Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Sakin op juli 19, 2015, 11:35:57
Daar had men al mee bezig moeten zijn. Dit is niet een incident maar al een probleem van de laatste jaren. En welke keeper! Daar heb je de scouting voor. Je haalt toch meerdere spelers. Dan ga je me niet zeggen dat er nooit een keeper is opgevallen.

hadden beide nog contract he. tuurlijk vallen er wel keepers op maar nogmaals we
zitten aan een grens qua geld en 3 keepers met een behoorlijk contract zit er niet in.

michello

Er komt geen ander... Alle vertrouwen geven aan Zeinstra en eerste doelman maken. Heeft hier nog nooit een echte kans gehad (5 wedstrijden achter elkaar) om zich te laten zien.


Galdiano

Zeinstra heeft veel meer uitstraling en heerst in de lucht alleen minder sterk richting de grond.
Nienhuis straalt weinig uit maar is een goede keeper voor bij de grond en één op één situaties.

Het is lastig.

Bizot zou ik het liefst zien, maar niet te betalen voor Cambuur helaas.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

We hebben het over van alles en nog wat. Straks keept nienhuis weer top zoals het eerste seizoen en speelt bakker gewoon weer als vanouds de eerste 6 weds heel goed. Zeg het maar

Galdiano

Citaat van: sunderland op juli 19, 2015, 12:01:03
We hebben het over van alles en nog wat. Straks keept nienhuis weer top zoals het eerste seizoen en speelt bakker gewoon weer als vanouds de eerste 6 weds heel goed. Zeg het maar

Na de winterstop zal Nienhuis wel weer top zijn. Dan speelt zijn maatje weer voor hem.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Er zijn hier veel trainers maar geloof maar dat ik er weer dicht bijzit. Eigenwijs nee helemaal niet  ;(

Delamere

#3591
Zolang Henk de Jong voorzitter van de fanclub van Nienhuis blijft, is dat basisplekje voor diezelfde Nienhuis gegarandeerd. Henk wil "lawaai" in de goal en heeft daarom tot nu toe steeds voor Nienhuis gekozen. Maar misschien wordt het eens tijd om de beste er in te zetten.
Van Nienhuis weten we nu wel dat die ons niet verder brengt. Daarom verdient Zeinstra eens een eerlijke kans. Minder gaat het er echt niet van worden. En als die ook niet zou voldoen dan in de winterstop maar eens rondkijken.

denistel

Citaat van: sunderland op juli 19, 2015, 12:01:03
We hebben het over van alles en nog wat. Straks keept nienhuis weer top zoals het eerste seizoen en speelt bakker gewoon weer als vanouds de eerste 6 weds heel goed. Zeg het maar

nou bakker niet denk ik hoor. middenveld zal overgoor vd streek byrne/masek worden.

carlo de leeuw

zoals ik het op afstand wat bekijk ontlopen de keepers mekaar niet veel.
Het is dus en beetje lood om oud ijzer kiezen.
Persoonlijk zou ik Zeinstra de voorkeur een keer geven, maar als hij er vervolgens niks van bakt, dan heb je 2 onzekere keepers zonder vertrouwen.
Is dus niet een makkelijke keuze voor de ts en dan neigt men vaak om het zo te laten zoals het was, wat op zich ook wel weer te begrijpen is.

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op juli 19, 2015, 12:02:10
Na de winterstop zal Nienhuis wel weer top zijn. Dan speelt zijn maatje weer voor hem.
v/d Laan terug bij Cambuur?
IN HENK WE TRUST!!!

Scc01

Citaat van: carlo de leeuw op juli 19, 2015, 12:07:29
zoals ik het op afstand wat bekijk ontlopen de keepers mekaar niet veel.
Het is dus en beetje lood om oud ijzer kiezen.
Persoonlijk zou ik Zeinstra de voorkeur een keer geven, maar als hij er vervolgens niks van bakt, dan heb je 2 onzekere keepers zonder vertrouwen.
Is dus niet een makkelijke keuze voor de ts en dan neigt men vaak om het zo te laten zoals het was, wat op zich ook wel weer te begrijpen is.

Misschien speelt Zeinstra een stuk beter als hin het vertrouwen wel heeft, tot nu toe heeft ie het ook niet echt kunnen bewijzen. Maar veel slechter dan Nienhuis op dit moment kan hij niet wezen.

denistel

dat vind ik ook geef em 10 wedstrijden de kans en oordeel dan.in 1 of 2 wedstrijden
kun je dat niet beoordelen.

Sakin

Nienhuis kun je wel slijten in de biercompetitie! Zoals ik al zei... Had de TS eerder mee bezig moeten zijn. In de winterstop misschien een nieuwe kans.

poelie-lwd

In dit systeem is een meevoetballende keeper van zeer groot belang. Nienhuis kan niet voetballen en komt inschattingsvermogen tekort als er ballen achter onze verdediging worden gespeeld. Daarnaast is het een drama met hoge ballen van de zijkant en tot slot is hij te klein. Dat hij goed is in de 1 tegen 1 situatie is helder maar dat weegt niet op ten opzichte van zijn overige kwaliteiten cq tekortkomingen. Ik had hem vorig jaar al van de goal afgehaald maar goed, ik heb er geen verstand van.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Sakin

Citaat van: poelie-lwd op juli 19, 2015, 12:33:27
In dit systeem is een meevoetballende keeper van zeer groot belang. Nienhuis kan niet voetballen en komt inschattingsvermogen tekort als er ballen achter onze verdediging worden gespeeld. Daarnaast is het een drama met hoge ballen van de zijkant en tot slot is hij te klein. Dat hij goed is in de 1 tegen 1 situatie is helder maar dat weegt niet op ten opzichte van zijn overige kwaliteiten cq tekortkomingen. Ik had hem vorig jaar al van de goal afgehaald maar goed, ik heb er geen verstand van.

Dit is precies ook mijn conclusie! Dan zijn er 2 die geen verstand van voetbal hebben.