Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: dit is mien club op augustus 14, 2015, 09:04:43
Matthijsen is transfervrij. Past wel in het plaatje

Die vind je wel goed maar Vriends niet??
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: Len Cantello op augustus 14, 2015, 09:01:23
Waar blijft de nieuwe CV?  :X
Dacht dat jij al onderweg was om Vriends op te halen..
IN HENK WE TRUST!!!

Mitar

Ik ken Vriends als een zeer behoorlijke mandekker. Hoe is ie voetballend/opbouwend?

Oosttribune

Vriends heeft nog een contract voor één jaar. Met een beetje geluk heeft hij zelfde contract als Overgoor en dus een gelimiteerde transfersom van €300.000??.
Voor 12 uur rond maken en zondag spelen. Volgende week nog een back halen en bij voorkeur twee, verdedigend moet er echt wat bij, middenveld en aanval is uitstekend dit jaar.

Geen nieuws vandaag... dan hebben we zondag echt een probleem

Len Cantello

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2015, 09:08:13
Dacht dat jij al onderweg was om Vriends op te halen..
Hij was niet thuis......  ;)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

Citaat van: poelie-lwd op augustus 14, 2015, 09:07:57
Die vind je wel goed maar Vriends niet??

Ik zeg niet dat ik hem goed vind. Ik zeg dat hij in het plaatje past.
Transfervrij en rechter cv.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Len Cantello

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2015, 09:17:21
Vandaag maar weer proberen?
Heb een briefje achtergelaten met het nummer en adres van ons clupke. Ik rij niet weer voor de lol naar de Koekstad  :P
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

dit is mien club

Overigens is Vriends denk ik niet de gewenste opvolger. Dan zou Fischer eerder in het straatje passen of Wuijtens az
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

sccambuurlwdd

Citaat van: Oosttribune op augustus 14, 2015, 09:12:20
Vriends heeft nog een contract voor één jaar. Met een beetje geluk heeft hij zelfde contract als Overgoor en dus een gelimiteerde transfersom van €300.000??.
Voor 12 uur rond maken en zondag spelen. Volgende week nog een back halen en bij voorkeur twee, verdedigend moet er echt wat bij, middenveld en aanval is uitstekend dit jaar.

Geen nieuws vandaag... dan hebben we zondag echt een probleem

Overgoor was toch zelfs maar 75.000?

Oosttribune

Citaat van: sccambuurlwdd op augustus 14, 2015, 09:21:42
Overgoor was toch zelfs maar 75.000?

In dat geval aftikken en presenteren, gasgeve!!

Grijskijkert

Citaat van: dit is mien club op augustus 14, 2015, 09:21:15
Overigens is Vriends denk ik niet de gewenste opvolger. Dan zou Fischer eerder in het straatje passen of Wuijtens az
Wuytens is ook een linker centrale verdediger net als Mathijsen overigens
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Citaat van: dit is mien club op augustus 14, 2015, 09:21:15
Overigens is Vriends denk ik niet de gewenste opvolger. Dan zou Fischer eerder in het straatje passen of Wuijtens az

Wuytens vsn AZ, is toch een linkspoot?

Grijskijkert

Citaat van: Len Cantello op augustus 14, 2015, 09:20:12
Heb een briefje achtergelaten met het nummer en adres van ons clupke. Ik rij niet weer voor de lol naar de Koekstad  :P
Nou dan moet het voor 12 uur wel goed komen... :koffie
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: dit is mien club op augustus 14, 2015, 09:19:31
Ik zeg niet dat ik hem goed vind. Ik zeg dat hij in het plaatje past.
Transfervrij en rechter cv.

Ja maar niet onbelangrijk, voegt hij wat toe met zijn linkerbeen en wrakke gestel? Die vent is over the hill man.
Iedereen heeft recht op mijn mening.