Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Fischer vind ik beter dan Bart Vriends.

Len Cantello

Vriends wmb. En wel per heden.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 13, 2015, 21:37:53
Met alle respect maar is Fischer nou echt de gewenste opvolger?

Nee juh die is nog trager dan Reijnen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

wiekie1969

Tis maar net wat cambuur nu wil. Je kunt Mc Intosh ook centraal zetten met Peersman. Dan los je het intern op. Maar we gaan voor handhaving dus ik denk dat de beurs opengaat.

HilversumOnTour

Vriends bij mij ook een streepje voor. Fischer heeft een prachtseizoen gehad vorig jaar maar vrees dat dat niet de gewenste opvolger is. Zie het liefste Vd Hoorn komen, maar is denk ik onhaalbaar. F de Boer is ondanks weinige spelen zeer gecharmeerd van hem.

wiekie1969


Len Cantello

Citaat van: poelie-lwd op augustus 13, 2015, 21:41:03
Nee juh die is nog trager dan Reijnen.
Juist. Dat is niks meer.  :clint
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

wiekie1969

Gas geven zondag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

wiekie1969

Vriends is nog trager dan Jop vd Linden man.

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Citaat van: wiekie1969 op augustus 13, 2015, 21:44:00
Vriends is nog trager dan Jop vd Linden man.
Maar nog steeds sneller dan Fischer.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

wiekie1969

Ik nim aan dat ze hun lijstje klaarhewwe. Verhaal Botteghin/Reijnen speelt al wekenlang.

wiekie1969