 keepers onder contract dat is genoeg, of niet...

Zeker. Desalniettemin zijn de nr 1 en 2 niet goed genoeg om structureel mee te doen in de eredivisie of in ieder geval je vast te positioneren in de middenmoot. Nienhuis verkopen dus als je een betere kunt kopen of in ons geval wrs huren.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 20, 2015, 16:26:46
Met alle respect hoor maar willen we stappen maken dan zul je toch in een kwalitatief betere vijver moeten vissen. Dit is alkemaal leuk en een enkeling zou kunnen aanhaken maar hier win je de oorlog niet alleen mee. Er moet vol ingezet worden op ervaring en een over mijn lijkmentaliteit, aangevuld met wat talent zoals labylle, sporkslede of van Overeem.
Ben blij dat jij deze spelers zo goed kent en hun ontwikkeling in de gaten hebt gehouden... Wat is er mis met deze spelers, graag 1 voor 1 even benoemen...Want Labylle wel ,die dit seizoen niet bij Zwolle heeft gespeeld(uitgeleend aan MVV) en geen Gosens die een prima seizoen heeft gespeeld in de eredivisie, dus ik snap je beredenatie niet echt.. En de kwalitatief betere vijver kost geld.. Is dat er?

Dit zijn allemaal spelers waar nog rek in zit en waarschijnlijk binnen het Cambuur budget passen...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 20, 2015, 16:53:47
Zeker. Desalniettemin zijn de nr 1 en 2 niet goed genoeg om structureel mee te doen in de eredivisie of in ieder geval je vast te positioneren in de middenmoot. Nienhuis verkopen dus als je een betere kunt kopen of in ons geval wrs huren.
Of accepteren wat er is en het daarmee doen.. Want als Nienhuis zo'n seizoen als vorig seizoen draait hoor je niemand meer...
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Op het middenveld moeten we er spelers bij hebben die zich al hebben bewezen op het hoogste niveau of toptalenten zijn die het spelletje kunnen lezen en voetballend de oplossing zoeken. Het middenveld is heel belangrijk in ons spel dus deze spelers mogen m.i. wel wat meer kosten. Voorin 2 vleugelspelers er bij die kunnen concurreren met de huidige vleugelspelers. Als 1 daarvan ook nog linksbenig is heb je ook wat meer diversiteit.

Grijskijkert

Citaat van: justremco op mei 20, 2015, 17:15:21
Op het middenveld moeten we er spelers bij hebben die zich al hebben bewezen op het hoogste niveau of toptalenten zijn die het spelletje kunnen lezen en voetballend de oplossing zoeken. Het middenveld is heel belangrijk in ons spel dus deze spelers mogen m.i. wel wat meer kosten. Voorin 2 vleugelspelers er bij die kunnen concurreren met de huidige vleugelspelers. Als 1 daarvan ook nog linksbenig is heb je ook wat meer diversiteit.
Ben het niet helemaal met je eens wbt de middenvelders Rusnak en El Makrini(en de andere middenvelders die we hebben) hadden zich niet bewezen op het hoogste niveau en waren ook geen top talenten.. Maar zoals bewezen is kan het ook wel een niveautje minder... Het is maar net hoe het wordt opgepikt door spelers..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Wat gaat er met Roorda gebeuren,is dat al bekend, of traint hij voor jan met de korte achternaam mee?
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2015, 17:42:58
Wat gaat er met Roorda gebeuren,is dat al bekend, of traint hij voor jan met de korte achternaam mee?

Vermoedelijk weer een amateur contract voor een jaar.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets