Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

058-4life

Leuk stukje in het AD over een oude bekend op de flank; Quincy Owusu Abeyie. Wil graag naar NL om te ballen...  |:) te duur??

Sccambuurdebeste

Gisteren bij de wedstrijd DTD-Cambuur was er ook een speler op proef, Torino Hunte. Komt die misschien?
:camigo

SCC

Heb hem al een aantal malen genoemd. Zou topspeler zijn om een jaar te huren:
https://mobile.twitter.com/thierryambrose/status/616983845284392961

Superfan

Hunte speelde niet slecht, was wel dreigend, maar is niet het niveau wat bij de huidige status van onze club past.

Grijskijkert

Citaat van: Sccambuurdebeste op juli 04, 2015, 09:53:01
Gisteren bij de wedstrijd DTD-Cambuur was er ook een speler op proef, Torino Hunte. Komt die misschien?
:camigo
Dit was de speler die mee trainde... we dachten dat het een speler van J-C was, maar niet dus...
IN HENK WE TRUST!!!

michello

Een speler van 24 en van Eindhoven die nou niet geweldige cijfers achter z'n naam heeft staan lijkt mij nou niet een versterking voor het eerste elftal inderdaad.
Rustig de tijd nemen komt vanzelf wel wat interessants voor ons.

AL

Wachten op afvallers van topclubs.
Sleegers zou ik graag zien, maar is niet een echte linksbuiten(geen linkspoot).
Houtkoop misschien proberen? Mag wellicht weg bij ADO.

Grijskijkert

Citaat van: AL op juli 04, 2015, 10:04:24
Wachten op afvallers van topclubs.
Sleegers zou ik graag zien, maar is niet een echte linksbuiten(geen linkspoot).
Houtkoop misschien proberen? Mag wellicht weg bij ADO.
Je hebt Korte ook nog bij ADO, is ook een leuke speler... Maar niet transfervrij en daar moet Cambuur zich op richten heb ik begrepen..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: michello op juli 04, 2015, 10:00:07
Een speler van 24 en van Eindhoven die nou niet geweldige cijfers achter z'n naam heeft staan lijkt mij nou niet een versterking voor het eerste elftal inderdaad.
Rustig de tijd nemen komt vanzelf wel wat interessants voor ons.
Inderdaad... Dan maar meer tijd nemen ipv overhaaste beslissingen nemen..
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juli 04, 2015, 09:59:52
Dit was de speler die mee trainde... we dachten dat het een speler van J-C was, maar niet dus...

Hunte is op proef bij de beloften

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juli 04, 2015, 10:20:21
Hunte is op proef bij de beloften
Is hij met zijn bijna 25 jaar niet wat te oud voor J-C ?
IN HENK WE TRUST!!!

SCC

Zou Nigel Hasselbaink wat zijn? Transfervrij en nu op proef bij Excelsior.
Was in zijn eerste jaren in Schotland goed bezig. Heeft een gigantische turbo in z'n dijen.

Grijskijkert

Citaat van: SCC op juli 04, 2015, 11:24:56
Zou Nigel Hasselbaink wat zijn? Transfervrij en nu op proef bij Excelsior.
Was in zijn eerste jaren in Schotland goed bezig. Heeft een gigantische turbo in z'n dijen.
Is geen linksbuiten..
IN HENK WE TRUST!!!

Cor

Citaat van: Grijskijkert op juli 04, 2015, 11:29:18
Is geen linksbuiten..

En op proef bij Excelsior, dus waarom zou hij hier ook komen?

Superfan

Zlatan is een wereldspits. Met een vriend van Zlatan (Bovar Karim) hebben we enkele jaren geleden niet veel geluk gehad. Als Berisha (nieuwe Zlatan) zich over de teleurstelling van afgelopen anderhalf jaar kan heen zetten, dan kan hij z'n belofte inlossen en hebben we aan deze "Zlatan" veel plezier.