Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: poelie-lwd op mei 29, 2015, 15:26:10
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat je met minimale middelen prima spelers kunt halen. Schimmel, wrattenbek of mboukounoekoe, het maakt me geen flikker uit hoe ze heten, als ze maar goed kunnen keepen  ;)

je zou toch ook denken dat charme van de clun / supporters spelers moeten trekken ipv naar een Excelsior te gaan.

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op mei 29, 2015, 16:18:28
Dit is een keeper voor Jong Cambuur...

Ja en? Dat wil niet zeggen dat hij kansloos is voor een plek onder de lat in het eerste.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 29, 2015, 16:34:25
Ja en? Dat wil niet zeggen dat hij kansloos is voor een plek onder de lat in het eerste.
Nee dat zeker niet, het zal ook wel de bedoeling zijn dat zo'n jongen door gaat stromen mits geschikt..
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op mei 29, 2015, 16:48:56
Nee dat zeker niet, het zal ook wel de bedoeling zijn dat zo'n jongen door gaat stromen mits geschikt..

Dan zijn we het eensch  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Overigens heb ik die Kuwas gisteren weer even bekeken maar dat is hem ook niet hoor. Mooi naar excelsior vertrekken!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

John Hiatt


Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 29, 2015, 18:17:23
Overigens heb ik die Kuwas gisteren weer even bekeken maar dat is hem ook niet hoor. Mooi naar excelsior vertrekken!
Hij is een momenten voetballer, dus zeer onberekenbaar..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: John Hiatt op mei 29, 2015, 18:21:46
l8l
Die vinger(of je hele arm) kan je wel kwijt bij een hoger geplaatste of beperk jij het tot kont kussen?
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op mei 29, 2015, 18:27:12
Die vinger(of je hele arm) kan je wel kwijt bij een hoger geplaatste of beperk jij het tot kont kussen?
Foei Grijskijkert, zo gaan we hier niet met elkaar om. Hooguit met wiekie :devil

AL

Zou Cambuur ook scouten in Belgiƫ?
Ik ben van mening dat daar erg veel talent rondloopt en het niveau hoger is dan in Nederland.
Bij ploegen als Anderlecht, Club Brugge, AA Gent en Standard Luik loopt wel wat rond voor eventuele huur.

In Nederland zou je kunnen kijken bij Twente, Feyenoord, Ajax en vooral bij Vitesse en Psv.

Het geraamte van het elftal staat al.
Cambuur kan dus wachten op afvallers bij topclubs.
Hoe staat het met de connecties met City?
Je zou zeggen dat daar nog wel een 10 rondloopt.




Grijskijkert

Citaat van: AL op mei 29, 2015, 19:24:51
Zou Cambuur ook scouten in Belgiƫ?
Ik ben van mening dat daar erg veel talent rondloopt en het niveau hoger is dan in Nederland.
Bij ploegen als Anderlecht, Club Brugge, AA Gent en Standard Luik loopt wel wat rond voor eventuele huur.

In Nederland zou je kunnen kijken bij Twente, Feyenoord, Ajax en vooral bij Vitesse en Psv.

Het geraamte van het elftal staat al.
Cambuur kan dus wachten op afvallers bij topclubs.
Hoe staat het met de connecties met City?
Je zou zeggen dat daar nog wel een 10 rondloopt.
Als ik het goed begrijp heb je het over huren? Is dat nodig er vallen zat spelers af bij de genoemde clubs die meer dan bruikbaar zijn en eigendom is beter( met v/d Streek als voorbeeld)
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Ik ben voorstander van jong talent aantrekken zoals vd Streek.
Huren vind ik zeker een hele goede optie.
Ik denk zelfs dat met huren betere spelers aangetrokken kunnen worden.
Spelers die het goed doen in Eredivisie kunnen we niet halen.

Dus blijft het denk ik bij aantrekken van talent uit jupiler league en huren van jonge spelers van topclubs.



Grijskijkert

Citaat van: AL op mei 29, 2015, 19:37:26
Ik ben voorstander van jong talent aantrekken zoals vd Streek.
Huren vind ik zeker een hele goede optie.
Ik denk zelfs dat met huren betere spelers aangetrokken kunnen worden.
Spelers die het goed doen in Eredivisie kunnen we niet halen.

Dus blijft het denk ik bij aantrekken van talent uit jupiler league en huren van jonge spelers van topclubs.
De betere spelers worden zeker niet verhuurd, de verhuurde spelers dat zijn vaak de twijfel gevallen en de beste talenten blijven vaak bij de club..

De JL leeg kapen, talenten uit de belofte competitie halen en hopen op een enkele eredivisie speler.. En als het echt niet anders kan huren..
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Wmb moet een gehuurde speler goed genoeg zijn voor de basis en ook echt wat toevoegen. Zie bijvoorbeeld naar Ritzmaier, Manu, Rusnak en Lukoki. Spelers huren zoals Janzen en Meleg is gewoon weggegooid geld

poelie-lwd

Citaat van: justremco op mei 29, 2015, 20:05:15
Wmb moet een gehuurde speler goed genoeg zijn voor de basis en ook echt wat toevoegen. Zie bijvoorbeeld naar Ritzmaier, Manu, Rusnak en Lukoki. Spelers huren zoals Janzen en Meleg is gewoon weggegooid geld

Meleg kan echt wel ballen hoor. Doodzonde dat het er hier niet uitkwam.
Iedereen heeft recht op mijn mening.