Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op juni 28, 2015, 13:32:48
Mijn bron wou niet vertellen welke club interesse had...
Na wat vragen en raden moet een van de 4 volgende clubs concrete belangstelling hebben. ....
Vitesse. ..groningen..az..of Utrecht.
Groningen en AZ zijn voorzien, Utrecht gaat met 2 spitsen spelen(Haller en Boymans),blijft Vitesse over ,maar die halen alleen Chelsea spelers.. 
IN HENK WE TRUST!!!

pvanbuijtene

Citaat van: NRG op juni 28, 2015, 13:37:51
Als één van deze clubs echt belangstelling heeft is Cambuur kansloos helaas. Zou zonde zijn als ie vertrekt.

waarom kansloos... de prijs gewoon blijven ophoge  tot je niet meer kam weigere , amders aan contract houden.

speculeter

Vitesse haalt alleen spelers van chelsea.
Groningen gaat voor schaken.
Az voor linssen
Dus denk Utrecht. ...

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op juni 28, 2015, 13:41:26

Dus denk Utrecht. ...
Spelen een 2 spitsen systeem... en daar is (ook) geen geld...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Zal vitesse of az moet dat zijn. Denk az voor berghuis

hobbes

Citaat van: pvanbuijtene op juni 28, 2015, 13:40:52
waarom kansloos... de prijs gewoon blijven ophoge  tot je niet meer kam weigere , amders aan contract houden.

Dan wordt het weer de keuze maken, nog een jaar voetballen of aan hem verdienen.

sunderland

Utrecht heeft dat geld niet zomaar

NRG

Citaat van: pvanbuijtene op juni 28, 2015, 13:40:52
waarom kansloos... de prijs gewoon blijven ophoge  tot je niet meer kam weigere , amders aan contract houden.

Volgens mij werkt het zo niet. Transfersom wordt bepaald door duur van contract en salaris van de betreffende speler. Contract loopt nog 1 jaar, en in verhouding met andere clubs zal ie hier niet de hoofdprijs verdienen..

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juni 28, 2015, 13:43:34
Zal vitesse of az moet dat zijn. Denk az voor berghuis
Az is ver met Linssen en hebben daarnaast nog een aantal talenten achter de hand..
Vitesse mag niet zoveel kopen ivm het fair play gebeuren..
IN HENK WE TRUST!!!

pvanbuijtene

Citaat van: hobbes op juni 28, 2015, 13:44:17
Dan wordt het weer de keuze maken, nog een jaar voetballen of aan hem verdienen.

geld verdienen lijkt me goed plan...

sunderland

En ik verwacht byrne op 10

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op juni 28, 2015, 13:45:54
Az is ver met Linssen en hebben daarnaast nog een aantal talenten achter de hand..
Vitesse mag niet zoveel kopen ivm het fair play gebeuren..

Grijskijkert

Citaat van: NRG op juni 28, 2015, 13:45:27
Volgens mij werkt het zo niet. Transfersom wordt bepaald door duur van contract en salaris van de betreffende speler. Contract loopt nog 1 jaar, en in verhouding met andere clubs zal ie hier niet de hoofdprijs verdienen..
Vragen staat vrij..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Van het geld van berghuis kunnen ze linsen en narsingh  makkelijk halen.

justremco