Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Mensen zeggen nu wel dat ze na zondag Reijnen niet missen he.. Maar ik snap niet waarom je dat kan zeggen.
Je baseert het op één wedstrijd, kan toch niet?!

Geloof mij, Reijnen ga je enorm missen nog!

El Ma-kri-niii

Citaat van: Timmie op augustus 18, 2015, 16:52:13
Mensen zeggen nu wel dat ze na zondag Reijnen niet missen he.. Maar ik snap niet waarom je dat kan zeggen.
Je baseert het op één wedstrijd, kan toch niet?!

Geloof mij, Reijnen ga je enorm missen nog!
Dat dachten we ook van Leeuwin. Als er een goede vervanger komt, is iedereen Reijnen over een paar weken alweer vergeten.

SCCdrachten

Citaat van: El Ma-kri-niii op augustus 18, 2015, 16:59:52
Dat dachten we ook van Leeuwin. Als er een goede vervanger komt, is iedereen Reijnen over een paar weken alweer vergeten.

Zolang die er niet is krijgen we het heel zwaar... je bent dan gewoon een degradatie kandidaat.

hobbes

Citaat van: SCCdrachten op augustus 18, 2015, 17:45:24
Zolang die er niet is krijgen we het heel zwaar... je bent dan gewoon een degradatie kandidaat.

Toch vind ik dat het "grote" Feyenoord maar weinig kansen heeft afgedwongen afgelopen zondag.

Collingwood

Citaat van: SCCdrachten op augustus 18, 2015, 17:45:24
Zolang die er niet is krijgen we het heel zwaar... je bent dan gewoon een degradatie kandidaat.

Dat ben je sowieso met de op twee na laagste begroting. Het verschil Reijnen-Mac-Intosch is echt niet zo groot dat het het verschil betekent tussen probleemloos veilig spelen en in de gevarenzone komen. Desondanks moet er natuurlijk wel iemand bij, al was het maar omdat één RCV niet genoeg is voor een heel seizoen.
Kalmte alleen kan u redden.

Clint


Sakin

Ik lees dat Cambuur onderzoekt of Fischer haalbaar is. Wil dit zeggen dat we investeerders benaderen om het geld bij elkaar te schrappen. Na mijn weten zouden we niet alles doen om een speler tegen alles te laten komen... De toekomst zal het uitwijzen...

R-member

Citaat van: Sakin op augustus 18, 2015, 18:19:10
Ik lees dat Cambuur onderzoekt of Fischer haalbaar is. Wil dit zeggen dat we investeerders benaderen om het geld bij elkaar te schrappen. Na mijn weten zouden we niet alles doen om een speler tegen alles te laten komen... De toekomst zal het uitwijzen...

Er zit nog steeds geld in het spelers fonds toch?
Een deel van het transfergeld van Reijnen is ook weer gestort in het fonds.
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

Yellow Army

Citaat van: R-member op augustus 18, 2015, 19:07:21
Er zit nog steeds geld in het spelers fonds toch?
Een deel van het transfergeld van Reijnen is ook weer gestort in het fonds.

Wie of wat is het spelersfonds nu precies?
Area 58

oscarsielstra

SC Cambuur kan een slag slaan op de transfermarkt.

Naast het feit dat de Leeuwarder club Martijn van der Laan huurde van FC Groningen lijken ook Djavan Anderson (AZ) en Sander Fischer op weg naar Leeuwarden.

Fischer is de gewaardeerde aanvoerder van Excelsior. De 26-jarige centrumverdediger werd door veel clubs als interessante speler gezien, maar Fischer besloot te verlengen bij de Kralingers. Cambuur heeft echter interesse, al moet die club het eenjarige contract van Fischer, die in het verleden een seizoen in Leeuwarden speelde, wel afkopen.

In het contract van de verdediger staat een gelimiteerde transfersom, zo meldt het Algemeen Dagblad. Maar Ferry de Haan, technisch directeur van Excelsior, en Fischer zeggen daar niks over. "Ik heb mijn sportieve ambities, maar zit prima op mijn plek bij Excelsior", zei de hoofdpersoon in de krant. Cambuur moest door blessures en het vertrek van Etiënne Reijnen naar FC Groningen noodgedwongen op zoek naar defensieve versterkingen.

Sakin

Citaat van: oscarsielstra op augustus 18, 2015, 19:27:02
SC Cambuur kan een slag slaan op de transfermarkt.

Naast het feit dat de Leeuwarder club Martijn van der Laan huurde van FC Groningen lijken ook Djavan Anderson (AZ) en Sander Fischer op weg naar Leeuwarden.

Fischer is de gewaardeerde aanvoerder van Excelsior. De 26-jarige centrumverdediger werd door veel clubs als interessante speler gezien, maar Fischer besloot te verlengen bij de Kralingers. Cambuur heeft echter interesse, al moet die club het eenjarige contract van Fischer, die in het verleden een seizoen in Leeuwarden speelde, wel afkopen.

In het contract van de verdediger staat een gelimiteerde transfersom, zo meldt het Algemeen Dagblad. Maar Ferry de Haan, technisch directeur van Excelsior, en Fischer zeggen daar niks over. "Ik heb mijn sportieve ambities, maar zit prima op mijn plek bij Excelsior", zei de hoofdpersoon in de krant. Cambuur moest door blessures en het vertrek van Etiënne Reijnen naar FC Groningen noodgedwongen op zoek naar defensieve versterkingen.

Wat een poppenkast dan van die directeur!!! Nou we zien het dan wel wat er gebeurt. Maar van der Vegt heeft een verleden...

poelie-lwd

Citaat van: Sakin op augustus 18, 2015, 19:39:10
Wat een poppenkast dan van die directeur!!! Nou we zien het dan wel wat er gebeurt. Maar van der Vegt heeft een verleden...

Wat bedoel je daarmee?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Geelblauwstiens


Unknown

Schijnt het financieel niet bij alle clubs zo netjes te hebben achtergelaten waar hij vertrok.

Neem aan dat hij daar op doelt..

Sakin

Citaat van: Unknown op augustus 18, 2015, 20:04:00
Schijnt het financieel niet bij alle clubs zo netjes te hebben achtergelaten waar hij vertrok

Exact!!!