Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op juni 26, 2015, 10:04:39
Waarom? Welk belang dien je dan?
Het belang van de supporters. Die willen alles immers als eerste weten. :P

En waarom voor je houden als andere media ook al flink lucht hadden gekregen van deze op handen zijnde transfers? Ook het scoren van scoops is een spel, net als het aftroeven van andere clubs met transfers ;)

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op juni 26, 2015, 10:02:32
Laat ik het zo stellen, op een gegeven moment is er geen houden meer aan. Er was vooral wat Berisha betreft nogal wat paniek toen de naam op het forum genoemd werd (met semi bevestigingen). Steeds meer mensen waren al op de hoogte van de onderhandelingen en dan is het net met een lekke dijk... Eerst een paar druppeltjes en op een gegeven moment breekt de dijk door.

En liever dat een betrokken clubwatcher het meldt dan VI of een copy/paste site, want het was vandaag echt wel naar buiten gekomen door VI of dergelijke!
Stond gister meteen al op voetbalzone.. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=248943&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Hij had het idee....uit de welbekende bronnen dat het vandaag of morgen in de media zou komen.
Waarop hij heeft besloten het zelf in de media te brengen.
Ik heb al tegen hem gezegd dat ik het een ondoordachte actie vind
En hoop van ganser harte voor hem dat het geen gevolgen gaat hebben.

pvanbuijtene

supportersbelang hah.. weet je hoeveel menswn al zeiken wie t nou is... nou nu weten ze het.. en natrlk is t eigen belang.. vaak genoeg wacht ie met nieuws en dan lekken anderen wel en krijgt hjj te horen dat ie spuit 11 is.

De Gast

Henk Albers geeft regelmatig af op de copy paste journalisten. Hij heeft nu zeker zn primeur. Al hadden een aantal forummers die ook wel kunnen hebben.

Ik ga er vanuit dat hij weet waar hij mee bezig is en anders is het natuurlijk ontzettend dom. Moet een dergelijke eenvoudige HaH journalist dit soort primeurs melden? Ik vraag het me af..

Grijskijkert

#2675
Citaat van: Dokkumer op juni 26, 2015, 10:08:24
Het belang van de supporters. Die willen alles immers als eerste weten. :P

En waarom voor je houden als andere media ook al flink lucht hadden gekregen van deze op handen zijnde transfers? Ook het scoren van scoops is een spel, net als het aftroeven van andere clubs met transfers ;)
Zo kan je het ook bekijken, maar aan de andere kant kan hij ook een bom leggen onder de transfer(s) aangezien bepaalde clubs uit de zelfde vijver vissen en  DKV ook nog een spits nodig is en nu ook wel zal informeren,ook al zal het alleen maar zijn om te treiteren...
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: De Gast op juni 26, 2015, 10:11:50
Henk Albers geeft regelmatig af op de copy paste journalisten. Hij heeft nu zeker zn primeur. Al hadden een aantal forummers die ook wel kunnen hebben.

Ik ga er vanuit dat hij weet waar hij mee bezig is en anders is het natuurlijk ontzettend dom. Moet een dergelijke eenvoudige HaH journalist dit soort primeurs melden? Ik vraag het me af..
Een aantal forumers? Zijn dat ook allemaal journalisten.

Weet jij hoeveel info al van Henk door andere media is gebruikt? En dan reken ik Cambuurfront niet mee ;) Ik noem hem dan meer een clubwatcher dan een HaH journalist ;)

pvanbuijtene

Citaat van: De Gast op juni 26, 2015, 10:11:50
Henk Albers geeft regelmatig af op de copy paste journalisten. Hij heeft nu zeker zn primeur. Al hadden een aantal forummers die ook wel kunnen hebben.

Ik ga er vanuit dat hij weet waar hij mee bezig is en anders is het natuurlijk ontzettend dom. Moet een dergelijke eenvoudige HaH journalist dit soort primeurs melden? Ik vraag het me af..
wat dokkie geloof ik ook al zei, liever hij die betrokken is bij de club dan een ander...

Treb


SCCdrachten

Citaat van: pvanbuijtene op juni 26, 2015, 10:17:21
wat dokkie geloof ik ook al zei, liever hij die betrokken is bij de club dan een ander...

Nauw ik wil nu niet in de schoenen van Albers staan...Het zal maar stuklopen nu omdat hij de slapende honden wakker heeft gemaakt... Dat liet ik liever door de VI of zoiets naar buiten brengen.. Het is maar een HaH blad hij moet gewoon zijn plaats kennen...

michello

Dat hij dit meld om 23:00 is vast over nagedacht, immers de kranten als LC en FD hebben dan hun deadlines voor de volgende dag...
We gaan het wel zien wat voor gevolgen het heeft, maar dat dit zeer vervelend is voor de onderhandelingen lijkt me  duidelijk.

De Gast

Citaat van: Dokkumer op juni 26, 2015, 10:16:33
Een aantal forumers? Zijn dat ook allemaal journalisten.

Weet jij hoeveel info al van Henk door andere media is gebruikt? En dan reken ik Cambuurfront niet mee ;) Ik noem hem dan meer een clubwatcher dan een HaH journalist ;)

nee dat zijn geen journalisten.. maar die hadden het wel kunnen brengen.

Een clubwatcher moet gewoon clubnieuws snel verspreiden en op zn beurt wachten voor dit soort nieuws. En als het zijn beurt was dan heb ik niks gezegd..

Voorstopper

Ik mag hopen dat dit ook alleen naar buiten komt als de formaliteiten nog geregeld moeten worden en dat er al een deal is. Zal mogelijk alleen nog een medische keuring moeten komen verder zal het wel rond zijn.

pvanbuijtene

Citaat van: SCCdrachten op juni 26, 2015, 10:24:41
Nauw ik wil nu niet in de schoenen van Albers staan...Het zal maar stuklopen nu omdat hij de slapende honden wakker heeft gemaakt... Dat liet ik liever door de VI of zoiets naar buiten brengen.. Het is maar een HaH blad hij moet gewoon zijn plaats kennen...

Alle sites moeten in principe hun mond houden en wachten tot club het brengt, gebeurd ook nooit.. Ik neem aan dat er mondeling al akkoord zijn en tja, geruchten worden altjjd en overal de wereld in gebracht, was t henk nu nie dan was t vi misschien wel vandaag..Net of cambuur ook de enige club is die Berisha kent ofzo.

Scc4-ever

T is altijd al een strijd geweest onder journalisten. Wie de primeur heeft. Ik denk ook van hou t voor je Tot t echt zeker lijkt te zijn. T gaat alleen maar om de andere journalisten  voor te zijn.  De kans dat je nieuws naar buiten brengt dat niet klopt wordt dan alleen maar groter. Erg dom dus.