Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Noor speelde mee, die kan wel mee met het eerste elftal. Baljic speelde weer mee, heeft in oranje -17 gespeeld en daarna zijn kuitbeen gebroken, maar is veel te klein, dus dat zal hem niet worden. Lilipaly deed ook mee, heeft het bij Almere altijd wel aardig gedaan, maar is ook al 25.

speculeter

Noor is hier al vaker genoemd inderdaad.
Even gekeken bij zijn profiel maar is hij nou een centrale middenvelder of een rechtsback?

Gasgeve

Hij kan op beide posities uit de voeten. Ik zie hem liever op het middenveld.

speculeter

Citaat van: Gasgeve op mei 28, 2015, 10:21:41
Hij kan op beide posities uit de voeten. Ik zie hem liever op het middenveld.
Heb jij hem zien spelen?

Gasgeve

Citaat van: speculeter op mei 28, 2015, 10:30:27
Heb jij hem zien spelen?
In de jeugd van PSV af en toe, gister niet.

pvanbuijtene


Gasgeve

Gemiste kans. Bieden die lui nou zoveel meer dan ons of hebben we Ojo nooit op de radar gehad?

michello

Reken maar dat ze meer te besteden hebben + dat ze beste som geld ontvangen voor Dijks.

zeewolde

Citaat van: Gasgeve op mei 28, 2015, 11:56:47
Gemiste kans. Bieden die lui nou zoveel meer dan ons of hebben we Ojo nooit op de radar gehad?
reken er maar op dat clubs als NEC en Willem II meer kunnen betalen dan wij.
Wordt een lastig jaar komend seizoen....

michello

Citaat van: zeewolde op mei 28, 2015, 12:07:36
reken er maar op dat clubs als NEC en Willem II meer kunnen betalen dan wij.
Wordt een lastig jaar komend seizoen....

Volendam/De Graafschap/Exelsior en daarna komen wij met de laagste begroting. Wordt inderdaad weer een hele strijd maar heb heel veel vertrouwen in onze TS.

Dokkumer

We zullen nog 3 jaar moeten overleven om dan hopelijk stapjes te kunnen maken richting structurele middenmoot.
Ik hoop dat we het kunstje van de afgelopen 2 seizoenen nog een paar keer kunnen flikken, maar ook ik besef dat het per jaar moeilijker gaat worden.

Grijskijkert

#1241
Citaat van: Gasgeve op mei 28, 2015, 11:56:47
Gemiste kans. Bieden die lui nou zoveel meer dan ons of hebben we Ojo nooit op de radar gehad?
Ze verkopen nog een keer een speler(Dijks) en dat levert wat op en ze hebben een goed stadion.. Dus ja ze kunnen (veel) meer bieden...

Dus voor de mensen hier die denken dat Cambuur eredivisie spelers kan halen dan maakt dit wel iets duidelijk lijkt me..

We mogen ons richten op JL en belofte elftal spelers en met hoge uitzondering eredivisie speler(s)
IN HENK WE TRUST!!!

Voorstopper

Citaat van: zeewolde op mei 28, 2015, 12:07:36
reken er maar op dat clubs als NEC en Willem II meer kunnen betalen dan wij.
Wordt een lastig jaar komend seizoen....

Het is een gegeven dat het tweede seizoen altijd een lastig seizoen is om door te komen als verse eredivisionist, Willem II gaat nu zijn tweede jaar in. Verder komt Graafschap of Volendam erbij. Volgens mij moeten we het ook komend seizoen wel weer kunnen halen om eredivisieschap veilig te stellen. Ik heb er alle vertrouwen in.

Dokkumer

#1243
Citaat van: Voorstopper op mei 28, 2015, 12:52:12
Het is een gegeven dat het tweede seizoen altijd een lastig seizoen is om door te komen als verse eredivisionist, Willem II gaat nu zijn tweede jaar in. Verder komt Graafschap of Volendam erbij. Volgens mij moeten we het ook komend seizoen wel weer kunnen halen om eredivisieschap veilig te stellen. Ik heb er alle vertrouwen in.

Het wordt overal en altijd geroepen, alleen onderbouwen de keiharde cijfers dat verhaal niet.
Even uit mijn bolle hoofd: 44% van de gepromoveerde clubs degradeert na een jaar weer, 14% na 2 jaar.
Ik zal de link naar het onderzoek opzoeken.

De Graafschap heeft intern nog de nodige onrust, Volendam kan ook de begroting van ons niet halen. Om een van deze twee clubs maak ik me geen zorgen.

Edit: Gevonden https://stevestatistiek.wordpress.com/2013/09/12/de-kansen-voor-de-promovendus/

Cambuur123

Volgend jaar wordt een heel moeilijk eredivisiejaar voor ons.. Hopen dat er nog wat verrassingen komen!