Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 29, 2015, 15:39:24
Mike van der Hoorn / Kai Heerings lijkt me een mooi duo. Is alleen onhaalbaar.

Calvin McIntosh is trouwens in mijn ogen ook een basisspeler. Maak me meer zorgen over de backpositie. Vind Pereira en Vytas toffe gasten en spelen bij vlagen goed, maar daar mag zeker meer concurrentie bij. Droste en Bijker zijn vertrokken en alleen Peersman is er voor teruggekomen.

Dan met Macintosh en heerings in het centrum? Vytas en Pereira op de back? Man, man, dat zie ik echt niet zitten. Als Reijnen gaat dan moeten wij iemand halen. Mijn optie zou ook Fischer zijn en anders iemand huren.....

Lau Loene

Als Groningen Reijnen wil, willen wij Hateboer en Mahi.
Als ze vander Laan er dan ook nog bij doen krijgen zij Schepers erbij

Deal ???
Ut leven is net een keutel. De kest ut alleen maar uutskiete.

dizzhead

Daar gaat ONS voor liggen denk ik. :proost

Marc S


dizzhead

Ik dacht dat dat nog niet rond was. Maar inderdaad, die ook. :devil

EdsjeSCC


Mitar

Lucas Andersen mag ook op huurbasis vertrekken bij Ajax. Kan ook vanaf de linkerkant spelen. Misschien niet het type linksbuiten dat we zoeken, maar die jongen kan natuurlijk wel wat.

poelie-lwd

Citaat van: Mitar op juli 30, 2015, 12:56:27
Lucas Andersen mag ook op huurbasis vertrekken bij Ajax. Kan ook vanaf de linkerkant spelen. Misschien niet het type linksbuiten dat we zoeken, maar die jongen kan natuurlijk wel wat.

Wat een suurtsje bij de boodschappen is dat zeg. Ik heb zelden zo'n watje gezien in de voetballerij. Die is nog erger dan Feldballe!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel

we zoeken 1 met diepte in het spel en die gast verdient meer dan onze hele selectie bij elkaar

SCC

Zuurtje of niet. Ik verwacht niet dat Masek en Byrne het fysiek opbrengen om 34 wedstrijden te spelen. Zo'n jongen erbij op 10 of links is een absolute meerwaarde voor SCC.
Ditzelfde geldt overigens ook (mijn inziens in mindere mate) voor Marcel Ritzmaier, echter zal het dan normaliter niet om huur gaan.

Timmie

Geloof me, Reijnen naar de FC!

moodygrunn

Citaat van: Timmie op juli 30, 2015, 15:12:34
Geloof me, Reijnen naar de FC!

Op basis waarvan moeten we jou geloven? Zijn er ook nog andere forummers die dit kunnen bevestigen? 
In Henk en Sandor we trust

gewoon een fan

Citaat van: Timmie op juli 30, 2015, 15:12:34
Geloof me, Reijnen naar de FC!

Je bent een letter vergeten, je bedoeld "Reijnen naar de KFC"   :insane
Maar ik hoop dat jij geen gelijk hebt  ;(

Timmie

Citaat van: gewoon een fan op juli 30, 2015, 15:26:19
Je bent een letter vergeten, je bedoeld "Reijnen naar de KFC"   :insane
Maar ik hoop dat jij geen gelijk hebt  ;(

Had de 9 hot wings box..;-)

Timmie

Citaat van: moodygrunn op juli 30, 2015, 15:22:59
Op basis waarvan moeten we jou geloven? Zijn er ook nog andere forummers die dit kunnen bevestigen?

Op basis van mijn geschiedenis hier. Vrijwel alle dingen goed die ik hier gezegd heb.
Werd trouwens ook meerdere malen niet geloofd:)