Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Citaat van: poelie-lwd op augustus 13, 2015, 22:01:17
Henk kennende zal Barto zondag zijn opwachting maken als rechter centrale verdediger.
:_schater
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Citaat van: Dokkumer op augustus 13, 2015, 22:01:42
Die verandert hij zondag als Berisha nog harder juichend wegloopt na de winnende treffer!
Trots.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Das onzin, hij wil de lengte van Barto gebruiken als aanvallende keeper!

AL

We hebben nu slechts 5 verdedigers in de selectie!!!!
7 tot 8 is normaal.


Vind maar eens een voetballende verdediger. Dan maar een echte verdediger:

'N Toko
Vriends
vd Hoorn
Otigba
Drost



Daarnaast nog een echte rechtsback, maar wie o wie??

Marzo?



yellow@ndblue

Citaat van: PePe op augustus 13, 2015, 20:49:30
Ik vraag me nu al af, wie is de volgende die Nijland hier gaat halen?

H.de.Jong

Dokkumer


isari71

vd Hoorn is toch niet zo'n opbouwer als Reijnen is. Valt denk ik daardoor af. Of is Byrne als terugzakkende middenvelder dan de opbouwer. Dan zou het wel weer kunnen. Sterk in de lucht. Ligt weer een mooie uitdaging.
Aut viam inveniam, aut faciam.

Yellow Army

Citaat van: isari71 op augustus 13, 2015, 23:28:28
vd Hoorn is toch niet zo'n opbouwer als Reijnen is. Valt denk ik daardoor af. Of is Byrne als terugzakkende middenvelder dan de opbouwer. Dan zou het wel weer kunnen. Sterk in de lucht. Ligt weer een mooie uitdaging.

Overgoor is onze opbouwer, daardoor hoeft in mijn optiek de nieuwe CV niet dezelfde opbouwkwaliteiten als Reijnen te bezitten. In dat opzicht zou vd Hoorn best wel een optie kunnen zijn.
Area 58

el haj

Citaat van: sccleeuwarden op augustus 13, 2015, 20:27:28
Alim Osturk terug halen!

Speelde vorig seizoen in de Schotse Eerste Divisie en is met Hearts (je weet wel, die club waar MdV het zo goed deed :P ) gepromoveerd. Plaats zo nog wel wat meer over 'm in het oud-spelers topic. Hoe dan ook, niet haalbaar.

Citaat van: Sakin op augustus 13, 2015, 20:38:11

Ik zou Boulharouz voor de aankomende wedstrijd (lees 1) opstellen!!!   :_schater

Ik zou 'm élke wedstrijd opstellen. 't Is geen verfijnde speler maar des te meer een pure breker. Z'n nickname in Duitsland was niet voor niets Der Kannibale. :P
Hij zal wel willen cashen in het M-O of de VS -dat heeft 'ie zelfs letterlijk gezegd- maar een gokje wagen kan geen kwaad, ik kan me geen betere CV voor Cambuur bedenken.

Drumfather SCC

http://www.soccernews.nl/news/324946/Cambuur_kijkt_voor_opvolger_Reijnen_in_Deventer

Zou grote klasse zijn  |:)
Als Reijnen gaat natuurlijk; Nog niks bevestigd!
Maar t zal wel weer helaas

Mand


pvanbuijtene

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 14, 2015, 02:20:57
http://www.soccernews.nl/news/324946/Cambuur_kijkt_voor_opvolger_Reijnen_in_Deventer

Zou grote klasse zijn  |:)
Als Reijnen gaat natuurlijk; Nog niks bevestigd!
Maar t zal wel weer helaas

Eagles zal dan ook wel blij met ons zijn :insane

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

dit is mien club

Matthijsen is transfervrij. Past wel in het plaatje
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Grijskijkert

#4154
Citaat van: dit is mien club op augustus 14, 2015, 09:04:43
Matthijsen is transfervrij. Past wel in het plaatje
Wil je dus met 2 linksbenige centrale verdedigers gaan spelen?
IN HENK WE TRUST!!!