Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: Timmie op juli 31, 2015, 11:14:09
Kutnieuws.. Hoezo kutnieuws? Nieuws is nieuws, negatief of positief. Anders kan oa. de NOS wel ophouden met het journaal..

Wat voor nieuws wil je horen dan?


Zit je ook op dit topic te stoken met je onnozele verhalen?

Timmie

Citaat van: Cor op juli 31, 2015, 12:02:08
Laat ik het anders zeggen, je lijkt een enorme kik te halen uit het feit dat je goed ingevoerd bent en FCG weer een speler hier vandaan wil halen. Mensen horen dat liever niet en hopen dat je dus niet gelijk hebt. Vervolgens met de borst vooruit roepen dat je het al zei geeft mij niet het gevoel dat je het klote vindt voor SCC. En misschien zou het journaal er goed aan doen om naast alle ellende in de wereld ook eens wat meer prettige dingen te melden, maar dat is een andere discussie

Krijg er geen kick van hoor, weet wel meer dan dat ik hier vertel. Gaat het ook niet om.
Mensen horen liever niet dat er goede spelers van Cambuur vertrekken.. Maar ja, het gebeurt. Mensen horen liever ook niet dat bijvoorbeeld hun buurman is overleden.. Maar ja, het gebeurt, hoort bij het leven. Dus ga nou niet zeggen dat men niks moet vertellen omdat anderen het niet fijn vindt..

Ik heb liever ook niet dat al onze goede spelers verkocht worden.. Maar ja, het gebeurt en dat is het lot van een club als Cambuur.
Niet zo spastisch doen.

Timmie

Citaat van: wiekie1969 op juli 31, 2015, 12:29:17

Zit je ook op dit topic te stoken met je onnozele verhalen?

Wat vind je onnozel?

Timmie

Mensen, ik moet denk ik even mijn hand in eigen boezem steken.
Als ik iets weet over Cambuur en ik heb tijd om om dat op het forum te zetten, dan zal ik me goed bedenken hoe ik het breng.
Dat betekent dus met emotie.. ( ook al is het platte tekst en kan nooit iemand weten hoe diegene het bedoelt ) Ik zal dus een emoticon erbij zetten en mijn gevoel proberen te beschrijven.

Ook zal ik alleen maar positief nieuws brengen, dus geen evt. nieuws over spelers die weg gaan. Dat wordt hier door mensen als kutnieuws gezien en nieuws dat men niet wil horen. ( In mijn ogen is daar niks mis mee, nieuws is nieuws. Zou wat zjin: Een enorme ramp gebeurt in bijvoorbeeld Azië en de NOS meldt dit niet omdat men dat niet wil horen omdat het negatief is... )

Verder is er wel eens gevraagd om mijn bron. Ik verklik niemand, ik ben geen naaier en vertel dus nooit mijn bron.

Mochten jullie nog meerdere dingen hebben waarvan je denkt; Daar moet hij om denken oid, dan hoor ik dat graag:)

Mvg.

Cor


ruubmac

Citaat van: Timmie op juli 31, 2015, 15:02:36
Mensen, ik moet denk ik even mijn hand in eigen boezem steken.
Als ik iets weet over Cambuur en ik heb tijd om om dat op het forum te zetten, dan zal ik me goed bedenken hoe ik het breng.
Dat betekent dus met emotie.. ( ook al is het platte tekst en kan nooit iemand weten hoe diegene het bedoelt ) Ik zal dus een emoticon erbij zetten en mijn gevoel proberen te beschrijven.

Ook zal ik alleen maar positief nieuws brengen, dus geen evt. nieuws over spelers die weg gaan. Dat wordt hier door mensen als kutnieuws gezien en nieuws dat men niet wil horen. ( In mijn ogen is daar niks mis mee, nieuws is nieuws. Zou wat zjin: Een enorme ramp gebeurt in bijvoorbeeld Azië en de NOS meldt dit niet omdat men dat niet wil horen omdat het negatief is... )

Verder is er wel eens gevraagd om mijn bron. Ik verklik niemand, ik ben geen naaier en vertel dus nooit mijn bron.

Mochten jullie nog meerdere dingen hebben waarvan je denkt; Daar moet hij om denken oid, dan hoor ik dat graag:)

Mvg.

Gewoon lekker posten wat je wil, en op welke manier je dat zelf wil doen. Willen mensen het niet lezen of storen mensen zich aan een persoon, is dat diegene zijn of haar probleem, moet je diegene gewoon lekker blokken toch. Mensen moeten zich niet zo snel irriteren aan anderen. Wat is dat voor gemekker. Maar ja, niet iedereen is zo makkelijk als ik ben  ;)

Timmie

Citaat van: ruubmac op juli 31, 2015, 15:43:38
Gewoon lekker posten wat je wil, en op welke manier je dat zelf wil doen. Willen mensen het niet lezen of storen mensen zich aan een persoon, is dat diegene zijn of haar probleem, moet je diegene gewoon lekker blokken toch. Mensen moeten zich niet zo snel irriteren aan anderen. Wat is dat voor gemekker. Maar ja, niet iedereen is zo makkelijk als ik ben  ;)

Helemaal mooi. Ook ik ben de moeilijkste niet, net als jij.
Men moet niet zo spastisch doen, deze dingen horen bij het leven. Hebben ze een zwaar leven...

Cor

Citaat van: Timmie op juli 31, 2015, 15:02:36


Ook zal ik alleen maar positief nieuws brengen, dus geen evt. nieuws over spelers die weg gaan. Dat wordt hier door mensen als kutnieuws gezien en nieuws dat men niet wil horen. ( In mijn ogen is daar niks mis mee, nieuws is nieuws. Zou wat zjin: Een enorme ramp gebeurt in bijvoorbeeld Azië en de NOS meldt dit niet omdat men dat niet wil horen omdat het negatief is... )



Mvg.

Je trekt de boel aardig uit z'n verband :) ik probeer je uit te leggen waarom mensen moeite hebben om je soms te geloven :) Een aantal mensen zie ik hier vooral op het forum verschijnen wanneer er iets negatiefs te melden is of als er is verloren :) Een eventueel vertrek van Reijnen zie ik, en met mij velen als iets negatiefs :) ik noem dat in een eerdere post kutnieuws ja :) En ja, het beeld van de wereld wordt bepaald door de media maar die discussie ga ik niet voeren op een Cambuurforum

Timmie

Ik snap ook wel dat als ik zeg dat Reijnen vertrekt, men dat niet leuk vindt en hopen dat ik ongelijk heb. Maar moet ik dat dan niet zeggen?!

Maar ik zal erom denken hoor. Het is nu eenmaal zo dat ik het druk heb met werk etc en dat ik niet continu hier kan kijken.
Om nou te zeggen dat ik hier alleen ben om negatief te zijn is ook weer niet zo:)
Ook ik heb het beste met Cambuur voor, maar kan wel objectief naar dingen kijken.
Bijvoorbeeld het seizoen dat voor ons staat, wordt enorm moeilijk. Ik zie ons niet boven plaats 14 eindigen.. Niet leuk, maar toch zeg ik het ondanks het negatief is..

ruubmac

Citaat van: Cor op juli 31, 2015, 15:50:00
Je trekt de boel aardig uit z'n verband :) ik probeer je uit te leggen waarom mensen moeite hebben om je soms te geloven :) Een aantal mensen zie ik hier vooral op het forum verschijnen wanneer er iets negatiefs te melden is of als er is verloren :) Een eventueel vertrek van Reijnen zie ik, en met mij velen als iets negatiefs :) ik noem dat in een eerdere post kutnieuws ja :) En ja, het beeld van de wereld wordt bepaald door de media maar die discussie ga ik niet voeren op een Cambuurforum

Als Reijnen zou vertrekken zou dat inderdaad een enorme aderlating cq. kutnieuws zijn. Alleen mocht het gebeuren, brengt dat wel weer geld binnen. Is ook weer mooi.
Tuurlijk, wel of geen Reijnen scheelt een slok op een borrel, maar dat is naar mijn mening niet bij voorbaat al wel of niet degraderen. Dan komt er vast wel weer iets moois uit de hoge hoed.

Maar,  :0= waar gaat dit over?! Er zijn helemaal geen officiële berichten dat Grunn Reijnen wil hebben. Laten we daar eerst maar eens op wachten.

BTW. zag het lijstje van vertrokken en gehaalde spelers op vi.nl even terug. Er zijn veel meer spelers vertrokken dat dat er gekomen zijn, heeft dat een bepaalde reden? Willen ze met een kleinere groep werken? Vond de spoeling vorig jaar al minimaal.

@Timmie, we worden gewoon weer 12e hoor!  w:)

Galdiano

Spelers van de beloften zullen af en toe ook aanhaken, dit geeft een vertekend beeld ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cor

Citaat van: Timmie op juli 31, 2015, 15:56:52
Ik snap ook wel dat als ik zeg dat Reijnen vertrekt, men dat niet leuk vindt en hopen dat ik ongelijk heb. Maar moet ik dat dan niet zeggen?!

Maar ik zal erom denken hoor. Het is nu eenmaal zo dat ik het druk heb met werk etc en dat ik niet continu hier kan kijken.
Om nou te zeggen dat ik hier alleen ben om negatief te zijn is ook weer niet zo:)
Ook ik heb het beste met Cambuur voor, maar kan wel objectief naar dingen kijken.
Bijvoorbeeld het seizoen dat voor ons staat, wordt enorm moeilijk. Ik zie ons niet boven plaats 14 eindigen.. Niet leuk, maar toch zeg ik het ondanks het negatief is..

Natuurlijk mag je dat zeggen, helemaal prima. Misschien staan er wat teveel :) in je tekst. En spastisch zal ik nooit doen over het vertrek van een speler of wat dan ook. Is het leven veel te mooi voor. Heb wel schijt aan die groen witte boeren en de mestbeffers

Timmie

Citaat van: Cor op juli 31, 2015, 16:10:51
Natuurlijk mag je dat zeggen, helemaal prima. Misschien staan er wat teveel :) in je tekst. En spastisch zal ik nooit doen over het vertrek van een speler of wat dan ook. Is het leven veel te mooi voor. Heb wel schijt aan die groen witte boeren en de mestbeffers

Zal er om denken....;-)

Ach, prima clubje joh! Thuis pakken we ze gewoon weer:)

Sakin

Geleuter is nu wel afgelopen. Narsingh haakt af vanavond... Mijn vraag waar blijft die rechtsback en linksbuiten????

AL

We hebben 2 buitenspelers nodig!!
Narsingh is helaas van glas. Rosheuvel tja ik word er niet warm van.
De as is erg sterk. Berisha en Vd Streek op 9 en 10 staat garant voor veel doelpunten.