Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: zeewolde op juni 14, 2015, 20:20:09
Ik hoopndat we niet alleen maar buitenlanders halen. Heb willem II en rkc in gedachten ( vd vegt). Naar ook nec en roda werden daar niet beter van.

Ach als DKV weer wat Scandinaviërs importeert is het briljant gescout. Niet te panisch over  evt. buitenlanders, als er maar goed over nagedacht wordt.

De Gast

Overbodige vraag SCC. Dat gaat men ook niet prijsgeven. Gewoon rustig blijven afwachten.


poelie-lwd

Citaat van: SCC op juni 15, 2015, 09:48:40
Bron prijsgeven is naïef en "verraad", dus dat vraag ik niet van jullie. Maar ik ben wel heel erg nieuwsgierig in welke richting ik moet denken.
Is jullie bron dan iemand van de TS, iemand van de selectie, een sponsor of bestuurslid?

Vind je de speler in kwestie niet belangrijker? Ik wel! Bron zal me jeuken  l0l
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op juni 14, 2015, 20:20:09
Ik hoopndat we niet alleen maar buitenlanders halen. Heb willem II en rkc in gedachten ( vd vegt). Naar ook nec en roda werden daar niet beter van.
Hangt er ook vanaf wat voor TS je hebt, en in die van ons heb ik alle vertrouwen....
IN HENK WE TRUST!!!

Gasgeve

Cambuur houdt de laatste tijd alles toch wel knap binnenkamers. Masek kwam ook volledig uit het niets voor velen.

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2015, 10:48:37
Hangt er ook vanaf wat voor TS je hebt, en in die van ons heb ik alle vertrouwen....

Garanties heb je nooit in het voetbal. Wat we wel hebben idd is een TS wat bulkt van voetbal knowhow. Vergeet niet dat we 3 oud nrs 10 in huis hebben en een bewezen doelpuntenmaker, die zien echt wel wie een toegevoegde waarde is en wie niet. Uiteraard is Henk daarin, met al zijn kwaliteiten de spin in het web. Ook hier dus alle vertrouwen. Ik durf zelfs te stellen dat als het kwartje onze kant opvalt en de nieuwe spelers vinden hun draai dat we moeiteloos bij de eerste 8 gaan eindigen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Citaat van: Gasgeve op juni 15, 2015, 11:09:31
Cambuur houdt de laatste tijd alles toch wel knap binnenkamers. Masek kwam ook volledig uit het niets voor velen.

De club is sowieso goed bezig.

Ruim voordat de voorbereiding begint hebben we al bijna een beoogd basiselftal op de been. Er moet alleen nog een rechtsback en een linksbuiten komen. Een rechtsback zal zeker wel lukken, en voor de linksbuiten hebben we nog alle tijd.

Daarna blijft er dus nog veel ruimte over voor buitenkansjes en het verbreden van de selectie. Prima bezig!
Kalmte alleen kan u redden.

De Gast

Citaat van: poelie-lwd op juni 15, 2015, 11:28:31
moeiteloos bij de eerste 8

zonnesteekje opgelopen? Beetje de verwachtingen temperen zou ik zeggen.. is wellicht ook wel goed voor jezelf.

Er moeten imo nog minimaal 2 gerichte versterkingen bijkomen voor het midden en voorin wil je leuk kunnen meedoen om de plaatsen 12 tm 15. Plaats 12 weer het hoogst haalbare denk ik. Geeft ook niet. Zou nl ook weer een klein wonder zijn.

Stiens

Hier ook wel eens genoemd:

CiteerCas Peters lijkt de clubs deze zomer voor het uitkiezen te hebben. De aanvaller heeft dat vooral te danken aan zijn sterke seizoen bij FC Emmen.

Bij FC Twente wist hij eerder niet door te breken, maar in Drenthe laat hij zijn voeten des te meer spreken. "Ik ga pas vanaf komende week alle opties één voor één bekijken. Er zitten hele mooie clubs bij. Het is best een lastige afweging. Mijn gevoel moet allereerst goed zijn natuurlijk, maar ik wil ook het idee hebben dat ik veel aan spelen toekom", zegt Peters in gesprek met RTV Drenthe.

Naar verluidt staan clubs uit zowel binnen- als buitenland op de stoep bij Peters. Ook FC Emmen heeft de vleugelspits een aanbieding gedaan. "Bovendien heb ik ook nog geen enkele club gesproken. Ik schuif deze week om tafel met mijn zaakwaarnemers en dan ga ik alles goed bekijken."

zeewolde

Excelsior, graafschap, roda en nec moet je onder je houden. Willem II, heracles en ado is ook mogelijk. Plek 11 is echt te doen, en als alles een beetje positief is is linkerrijtje ook mogelijk ( boven bv twente, utrecht en dkv)

speculeter

Erin blijven is doel nummer een.
Alles beter is alleen maar mooi.
Nog 3 jaar handhaving en dan met een nieuw stadion en hogere begroting een stabiele eredivisie club worden.

justremco

Poelie is een echte rasoptimist, maar als we nog een paar verrassende aankopen doen zie ik ons ook wel hoger eindigen dan de afgelopen twee seizoenen

Grijskijkert

#2052
Citaat van: justremco op juni 15, 2015, 12:31:18
Poelie is een echte rasoptimist,maar als we nog een paar verrassende aankopen doen zie ik ons ook wel hoger eindigen dan de afgelopen twee seizoenen
Als de verhalen kloppen,dan komen die versterkingen... Dus is Poelie zijn optimisme niet onterecht...
Al blijft de doelstelling handhaving!
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Op middenveld nog een klasbak van city erbij.
Peters van Emmen voor de doelpunten.
En nog een back....Rutten van den Bosch.
Ik zeg inpakken en wegwezen.

justremco

Citaat van: speculeter op juni 15, 2015, 13:04:57
Op middenveld nog een klasbak van city erbij.
Peters van Emmen voor de doelpunten.
En nog een back....Rutten van den Bosch.
Ik zeg inpakken en wegwezen.

Ze proberen spelers te halen die beter zijn dan Peters en Rutten...