Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: Grijskijkert op mei 26, 2015, 18:10:49
Wat een dom vergelijk... Een verdedigende middenvelder vergelijken met aanvallende middenvelders... :_schater

Ik vind Barto ook een betere aanvaller dan mac intosh  :_schater

poelie-lwd

Citaat van: wiekie1969 op mei 26, 2015, 18:05:03

Reijnen is zo goed omdat de rest slecht is. Hest daar wel es over nadacht?

Ah. Dus Nienhuis is zo slecht omdat de rest zo goed is..... Helder verhaal wiek  :y
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op mei 26, 2015, 18:55:06
Ah. Dus Nienhuis is zo slecht omdat de rest zo goed is..... Helder verhaal wiek  :y
Ik moet toch eerlijk zeggen dat ik Nienhuis een betere keeper vind dan Narsingh.

mugel

Is Denis Mahmudov niet wat voor ons?
Ik weet niet goed wat hij is, maar als (stand-in) linksbuiten, spits, aanvallend middenvelder wel een goed seizoen gehad bij Sparta. Hij was gehuurd van PEC, maar die verlengen niet en daarom transfervrij.
Volgens mij tweebenig en altijd doelgericht, maar oordeel zelf..


Grijskijkert

Citaat van: mugel op mei 26, 2015, 19:28:58
Is Denis Mahmudov niet wat voor ons?
Ik weet niet goed wat hij is, maar als (stand-in) linksbuiten, spits, aanvallend middenvelder wel een goed seizoen gehad bij Sparta. Hij was gehuurd van PEC, maar die verlengen niet en daarom transfervrij.
Volgens mij tweebenig en altijd doelgericht, maar oordeel zelf..
Heeft het niet verkeerd gedaan bij Sparta, maar waarom moet hij weg bij PEC ? Is wel een handenbindertje en op alle plekken in de voorhoede inzetbaar...

http://www.transfermarkt.nl/denis-mahmudov/profil/spieler/56415
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Citaat van: mugel op mei 26, 2015, 19:28:58
Is Denis Mahmudov niet wat voor ons?
Ik weet niet goed wat hij is, maar als (stand-in) linksbuiten, spits, aanvallend middenvelder wel een goed seizoen gehad bij Sparta. Hij was gehuurd van PEC, maar die verlengen niet en daarom transfervrij.
Volgens mij tweebenig en altijd doelgericht, maar oordeel zelf..

Zag laatst een wedstrijd waarin hij weergaloos was.
Schijnt dat het bij hem alles of niets is.
Zouj hem hier wel op proef willen zien.

mugel

Citaat van: Grijskijkert op mei 26, 2015, 19:56:10
Heeft het niet verkeerd gedaan bij Sparta, maar waarom moet hij weg bij PEC ? Is wel een handenbindertje en op alle plekken in de voorhoede inzetbaar...

http://www.transfermarkt.nl/denis-mahmudov/profil/spieler/56415

Citaat van: AL op mei 26, 2015, 20:17:15
Zag laatst een wedstrijd waarin hij weergaloos was.
Schijnt dat het bij hem alles of niets is.
Zouj hem hier wel op proef willen zien.

Volgens mij moet ie alleen even psychologisch worden bijgeschaafd, maar daar hebben wij de middelen/mensen wel voor..

Grijskijkert

Citaat van: mugel op mei 26, 2015, 20:20:58
Volgens mij moet ie alleen even psychologisch worden bijgeschaafd, maar daar hebben wij de middelen/mensen wel voor..
Daar kan je wel eens gelijk in hebben en de TS weet wel raad met dit soort gevallen...
IN HENK WE TRUST!!!

YellowBlue

Citaat van: AL op mei 26, 2015, 20:17:15
Zag laatst een wedstrijd waarin hij weergaloos was.
Schijnt dat het bij hem alles of niets is.
Zouj hem hier wel op proef willen zien.

Die hebben we hier toch al eens gehad?

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Dion Malone van ADO, hier wel eens genoemd als mogelijke versterking, heeft zijn contract in Den Haag met twee jaar verlengd.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Citaat van: Collingwood op mei 27, 2015, 13:53:41
Dion Malone van ADO, hier wel eens genoemd als mogelijke versterking, heeft zijn contract in Den Haag met twee jaar verlengd.
zulke nieuwtjes wil ik niet .
Ik wil namen en geruchten!! :_schater
Het is wel heel stil trouwens.
Stilte voor de storm?

wiekie1969

Het is voor iedereen denk ik wel duidelijk wat we nodig hebben: een rechtsback, een vervanger voor Makrini, een linksbuiten en een 10.

Gas geven cambuur!!!!!!!!!!!!!!!!!


denistel

ze binne druk bezig maar we zitten nog steeds aan de onderkant van de salaris lat hoor.

we mutte spelers binnen halen door voorbeelden als reynen en rusnak aan te halen
en te vertellen dat ze in een aanvallend team komen te spelen met een fanatiek publiek er achter
en met een ts die behoorlijk kijk hebben op he spelletje.

AL

Citaat van: wiekie1969 op mei 27, 2015, 17:44:31
Het is voor iedereen denk ik wel duidelijk wat we nodig hebben: een rechtsback, een vervanger voor Makrini, een linksbuiten en een 10.

Gas geven cambuur!!!!!!!!!!!!!!!!!


Helemaal mee eens!
Dit dan voor de basis wel te verstaan.