Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

DannySCC

Otigba zou niet eens zo raar zijn ook al komt hij van dkv.
AMF

PePe

Citaat van: DannySCC op augustus 15, 2015, 12:50:12
Otigba zou niet eens zo raar zijn ook al komt hij van dkv.

Halen die man, het is dichtbij maar dkv.

Harry L.

Citaat van: PePe op augustus 15, 2015, 12:56:01
Halen die man, het is dichtbij maar dkv.

Idd. is ook nog maar 22.

PePe

Citaat van: Harry L. op augustus 15, 2015, 12:57:45
Idd. is ook nog maar 22.

Drie jaar, voorwaarden: mag nooit naar Grunn.

Sakin

Citaat van: Tanjajeah op augustus 15, 2015, 10:00:33
Traag?? Ze zijn bezig met hun eerste optie. En het lukt voor zondag sowieso niet meer, want dan had de nieuwe speler gisteren voor 12 uur aangemeld moeten worden. Dus of het dan vandaag wordt of dinsdag maakt dan niet meer zoveel uit.

Je had vrijdagochtend al kunnen presenteren. Je wist donderdagmiddag al dat ie verkocht werd. Daar had je al een week eerder op in kunnen spelen. Je wist dat Botteghin ging. Dit scenario had je makkelijk voor kunnen zijn.

moodygrunn

Citaat van: PePe op augustus 15, 2015, 13:00:10
Drie jaar, voorwaarden: mag nooit naar Grunn.

Mag wmb best naar Grunn, maar wel voor de hoofdprijs, en niet voor een marginale transfersom
In Henk en Sandor we trust

John Hiatt

Snap alle kritiek op de traagheid van Cambuur niet. Er is een lijstje, men praat met de eerste keus. Ik vind dit voortvarend. Cambuur moet nog steeds zwaar op de centjes letten, dus zorgvuldigheid is een ijzeren voorwaarde.

hobbes

Citaat van: Sakin op augustus 15, 2015, 13:10:08
Je had vrijdagochtend al kunnen presenteren. Je wist donderdagmiddag al dat ie verkocht werd. Daar had je al een week eerder op in kunnen spelen. Je wist dat Botteghin ging. Dit scenario had je makkelijk voor kunnen zijn.

Maar zekerheid heb je niet. Stel ze hadden in de week voor Zwolle de boel rondgebreid en Groningen haalt Reijnen niet. Of de deal met Feyenoord gaat niet door. Dure gok lijkt me. En om een nieuwe speler voor de leeuwen te gooien tegen Feyenoord, een wedstrijd die je 99 van de 100 keer verliest. Wat schiet je daar mee op. Dan liever goed handelen en de speler die je wenst volgende week tegen Heracles opstellen.

Bankzitter

Je hebt nu 2 verdedigers nodig, dus misschien had je met halen van de eerste wat minder afwachtend moeten zijn. Maar het is een spel en onder tijdsdruk kan er veel gebeuren met de prijs. Je moet ook naar de lange termijn kijken en niet alleen naar de volgende wedstrijd omdat Mac-Intosh toevallig een pijntje heeft.

speculeter

Elk punt tegen feijeNoord zie ik als een bonuspunt.
Als we er tegen heracles maar 100.% staan.
Hoorde dat overgang vd laan voorlopig vd baan is
Huurprijs te gortig voor Cambuur

legeips

Citaat van: speculeter op augustus 15, 2015, 13:46:53
Elk punt tegen feijeNoord zie ik als een bonuspunt.
Als we er tegen heracles maar 100.% staan.
Hoorde dat overgang vd laan voorlopig vd baan is
Huurprijs te gortig voor Cambuur

Dan lekker over laten gaan... hansie zal er alles aan doen om de geleden schade bij de miskoop vd Laan terug te verdienen.. Nou hansie dikke vette pech.. :thumbsup

Dokkumer

Citaat van: legeips op augustus 15, 2015, 13:54:50
Dan lekker over laten gaan... hansie zal er alles aan doen om de geleden schade bij de miskoop vd Laan terug te verdienen.. Nou hansie dikke vette pech.. :thumbsup
Hansie varkenspest gaan we niet nog meer spekken :R

Dus JAWEL vriend legeips, we zijn het ALWEER eens!!

Oh ja, ze mogen Barto kopen voor 1,2 miljoen :devil

legeips

#4332
Citaat van: Dokkumer op augustus 15, 2015, 13:56:16
Hansie varkenspest gaan we niet nog meer spekken :R

Dus JAWEL vriend legeips, we zijn het ALWEER eens!!

Oh ja, ze mogen Barto kopen voor 1,2 miljoen :devil

Hahaha, voor een kwart van de prijs zeg ik ook tekenen.. :devil

Wat doen we het goed su samen ouwe reus... Als ik het ook nog eens kan worden met Cor dan ken mien dag niet stuk..  ;)

De Gast

Met Cor op 1 lijn komen? Ik denk niet dat die mensen bestaan..

SCC

We moeten niet té arrogant worden door te roepen dat we een lang contract moeten hebben omdat er dan wat verdiend kan worden bij eventuele verkoop. De redenatie is logisch, maar als we nu een oudere verdediger halen die meer kwaliteiten heeft maar dus niets meer oplevert, moeten we het zeker niet nalaten: handhanving is nog steeds belangrijker!! Met de huidige selectie ben ik daar nog niet overtuigd van. De Graafschap en Excelsior onder ons laten moet lukken, maar het verschil tussen NEC, Roda JC, Willem II, Heracles en ADO is zéér klein. Kwartje kan zo de verkeerde kant op vallen.
Kwaliteit boven kwantiteit gaat hier niet op, dus dan maar plat: direct versterking boven investering.