Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juni 11, 2015, 16:09:22
Wel 1 die zindelijk is toch?

Vast eentje die zichzelf kan bedruipen!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Rayhi tekent niet bij en verlaat PSV. Dat zou voor ons een prima versterking zijn!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 11, 2015, 21:11:43
Rayhi tekent niet bij en verlaat PSV. Dat zou voor ons een prima versterking zijn!
Prima speler maar rechtsbenig en is op zijn best op de rechtsbuiten..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Zijn er eigenlijk nog wel linksbuitens te vinden?
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Linksbuitens genoeg zou je zeggen toch?

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juni 11, 2015, 21:19:41
Prima speler maar rechtsbenig en is op zijn best op de rechtsbuiten..

Kan zich anders behoorlijk redden met zijn rechterpoot op de linkerkant. Zagen ze in hem niet de opvolger van Depay? Hoe dan ook, dat is ook geen echte linksbuiten.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 11, 2015, 21:43:51
Linksbuitens genoeg zou je zeggen toch?
Noem eens een paar die geschikt en betaalbaar zijn? Als ik dat doe wordt ik voor gek verklaard, nou klopt dat ook,maar dat doet er niet toe..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 11, 2015, 21:45:40
Kan zich anders behoorlijk redden met zijn rechterpoot op de linkerkant. Zagen ze in hem niet de opvolger van Depay? Hoe dan ook, dat is ook geen echte linksbuiten.
Ja klopt geloof ik wel... Maar ik begreep dat de TS met een linksbenige linksbuiten wou spelen(ik hoor graag of ik het fout gehoord heb)
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juni 11, 2015, 21:48:05
Ja klopt geloof ik wel... Maar ik begreep dat de TS met een linksbenige linksbuiten wou spelen(ik hoor graag of ik het fout gehoord heb)

Geen idee maar als ik een linkerspits kan halen die een bal voor kan trekken met links en met zijn goeie rechterbeen ook naar binnen kan snijden en een actie kan maken dan ist voor mij gauw klaar.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 11, 2015, 21:53:23
Geen idee maar als ik een linkerspits kan halen die een bal voor kan trekken met links en met zijn goeie rechterbeen ook naar binnen kan snijden en een actie kan maken dan ist voor mij gauw klaar.
Ja vooral dat eerste is van belang, want de voorzetten waren dramatisch...
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juni 11, 2015, 21:56:26
Ja vooral dat eerste is van belang, want de voorzetten waren dramatisch...

Zeker, maar dat is tweeledig. Ik vond de loopacties voor de goal ook vaak onder de maat.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

pvanbuijtene

Citaat van: poelie-lwd op juni 11, 2015, 22:02:26
Zeker, maar dat is tweeledig. Ik vond de loopacties voor de goal ook vaak onder de maat.

eerder veel te weinig man in de 16 bij een voorzet.

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juni 11, 2015, 21:45:57
Noem eens een paar die geschikt en betaalbaar zijn? Als ik dat doe wordt ik voor gek verklaard, nou klopt dat ook,maar dat doet er niet toe..

Ben niet bekend wat er in het buitenland allemaal rondloopt, maar bij Nederlanders kom ik al gauw uit bij:

Rayhi (transfervrij)
Korte (huur)
Houtkoop (huur)
Verbeek (huur/koop?)
Colak (transfervrij)
Wolters (nog 1 jaar bij VVV)

En de beste optie in mijn ogen: Sleegers, alleen gaat die zoals bekend voor z'n kans bij Feyenoord

pvanbuijtene

Citaat van: justremco op juni 11, 2015, 22:12:05
Ben niet bekend wat er in het buitenland allemaal rondloopt, maar bij Nederlanders kom ik al gauw uit bij:

Rayhi (transfervrij)
Korte (huur)

Houtkoop (huur)
Verbeek (huur/koop?)
Colak (transfervrij)
Wolters (nog 1 jaar bij VVV)

En de beste optie in mijn ogen: Sleegers, alleen gaat die zoals bekend voor z'n kans bij Feyenoord
en kan dus nog afvallen.

justremco

Ja, eens. Enige nadeel is dat ie dan hier de hele voorbereiding mist. Maar is geen ramp natuurlijk