Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: Dokkumer op augustus 16, 2015, 11:05:53
Dat niet alleen, we zijn ook
1. Allemaal zeer ervaren en gediplomeerd trainer
2. Ontzettend goede technisch directeuren
3. Uitstekende directieleden
4. Fantastisch commercieel directeuren
5. Grootse hoofd veiligheidszaken
6. Buitenaardse hoofd financiƫn
7. En natuurlijk de geweldigste supporters van het universum |:)

En bijzonder respectvol naar elkaar. Daarom bevreemdt het mij dat Legeips en de gast de gister door mij uitgestoken hand niet accepteren.

Dokkumer

Citaat van: Cor op augustus 16, 2015, 12:02:16
En bijzonder respectvol naar elkaar. Daarom bevreemdt het mij dat Legeips en de gast de gister door mij uitgestoken hand niet accepteren.
Wees blij, voor hetzelfde geld was je beide handen kwijt geweest :devil

Bossie

Cor gaat altijd respect met dieren om en met SCC supporters

Dokkumer

vd Vegt en co, deze week graag spijkers met koppen slaan v.w.b. minimaal 2 verdedigers (liefst 3). 1 Blessure en je bent al gezien achterin.

Collingwood

Pereira en Vytas geblesseerd, ook Mac-Intosch leek pijn te hebben. Wordt een spannende week voor ons op de transfermarkt!
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Als Ajax ooit nog iets wil terugverdienen aan die vd Hoorn is het niet eens zo gek idee om hem een jaartje in Leeuwarden te stallen.
De centrale verdedigers blinken altijd uit in onze speelwijze, ook (met alle respect!) jongens uit de JL als vd Laan en Mac Intosh.
En ook mentaal lapt onze TS die jongen wel weer op.

sunderland

Vraag je eens af of vd hoorn beter is als mc intosch

058-4life

2 verdedigers erbij zal misschien niet genoeg zijn. Het zit ook niet mee.  :(

sccambuurlwdd

Ik kan wel begrijpen dat Cambuur nog een linksbenige centrale verdediger zoekt. Peersman is een beest, maar aan de bal veel te matig om in het centrum van de verdediging te spelen. Heerings vind ik tot nu toe drie keer niks.

michello

Snel een belletje naar City! Daar lopen nog wel verdedigers in de beloften die ook kunnen voetballen.

John Hiatt

Morgen nieuwe linksback denk ik....

Destroyer

Citaat van: 058-4life op augustus 16, 2015, 17:02:15
2 verdedigers erbij zal misschien niet genoeg zijn. Het zit ook niet mee.  :(

:_schater positief blijven komt goed
** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

Zit ook niet mee...
Staat het verdedigend goed krijgt Vytas een blessure.

John Hiatt

Zowel Pereira als Vytas hamstringblessure....

speculeter

Die kan je dus weken kwijt zijn....