Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: SCC op september 02, 2015, 15:07:26
Narsingh is toch ontzettend gehypet hier? Laten we wel wezen, een tegenstander ligt momenteel niet wakker van onze aanval. Narsingh speelt al véél te lang met de handrem erop. Zondag al de eerste helft helemaal stuk. Zoekt zijn man niet op, terwijl die Achenteh natuurlijk niet voor niets verguist wordt in Arnhem. Als hij een te lange afstand moet overbruggen, terwijl er wel enorm veel ruimte voor hem ligt, gaat hij dat avontuur niet aan. Of dat nu is omdat hij conditioneel niet top is, angst heeft voor een blessure of volledig het zelfvertrouwen ontbeert (een combi denk ik), feit is natuurlijk wel dat hij veel te weinig doet met zijn mogelijkheden. Maar we moeten nu stoppen hem continu te verdedigen, er mag nu wel meer van hem verwacht/ geëist worden.
Feit dat men hier nog constant Narsingh adoreert is veelzeggend, want hij presteert duidelijk ondermaats. (Maar ja, een alternatief is er ook niet voorhanden ((helaas)).
Overigens, aan de andere kant is het niet beter. Diks had geel, maar daar deed Houtkoop ook werkelijk helemaal niets mee. Kennelijk spelen onze vleugels niet frank en vrij zoals je het graag ziet bij aanvallers, maar krijgen ze teveel instructies mee of ontbeert het zelfvertrouwen.

Je zegt het eigenlijk zelf al. Met vertrouwen en minder opdrachten is hij absoluut een topper voor ons. Momenteel loopt het wat minder, maar het hele elftal draait minder. Ik denk dat het wel meevalt met het adoreren van Narsingh, het is wel mooi dat hij niet naar Twente is gegaan.

speculeter

Is bizot nog naar een andere club gegaan?
En heeft de ridder al een club?

hobbes

Citaat van: speculeter op september 03, 2015, 09:22:40
Is bizot nog naar een andere club gegaan?
En heeft de ridder al een club?

Van beide niks gehoord. Bizot moet maar mooi zijn contract ontbinden en dan transfervrij naar ons toe  :thumbsup

Lau Loene

Lees net dat Cambuur vanmiddag in een oefenwedstrijd met 2- 2 gelijk heeft gespeeld tegen Zwolle na een 2-0 achterstand. Prima toch?
Maar vervolgens dat beide Zwolle goals door een blunderende Zeinstra tot stand kwamen!!

De beker moet ook helemaal leeg zeker ?
Ut leven is net een keutel. De kest ut alleen maar uutskiete.

PePe

Citaat van: Lau Loene op september 03, 2015, 18:47:31
Lees net dat Cambuur vanmiddag in een oefenwedstrijd met 2- 2 gelijk heeft gespeeld tegen Zwolle na een 2-0 achterstand. Prima toch?
Maar vervolgens dat beide Zwolle goals door een blunderende Zeinstra tot stand kwamen!!

De beker moet ook helemaal leeg zeker ?

Zeinstra moet nog wennen aan zijn basis plaats, gun hem effe wat tijd, en je zult zien dat hij beter is.

Cor

Citaat van: PePe op september 03, 2015, 20:40:30
Zeinstra moet nog wennen aan zijn basis plaats, gun hem effe wat tijd, en je zult zien dat hij beter is.

We wachten het af

speculeter

Is die keeper van nec ook te koop??

Bernardo

Citaat van: speculeter op september 03, 2015, 23:03:53
Is die keeper van nec ook te koop??

De man die dit seizoen al meer blunders heeft gemaakt als Nienhuis?

Destroyer

Citaat van: speculeter op september 03, 2015, 23:03:53
Is die keeper van nec ook te koop??

Is die in actie geweest gisteren dan?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Timmie


Gasgeve

Citaat van: Timmie op september 04, 2015, 09:30:59
Keepte prima..
In de Eredivisie blinkt hij tot nu toe uit in blunders.

Timmie

Citaat van: Gasgeve op september 04, 2015, 09:43:56
In de Eredivisie blinkt hij tot nu toe uit in blunders.

Had het over gisteren:)

PePe

Arne Slot weer bij het eerste elftal halen. (misschien helpt het?)

Cor

Citaat van: PePe op september 04, 2015, 21:04:59
Arne Slot weer bij het eerste elftal halen. (misschien helpt het?)

Niet zo snel in paniek raken helpt misschien nog meer

richard

Gewoon reëel zijn, te veel spelers niet wedstrijd fit, totaal geen ingespeeld team, te weinig power en een TS die te lief is!!