Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Shar

Citaat van: richard op september 05, 2015, 07:11:42
Gewoon reëel zijn, te veel spelers niet wedstrijd fit, totaal geen ingespeeld team, te weinig power en een TS die te lief is!!

Het wisselen van een keeper in de rust zie ik niet als te lief zijn.

Geelblauwstiens

Het helpt misschien ook om de begroting op te krikken en vervolgens spelers als Martins Indi en vd Wiel binnen te halen. Dan zijn we op dit forum pas gerust en tevreden. Gewoon kwaliteitsverhaal.

Cor

Citaat van: Geelblauwstiens op september 05, 2015, 08:54:35
Het helpt misschien ook om de begroting op te krikken en vervolgens spelers als Martins Indi en vd Wiel binnen te halen. Dan zijn we op dit forum pas gerust en tevreden. Gewoon kwaliteitsverhaal.

Dan weet ik wel wat Bossie zegt: pakken alleen maar onnodige kaarten  :proost

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Yellow Army

Citaat van: PePe op september 04, 2015, 21:04:59
Arne Slot weer bij het eerste elftal halen. (misschien helpt het?)

Misschien in de rust wisselen?
Area 58

PePe

Arne Slot weer bij het eerste elftal halen. (misschien helpt het?)

Citaat van: Yellow Army op september 05, 2015, 13:33:10
Misschien in de rust wisselen?

:thumbsup

Mand

Zitten er nog mensen hierop????   :?



legeips

In de winterstop maar bizot en Fischer halen en hopen dat we voldoende punten pakken na de winterstop.

PePe

Citaat van: legeips op september 27, 2015, 13:56:08
In de winterstop maar bizot en Fischer halen en hopen dat we voldoende punten pakken na de winterstop.

Dan zullen er ook spelers moeten vertrekken, om financiële ruimte hiervoor te maken.

AliBombali

Eens, financieel gezien moet dat gewoon mogelijk gemaakt worden. Op dit moment lijkt de coaching/ervaring achterin duidelijk te missen. Als je in ieder geval Bizot en/of Fischer haalt, zou dat al een behoorlijke verbetering zijn. De mensen die op dit moment achterin staan kunnen die rol niet op zich nemen en zie ik de rol ook nog niet zo snel op zich nemen door het niet bezitten van die kwaliteiten of door leeftijd. De afgelopen seizoenen hadden we die persoon er wel staan.

mindra

Is die kali niks voor ons middenveld. Is in beeld bij graafschap. Bij Utrecht altijd een goede  middenvelder. Aangezien ons middenveld nog niet in balans is.

Timmie

Citaat van: mindra op oktober 04, 2015, 15:07:23
Is die kali niks voor ons middenveld. Is in beeld bij graafschap. Bij Utrecht altijd een goede  middenvelder. Aangezien ons middenveld nog niet in balans is.

Hier ook al eens aangegeven dacht ik, ander topic.
Zou echt niet verkeerd zijn. Traint al een tijdje mee met de Graafschap inderdaad.
Is transfervrij.

Gasgeve

Citaat van: Timmie op oktober 05, 2015, 16:28:39
Hier ook al eens aangegeven dacht ik, ander topic.
Zou echt niet verkeerd zijn. Traint al een tijdje mee met de Graafschap inderdaad.
Is transfervrij.
Moet een transferbedrag voor betaald worden als hij naar een NL club gaat, onhaalbaar dus.