Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Geweldig nieuws.
Wist niet dat jij Ritsko van vliet was. :_schater.
Bedankt voor mooie bericht!

Galdiano

Citaat van: speculeter op maart 24, 2015, 22:04:00
Geweldig nieuws.
Wist niet dat jij Ritsko van vliet was. :_schater.
Bedankt voor mooie bericht!

Dat ben ik niet.  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Tukker

Citaat van: Galdiano op maart 24, 2015, 22:00:49
Wtctel  ;) Ogbeche spreekt er ook al ronduit over. 1 jaar sowieso. Wellicht zelfs 2!  |:)

Gefeliciteerde Mac-Intosh en begon ronduit te stralen, vertelde dat hij zo happy is in Leeuwarden  :)
Mooi nieuws vandaag  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

V-man

Prima nieuws allemaal! (Wat nou
: "Cambuur leegloop"). Volgend seizoen wordt helemaal SUPER!!

V-man

de Ridder nog even vastleggen! (kom je voor nh stadion en media slijper)

Lore

Citaat van: V-man op maart 24, 2015, 23:11:50
de Ridder nog even vastleggen! (kom je voor nh stadion en media slijper)

Op Twitter meldt Genee dat ook De Ridder waarschijnlijk helemaal goed komt!

speculeter

Deze opstelling kan nu al worden gemaakt in nieuwe seizoen...
Nienhuis
Perreira Reijnen mc intosh vytas
Bakker vd streek de ridder.
Narsingh obeche rosheuvel

zeewolde

En zeinstra, schootstra, barto en hoefdraad als wissels.

vd vegt komt er makkelijk vanaf 8)

zeewolde

+ steblecki, waar ik komend seizoen wel wat van verwacht

Lore

Citaat van: speculeter op maart 25, 2015, 08:57:16
Deze opstelling kan nu al worden gemaakt in nieuwe seizoen...
Nienhuis
Perreira Reijnen mc intosh vytas
Bakker vd streek de ridder.
Narsingh obeche rosheuvel

Dat is gewoon wederom handhaving lijkt mij. Nu kunnen wij nog een paar extra versterkingen aantrekken en dan ziet het er gewoon weer erg goed uit!

Marc S

Ik zie alleen wel graag nog een vervanger voor Mo. En het liefst een linksbenige centrale verdediger.

Collingwood

Citaat van: Marc S op maart 25, 2015, 10:22:11
Ik zie alleen wel graag nog een vervanger voor Mo. En het liefst een linksbenige centrale verdediger.

Juist. En ik verwacht dat ze ook nog wel op zoek zullen gaan naar een type Rusnak en een vervanger voor Droste. Plus de nodige spelers voor de breedte natuurlijk.
Kalmte alleen kan u redden.

jeff

Citaat van: Collingwood op maart 25, 2015, 10:23:12
Juist. En ik verwacht dat ze ook nog wel op zoek zullen gaan naar een type Rusnak en een vervanger voor Droste. Plus de nodige spelers voor de breedte natuurlijk.
We gaan ook nog meedoen aan de Beloftencompetitie dus er moet nog het nodige worden aangetrokken

Collingwood

Conclusie: er moet nog heel wat gebeuren (wordt weer een leuke zomer voor ons), maar de beginsituatie is uitstekend!  |:)
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Ono van Dordrecht voor het middenveld erbij + Mo of vervanger.
Verdediging zal het nodige bij moeten.
Van mij mag Bijker blijven ( maar ik zal wel de enige zijn) vind hem echter nog altijd beter op de back als als CV.
Wil vd Laan al weer terug?

En weet iemand (Denistel?) of er nog wat in de jeugd rondloopt die aan gaan sluiten bij eerste of bij beloften?

Voorin Peeters en dan nog 1 of 2 talenten + de Ridder verlengen.