Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op juni 16, 2015, 09:47:15
we gaan alleen maar aanvallen komend seizoen :insane
Je zou het bijna gaan denken... :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

ruubmac

Citaat van: Grijskijkert op juni 16, 2015, 09:40:56
Dat vind ik geen vergelijking en het klopt niet wat je zegt.. Peters kwam alleen uit voor Jong Twente(door liep daar de jeugdopleiding)  en deed het daar goed, zo goed dat hij naar Go Ahead ging,en daar geen potten kon breken,afzakte naar Emmen en dat ging goed..
David werd gehaald(gehuurd van Fullham) voor Twente 1 zakte af naar Jong Twente en bakte er daar niks van..
Ontdek de verschillen... ;)

gaat naar Cambuur en speelt de sterren van de hemel :D  Maar inderdaad, je hebt gelijk..

dit is mien club

Met een beetje geluk kunnen we vandaag weer wat verwachten, met een beetje pech kan het ook nog een week duren.
Maar ik heb goede hoop dat er vandaag of morgen wel iets duidelijk wordt.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

zeewolde

Citaat van: dit is mien club op juni 16, 2015, 10:44:38
Met een beetje geluk kunnen we vandaag weer wat verwachten, met een beetje pech kan het ook nog een week duren.
Maar ik heb goede hoop dat er vandaag of morgen wel iets duidelijk wordt.
buitenlander of Nederlander? En welke positie?

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

poelie-lwd

Die komt vast niet om ut bankje warm te houden. Wellicht kan Ogbeche elders financieel nog een mooi slagje slaan. Het is hem gegund als hij daarvoor kiest.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

dit is mien club

Ogbeche kan dan gebruikt worden als Stand in
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Collingwood

#2107
Citaat van: poelie-lwd op juni 16, 2015, 11:19:44
Die komt vast niet om ut bankje warm te houden. Wellicht kan Ogbeche elders financieel nog een mooi slagje slaan. Het is hem gegund als hij daarvoor kiest.

Er wordt toch ook gespeculeerd over een talent van een buitenlandse topclub? Als dat zo is zou hij dit seizoen onder de vleugels van Ogbeche kunnen wennen (en natuurlijk de nodige minuten maken) om hem volgend jaar op te volgen.

Citaat van: dit is mien club op juni 16, 2015, 11:22:44
Ogbeche kan dan gebruikt worden als Stand in

Is hij daar niet wat te duur voor?
Kalmte alleen kan u redden.

ruubmac

Citaat van: poelie-lwd op juni 16, 2015, 11:19:44
Die komt vast niet om ut bankje warm te houden. Wellicht kan Ogbeche elders financieel nog een mooi slagje slaan. Het is hem gegund als hij daarvoor kiest.

En ons, wij krijgen er weer centjes voor terug... al vind ik het wel een klasbak hoor! van mij hoeft B niet weg.

dit is mien club

Hoewel we centjes voor Ogbeche kunnen krijgen denk ik dat hij weer belangrijk gaat worden
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

SCC

Buitenlandse spits voor de basis. B en Barto op het bankje....Positieve berichten, want dat betekend dus serieus dat de TS het niveau omhoog wil. Klinkt natuurlijk logisch, maar ik herinner me een gesprek met vd Belt, die aangaf dat het de komende 2-4 seizoenen (afhankelijk nieuw stadion) stuivertje wisselen was tussen JL en eredivisie en dat dit dus invloed zou hebben op aankopen. Hoop dan ook niet dat door alle lof welke SCC krijgt, het men te snel naar de bol stijgt en te hoog (lees onverantwoord) mikt.
Maar qua spelersprofiel ed hebben de laatste 2 seizoenen bewezen dat onze staf het top doet!!

Collingwood

Van Ewijk is nu in beeld bij NAC als eventuele opvolger voor Tighadouini. Dus niet meer Peters. Past natuurlijk bij het gerucht van gisteravond over Peters naar Cambuur. Het zou ook niet de eerste keer zijn dat onze beleidsbepalers interesse in een bepaalde speler ontkennen om hem vervolgens doodleuk binnen te halen.

(Pure speculatie natuurlijk, maar dat is juist het leuke aan de transferperiodes.)
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Ik heb begrepen dat Peters niet in het beeld past die Henk voor ogen heeft. Ik denk zelf dat het meer met zijn houding te maken heeft maar dat is puur speculatief.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Oké, dan ben ik wel benieuwd wie wel in dat beeld passen.

Ik heb begrepen dat er twee linksbuitens aangetrokken zullen worden. Het leek mij wel wat om daar dan twee verschillende types voor te zoeken. Iemand als Peters (naar binnen trekkend, scorend vermogen) en een klassieke buitenspeler (dus linksbenig, buitenom gaan, met een scherpe voorzet).

Als het inderdaad om Peters' houding gaat is bovenstaande natuurlijk nog steeds mogelijk, maar dan zullen ze waarschijnlijk bij iemand anders uitkomen.
Kalmte alleen kan u redden.

De Gast

Citaat van: dit is mien club op juni 16, 2015, 11:26:38
Hoewel we centjes voor Ogbeche kunnen krijgen denk ik dat hij weer belangrijk gaat worden

Centjes? Zal ik je even uit de droom helpen dan..  niemand gaat nog betalen voor een (trage) 30-jarige spits die het laatste half jaar voornamelijk zichzelf in de weg heeft gelopen. Helaas..

Van mij mag die nieuwe spits er snel komen.