Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Scc01

Klopt ook zeker. Maar blijf het jammer vinden.
Hopelijk volgende week gewoon goed nieuws

Ruppppert

Denk dat dit het zwaarste seizoen word in de Eredivisie. Concurrentie heeft zich al aardig versterkt met ervaren spelers en wij alleen nog maar net jeugd spelers. Die kunnen dit elftal nog niet dragen. Ben benieuwd wat er nog bij komt. Afwachten....

Lore

Ik snap niet dat mensen Henk iets kwalijk nemen, pseudo journalist of niet, hij had niets geweten als er niets was gelekt. Cambuur mort zijn geledingen gesloten houden.

Harry L.

Typisch Cambuur, lekker amateuristisch weer. De rotte appels die dit de wereld in geholpen hebben eerst maar eens verwijderen uit de organisatie. Naar mijn idee zijn dat er meer dan 1, aangezien er hier op dit forum zeker een man of 6 informatie van binnenuit krijgen.
Dit kun je die Albers niet aanrekenen. Oprotten met die lui voor ze nog meer schade aanrichten. Het is te hopen dat ze alsnog komen en
dat dit met een sisser afloopt

Harry L.

Citaat van: Lore op juni 26, 2015, 19:51:52
Ik snap niet dat mensen Henk iets kwalijk nemen, pseudo journalist of niet, hij had niets geweten als er niets was gelekt. Cambuur mort zijn geledingen gesloten houden.

:koffie, amen

Geelblauwstiens

Citaat van: Ruppppert op juni 26, 2015, 19:34:35
Denk dat dit het zwaarste seizoen word in de Eredivisie. Concurrentie heeft zich al aardig versterkt met ervaren spelers en wij alleen nog maar net jeugd spelers. Die kunnen dit elftal nog niet dragen. Ben benieuwd wat er nog bij komt. Afwachten....
Geduld mannen, er lopen nog vele honderden goede voetballers rond, van Polen tot Ierland, van Noorwegen tot Griekenland. Geduld. Komt echt wel goed. We hoeven maar een paar.

Oosttribune

Als één bericht van een plaatselijke journalist zorgt dat een speler niet meer komt dan vraag ik mij ook af hoe sterk de gesprekken met deze speler zijn. Een criteria van Cambuur is altijd dat een speler graag bij ons wil spelen. Als een dergelijk bericht andere clubs wakker maakt en speler wil niet meer naar Cambuur dan zijn er nog honderd andere goeie spelers! Uiteraard is het wat onhandig maar laten we wel een beetje nuchter blijven.

DKV zit achter een jonge spits aan uit Slovenië, gaan wij daar toch op jagen... Niet te bang zijn!

Destroyer

Hebben we ook nog nieuws of is het hier alleen maar puberaal gejank en getier?  :_spank Is er al iets rond van de geruchten?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Scc01

De bal? Morgen rolt ie weer. Ik denk dat het wachten wordt tot na het weekend?

Lau Loene

Su Henk A morgen oek komme kieke bij de training ? 8P
Ut leven is net een keutel. De kest ut alleen maar uutskiete.

legeips

Laten we hopen dat de beide jonge talenten onze kant op komen.
Het zou mooi zijn dat we Valmir Berisha aan ons weten te binden... Dat is een speler die in meerdere opzichten van waarde kan worden..

Naast de geruchten machine, ben ik erg onder de indruk van Willem2, die hebben wederom een leuke ploeg staan, tot nu toe heb ik dat gevoel nog niet helemaal bij onze aankopen..

hobbes

Citaat van: legeips op juni 26, 2015, 21:12:16
Laten we hopen dat de beide jonge talenten onze kant op komen.
Het zou mooi zijn dat we Valmir Berisha aan ons weten te binden... Dat is een speler die in meerdere opzichten van waarde kan worden..

Naast de geruchten machine, ben ik erg onder de indruk van Willem2, die hebben wederom een leuke ploeg staan, tot nu toe heb ik dat gevoel nog niet helemaal bij onze aankopen..

Verschil is wel dat Willem II veel huurt en Cambuur probeert  aankopen te doen. Voor de continuïteit wel belangrijk

Marc S

Citaat van: legeips op juni 26, 2015, 21:12:16
Laten we hopen dat de beide jonge talenten onze kant op komen.
Het zou mooi zijn dat we Valmir Berisha aan ons weten te binden... Dat is een speler die in meerdere opzichten van waarde kan worden..

Naast de geruchten machine, ben ik erg onder de indruk van Willem2, die hebben wederom een leuke ploeg staan, tot nu toe heb ik dat gevoel nog niet helemaal bij onze aankopen..

Ik ben alleen van Zivkovic onder de indruk. Ligeon was redelijk bij NAC maar geen uitblinker, en de Sa was erg matig bij Go ahead.

sccambuurlwdd

Citaat van: Marc S op juni 26, 2015, 21:29:59
Ik ben alleen van Zivkovic onder de indruk. Ligeon was redelijk bij NAC maar geen uitblinker, en de Sa was erg matig bij Go ahead.

Koppers en Joppen zijn ook gewoon twee goede verdedigers. Willem II is goed bezig. Maar er is in Tilburg natuurlijk ook wel wat meer geld te makken dan hier.

Marc S

Citaat van: sccambuurlwdd op juni 26, 2015, 21:33:40
Koppers en Joppen zijn ook gewoon twee goede verdedigers. Willem II is goed bezig. Maar er is in Tilburg natuurlijk ook wel wat meer geld te makken dan hier.

Natuurlijk hebben ze ook wel goede aankopen gedaan maar we moeten niet overdrijven.