Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

denistel

die janssen van Almere weer 3 maakt vandaag is oek een leuke speler hoor.

AL

Citaat van: denistel op april 11, 2015, 18:56:51
die janssen van Almere weer 3 maakt vandaag is oek een leuke speler hoor.

Zeker, maar die staat op hoog op lijstje van Zwolle.
Van Weert vind ik zelf ook een hele goede. Probleem is dat beiden een doorlopend contract hebben en daardoor bijna onhaalbaar.
Wellicht maken we meer kans op Gladon. Die jongen is totaal ongelukkig bij Spartaan.  Als hij het vertrouwen weer krijgt......

Een ding is wel zeker, we zullen absoluut een nummer 9 moeten halen.

michello

Interesse in Kuwas. Aflopend contract maar ook DKV en Heracles willen hem.

Bernardo

Vind die Korte van Dordrecht ook wel een goede speler, kan het niveau van de Eredivisie wel aan.

Marc S

Citaat van: Bernardo op april 12, 2015, 08:04:18
Vind die Korte van Dordrecht ook wel een goede speler, kan het niveau van de Eredivisie wel aan.

is van ado

denistel

Citaat van: AL op april 11, 2015, 19:22:50
Zeker, maar die staat op hoog op lijstje van Zwolle.
Van Weert vind ik zelf ook een hele goede. Probleem is dat beiden een doorlopend contract hebben en daardoor bijna onhaalbaar.
Wellicht maken we meer kans op Gladon. Die jongen is totaal ongelukkig bij Spartaan.  Als hij het vertrouwen weer krijgt......

Een ding is wel zeker, we zullen absoluut een nummer 9 moeten halen.

gladon staat oek hoop op het zwolse lijstje.

Destroyer

Jansen ALmere city zou het ook goed bij ons kunnen doen, veel groei potentie  :y
** Poolwinner 18/19 - 21/22

PePe

Brandley Kuwas speelt volgend seizoen in de Eredivisie. De aanvaller van FC Volendam die een aflopend contract heeft is bijna rond met een club. Dat heeft TjerkstraMedia uit zeer betrouwbare bron vernomen.

De vleugelspeler kan een contract tekenen bij SC Cambuur, DKV en Heracles Almelo. Ook een aantal andere ploegen hebben belangstelling in Kuwas. De speler kende een prima seizoen in Volendam.

Collingwood

#323
Volgens mij heeft dat Tsjerkstra Media het nog nooit bij het juiste eind gehad.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Kulas is hier al vaak genoemd en zou voor ons een prima speler zijn natuurlijk! !

Tukker

#325
Volgens de PEC geruchten Van der Linden en Ritzmaier volgend jaar bij PEC.

Dat een overgang van GAE naar PEC gevoelig ligt weten we nog van de op het laatste moment afgeketste transfer van Falkenburg.

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

HJ.Wijma

Wellicht;
Cas Peters voor Bob Schepers
Brandley Kuwas voor Damiano Schet

HJ.Wijma

Zou mooii zijn als het lukt

CambuurAmersfoort

Peters lijkt me echt topversterking. Soort speler waar ik wel van gecharmeerd ben

ruubmac

Utrecht wil Peters ook. Ben benieuwd of hij volgend jaar in het geel/blauw speelt