Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 09:16:28
Geloof mij maar dat het waar is, club is hier niet blij mee.
Als hierdoor de transfer van Berisha afketst dan kan hij beter een andere club zoeken. Kan die mooi met Bijker mee l8l
Ik geloof je.. Die gedachte had ik ook al..
Vind het tijdstip van bekend maken ook vreemd, zo laat op de avond en dan is er ook geen houden meer aan.. Dit komt mij een beetje sneaky over eigenlijk..
Maar misschien staan beide spelers zaterdag op het veld en weet Albers dit...
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter


SCC-J


Grijskijkert

Citaat van: SCC-J op juni 26, 2015, 09:31:39
wat nieuws brengen?
Dat doet hij slecht als hij daarmee de transfer van (zijn) club in gevaar brengt..
IN HENK WE TRUST!!!

Marc S

Mocht de transfer niet doorgaan nu brengt hij zichzelf ook in diskrediet.

DeChef

Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 09:16:28
Geloof mij maar dat het waar is, club is hier niet blij mee.
Als hierdoor de transfer van Berisha afketst dan kan hij beter een andere club zoeken. Kan die mooi met Bijker mee l8l

De fout ligt niet bij Henk Albers, de fout ligt bij de club.

De club moet zorgen dat zo'n amateur journalist niet beschikt over dit soort informatie.
Maar blijkbaar is er toch iemand binnen de club die "lekt" naar hem. En naar forumgangers....

Grijskijkert

Citaat van: DeChef op juni 26, 2015, 09:39:29
De fout ligt niet bij Henk Albers, de fout ligt bij de club.

De club moet zorgen dat zo'n amateur journalist niet beschikt over dit soort informatie.
Maar blijkbaar is er toch iemand binnen de club die "lekt" naar hem. En naar forumgangers....
Als je een beetje nadenkt dan hou je die informatie voor je totdat je groen licht krijgt...
IN HENK WE TRUST!!!

DayDreamer

Citaat van: DeChef op juni 26, 2015, 09:39:29
De fout ligt niet bij Henk Albers, de fout ligt bij de club.

De club moet zorgen dat zo'n amateur journalist niet beschikt over dit soort informatie.
Maar blijkbaar is er toch iemand binnen de club die "lekt" naar hem. En naar forumgangers....

Ik snap niet dat je voor een beetje publiciteit zulke transfers op het spel zet. Maar hij zal er wel een stijf plassertje van krijgen. :zucht

Whoestemen

Citaat van: Grijskijkert op juni 26, 2015, 09:44:11
Als je een beetje nadenkt dan hou je die informatie voor je totdat je groen licht krijgt...

Hangt er natuurlijk vanaf, maar in dit geval wel. Sommige journalisten moeten juist de luis in de pels zijn, maar van een betrokken clubwatcher verwacht je dat hij ook afweegt wat hij wel en niet naar buiten kan brengen.

Ik ga er trouwens vanuit dat Cambuur er niet blij mee is, maar dat kan natuurlijk ook anders zijn. Ik ken de achtergronden niet. Lul waar wat ;)

dizzhead

Citaat van: Grijskijkert op juni 26, 2015, 09:44:11
Als je een beetje nadenkt dan hou je die informatie voor je totdat je groen licht krijgt...

Dat had dan een stap eerder ook gekund. Er is kennelijk nog iemand die dergelijke info niet voor zich kan houden... Ik ben er ook niet blij mee, maar dit is het werk waar HA zijn geld mee moet verdienen. Tsja. Zo steekt het spelletje nou eenmaal in elkaar.

poelie-lwd

Citaat van: Whoestemen op juni 26, 2015, 09:49:47

Lul waar wat ;)


Net als iedereen. Geef toe, het voelt als thuiskomen  :y
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: dizzhead op juni 26, 2015, 09:54:40
Dat had dan een stap eerder ook gekund. Er is kennelijk nog iemand die dergelijke info niet voor zich kan houden...

Mwoah, is ook op basis van vertrouwen lijkt me. Zonder goedkeuring pleur je dit gewoon niet op welk medium dan ook.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: dizzhead op juni 26, 2015, 09:54:40
Dat had dan een stap eerder ook gekund. Er is kennelijk nog iemand die dergelijke info niet voor zich kan houden... Ik ben er ook niet blij mee, maar dit is het werk waar HA zijn geld mee moet verdienen. Tsja. Zo steekt het spelletje nou eenmaal in elkaar.

Dus het laatste nieuws als eerste brengen in een lokale HaH krant? Is dat medium daar uberhaubt voor bedoeld?  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Laat ik het zo stellen, op een gegeven moment is er geen houden meer aan. Er was vooral wat Berisha betreft nogal wat paniek toen de naam op het forum genoemd werd (met semi bevestigingen). Steeds meer mensen waren al op de hoogte van de onderhandelingen en dan is het net met een lekke dijk... Eerst een paar druppeltjes en op een gegeven moment breekt de dijk door.

En liever dat een betrokken clubwatcher het meldt dan VI of een copy/paste site, want het was vandaag echt wel naar buiten gekomen door VI of dergelijke!

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op juni 26, 2015, 10:02:32
Laat ik het zo stellen, op een gegeven moment is er geen houden meer aan. Er was vooral wat Berisha betreft nogal wat paniek toen de naam op het forum genoemd werd (met semi bevestigingen). Steeds meer mensen waren al op de hoogte van de onderhandelingen en dan is het net met een lekke dijk... Eerst een paar druppeltjes en op een gegeven moment breekt de dijk door.

En liever dat een betrokken clubwatcher het meldt dan VI of een copy/paste site, want het was vandaag echt wel naar buiten gekomen door VI of dergelijke!

Waarom? Welk belang dien je dan?
Iedereen heeft recht op mijn mening.