Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: Sakin op november 03, 2015, 14:08:50
Dat is zo'n jongetje als Dammers! Totaal nog geen eredivisie ervaring. Dat bedoel ik met jongetje.
Daarom verslaafd of niet Lensky!

Doet het ook goed in de kleedkamer. Of in de kroeg. Of ergens anders aan een bar. Eigenlijk maakt het hem  niet zo gek veel uit. Die fles kun je ook meenemen.   ;)
In Henk en Sandor we trust

Sakin

Misschien komen de anderen dan ook in een flow dat ze beginnen te ballen!
Die gozer stond altijd goed te ballen.

denistel

Citaat van: Sakin op november 03, 2015, 14:08:50
Dat is zo'n jongetje als Dammers! Totaal nog geen eredivisie ervaring. Dat bedoel ik met jongetje.
Daarom verslaafd of niet Lensky!

lensky voetbald die nog wel??

rusnak had ook geen ervaring toch? en ritzmaier ook niet

NRG

Zijn er nog clubloze verdedigers die we per direct kunnen halen? Nu Mac-Intosh er ook tot de winterstop uit ligt houden we niet veel meer over.

speculeter

Met anderson...Peersman. ..dammers...en Vd laan nog 4.
Heerings is 5.....en als vytas terug is 6.

Als het maar geen paniek aankoop wordt.

Bernardo

@DaanRieken: Vd Vegt over blessures #Cambuur. "Lijkt alsof t nooit ophoudt." Tussentijds aantrekken verdediger in principe niet aan orde. Geldkwestie 1/3

el haj

#5556
Citaat van: Bernardo op november 03, 2015, 16:01:23
@DaanRieken: Vd Vegt over blessures #Cambuur. "Lijkt alsof t nooit ophoudt." Tussentijds aantrekken verdediger in principe niet aan orde. Geldkwestie 1/3

En met tussentijds bedoelt 'ie...? Hebben we het dan over tussen nu en de winterstop of zelfs in de winterstop niet?

Laat maar, tweede deel van tweet gezien:Vd Vegt over verdedigerskwestie #Cambuur: "Hopen 't tot winterstop uit te zingen."

Nightmarelwd

Citaat van: Cor op november 03, 2015, 10:38:15
En vorig jaar was het allemaal hosanna. Wat een flauwekul praat hier allemaal. Ik denk niet dat er 1 ploeg is die momenteel zoveel tegenslag heeft als Cambuur. En ondanks alle blessures heb ik tegen AZ en Den Haag af en toe prima voetbaal gezien met twee uitstekende keepers die een punt gered hebben. Tegen Feyenoord een nederlaag met dank aan de scheids. De enige wedstrijd thuis die dramatisch was was tegen Heracles. Mooie momenten worden helaas snel vergeten, het negatieve blijft lang hangen

Ligt niet alleen aan de tegenslagen Cor. Er zijn goede spelers weggegaan, maar kwalitatief twee klasse mindere spelers teruggehaald. 
Maar ook de tweede helft van vorig seizoen was slecht. De TS heeft geen plan B. We blijven spelen in dezelfde formatie.

Dit plaatste iemand op facebook:

Na de winterstop hebben wij 28 competitie wedstrijden gespeeld.

4x winst,
9x gelijk
15x verloren.
Doelpunten voor 29.Doelpunten tegen 59.

Dat is 21 punten van een mogelijke 84.

Ik ben heel eerlijk. Ik denk dat plaats 17 het hoogst haalbare is.

In december krijgen we weer te horen dat er geen geld is om spelers te halen.

MI-Sider for Life

Sakin

Citaat van: Nightmarelwd op november 03, 2015, 17:21:09
Ligt niet alleen aan de tegenslagen Cor. Er zijn goede spelers weggegaan, maar kwalitatief twee klasse mindere spelers teruggehaald. 
Maar ook de tweede helft van vorig seizoen was slecht. De TS heeft geen plan B. We blijven spelen in dezelfde formatie.

Dit plaatste iemand op facebook:

Na de winterstop hebben wij 28 competitie wedstrijden gespeeld.

4x winst,
9x gelijk
15x verloren.
Doelpunten voor 29.Doelpunten tegen 59.

Dat is 21 punten van een mogelijke 84.

Ik ben heel eerlijk. Ik denk dat plaats 17 het hoogst haalbare is.

In december krijgen we weer te horen dat er geen geld is om spelers te halen.

Waarom krijgt Cambuur nooit een sponsor die eens goed geld er in stopt.
Een grote sponsor!!!!

sk13

Scc heeft grote sponsoren gehad. Maar betaalde altijd veel te veel. Denk in jaren 80 . Alles kon altijd bij scc. Nu na de teloorgang van 90 en recent is er niet zomaar iemand die er tonnen of miljoenen insteekt. Die tijden zijn voorbij.

Sakin

Citaat van: sk13 op november 04, 2015, 03:05:47
Scc heeft grote sponsoren gehad. Maar betaalde altijd veel te veel. Denk in jaren 80 . Alles kon altijd bij scc. Nu na de teloorgang van 90 en recent is er niet zomaar iemand die er tonnen of miljoenen insteekt. Die tijden zijn voorbij.

Er moet toch wel 1 te vinden zijn die een warm hart heeft voor deze club en vooral de sfeer in het stadion die zegt dat dit niet langer kan er wat in stopt. Het is dat ik van een ww 2 kinderen moet onderhouden en niet veel vermogend ben. Maar anders had ik de tonnen zo over gesluisd. Maar ja.... Wie ben ik. Het is toch fantastisch dat zo'n kleine club zo'n fanatisme uit straalt. Wij zijn echt wel eredivisie waaridg. Maar niet met het materiaal wat nu op het veld staat.

NRG

Citaat van: Sakin op november 04, 2015, 10:25:14
Er moet toch wel 1 te vinden zijn die een warm hart heeft voor deze club en vooral de sfeer in het stadion die zegt dat dit niet langer kan er wat in stopt. Het is dat ik van een ww 2 kinderen moet onderhouden en niet veel vermogend ben. Maar anders had ik de tonnen zo over gesluisd. Maar ja.... Wie ben ik. Het is toch fantastisch dat zo'n kleine club zo'n fanatisme uit straalt. Wij zijn echt wel eredivisie waaridg. Maar niet met het materiaal wat nu op het veld staat.

In plaats van 1 sponsor kan je misschien alle huidige sponsoren van Cambuur mobiliseren en kijken of je gezamenlijk nog iets kan doen om de selectie een kwaliteitsinjectie te geven. Sponsoren hebben ook belang  bij een club die speelt in de eredivisie lijkt me.

Timmie

Citaat van: NRG op november 04, 2015, 12:40:12
In plaats van 1 sponsor kan je misschien alle huidige sponsoren van Cambuur mobiliseren en kijken of je gezamenlijk nog iets kan doen om de selectie een kwaliteitsinjectie te geven. Sponsoren hebben ook belang  bij een club die speelt in de eredivisie lijkt me.

Die sponsoren gaan net zo makkelijk weg bij Cambuur als dat ze zijn gekomen. Geloof me!
Vele sponsoren interesseert het niet waar ze sponsor zijn. Als het maar in de Eredivisie is..

veteraan

de meeste sponsoren hebben een bloedhekel aan anonieme bedreigingen, dus dan kan je een nieuw stadion ook we schudden

hobbes

Citaat van: veteraan op november 04, 2015, 17:25:52
de meeste sponsoren hebben een bloedhekel aan anonieme bedreigingen, dus dan kan je een nieuw stadion ook we schudden

En dat is dus reden waarom Foppe het nog even moest benadrukken