Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

De Ridder en Ogbeche zeker niet tegen elke prijs vastleggen. Beide voorhoedespelers zijn (bijna) 31. Zullen er beide niet beter op worden.

speculeter

Obeche blijft ook nog een jaar!
Fijne dag zo!

Dokkumer

Citaat van: De Gast op maart 24, 2015, 20:32:01
De Ridder en Ogbeche zeker niet tegen elke prijs vastleggen. Beide voorhoedespelers zijn (bijna) 31. Zullen er beide niet beter op worden.
Dit soort jongens zijn broodnodig, niet alleen aan de bal in het veld, maar ook daar buiten.

kickandrush

Citaat van: De Gast op maart 24, 2015, 20:32:01
De Ridder en Ogbeche zeker niet tegen elke prijs vastleggen. Beide voorhoedespelers zijn (bijna) 31. Zullen er beide niet beter op worden.

Wat een onzin. Ogbeche mutte ze vastbinden aan de Oldehove! Deze man mag de stad nooit weer verlaten.  |:)

jeff

Citaat van: speculeter op maart 24, 2015, 20:45:52
Obeche blijft ook nog een jaar!
Fijne dag zo!
Is dat al zeker? Zou wel top nieuws zijn.
Of is die tweet van Henk Albers uit het verband gerukt?
kan nog niks van Cambuur zelf vinden namelijk.
https://twitter.com/HenkAlbers1970/status/580409310431342593?s=09
Genee vraagt aan Ogbeche of hij langer wil blijven en hij zegt 'ja' en Ype Smid spreekt zelfde intentie uit. #Cambuur

denistel

Citaat van: De Gast op maart 24, 2015, 20:32:01
De Ridder en Ogbeche zeker niet tegen elke prijs vastleggen. Beide voorhoedespelers zijn (bijna) 31. Zullen er beide niet beter op worden.

ze zijn er wel jonger die er zeker niet beter op worden. b en de ridder zijn al goed.

speculeter

Citaat van: jeff op maart 24, 2015, 20:53:54
Is dat al zeker? Zou wel top nieuws zijn.
Of is die tweet van Henk Albers uit het verband gerukt?
kan nog niks van Cambuur zelf vinden namelijk.
https://twitter.com/HenkAlbers1970/status/580409310431342593?s=09 Het is een bericht van Ritsko van vliet.
Genee vraagt aan Ogbeche of hij langer wil blijven en hij zegt 'ja' en Ype Smid spreekt zelfde intentie uit. #Cambuur

jeff

Je bedoelt deze tweet van ritsko neem ik aan dan :
@wilfredgenee interviewt Ogbeche, De Jong en De Ridder op #cambuur plein @WTCTEL. Nieuwtje: Ogbeche blijft nog 1 jaar http://t.co/k9qhCgIhpM

Dokkumer

Hangt van Vliet nu oek al de pseudo journalist uut? Daar hevve we al genoeg fan :devil

speculeter

Ik ken hem niet....
Maar hoe betrouwbaar is dit bericht?

Eewal

Citaat van: speculeter op maart 24, 2015, 21:23:17
Ik ken hem niet....
Maar hoe betrouwbaar is dit bericht?

hij presenteerde het kampioensfeest bij oldehove..

Galdiano

Ogbeche blijft inderdaad nog een jaar bij ons clubke!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Citaat van: Galdiano op maart 24, 2015, 21:31:19
Ogbeche blijft inderdaad nog een jaar bij ons clubke!  |:)
top....en hoe weet jij dit?

Marc S

Citaat van: speculeter op maart 24, 2015, 21:33:54
top....en hoe weet jij dit?

Hij zit over hetalgemeen wel goed met dit soort dingen.

Galdiano

Citaat van: speculeter op maart 24, 2015, 21:33:54
top....en hoe weet jij dit?

Wtctel  ;) Ogbeche spreekt er ook al ronduit over. 1 jaar sowieso. Wellicht zelfs 2!  |:)

Gefeliciteerde Mac-Intosh en begon ronduit te stralen, vertelde dat hij zo happy is in Leeuwarden  :)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets