Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: Marc S op juli 09, 2015, 19:53:57
Iemand nog alluminium hoedjes kopen?

Doe mij maar 2 van gietijzer
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Citaat van: Marc S op juli 09, 2015, 19:53:57
Iemand nog alluminium hoedjes kopen?
Hé verpest mijn markt niet met inferieure producten. Plaatstaal is het nieuwe aluminium!

Collingwood

Gerucht in Groningen: Botteghin naar Engeland, Reijnen naar Groningen. Laten we hopen dat het niet waar is.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Citaat van: Collingwood op juli 09, 2015, 22:39:48
Gerucht in Groningen: Botteghin naar Engeland, Reijnen naar Groningen. Laten we hopen dat het niet waar is.
botteghin staat inderdaad in belangstelling van fulhamm.
Loopt wel los...

Galdiano

3.5 ton en vd Laan erbij ;)
Een goede centrale verdediger voor Reijnen is vast wel te vinden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op juli 09, 2015, 23:12:11
3.5 ton en vd Laan erbij ;)
Een goede centrale verdediger voor Reijnen is vast wel te vinden.
Marcellis heeft nog geen club...
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op juli 09, 2015, 23:12:11
3.5 ton en vd Laan erbij ;)
Een goede centrale verdediger voor Reijnen is vast wel te vinden.
Maar dan hebben we een overschot aan linksbenige centrale verdedigers. Moet er weer een rechtspoot bij komen. Liefst die ook nog als rechtsback kan fungeren :devil

Marc S

Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2015, 20:39:46
Hé verpest mijn markt niet met inferieure producten. Plaatstaal is het nieuwe aluminium!

Inferieure producten is minder kosten is goedkopere hoeden is meer mensen die het kopen ;)

Dokkumer

Citaat van: Marc S op juli 09, 2015, 23:38:02
Inferieure producten is minder kosten is goedkopere hoeden is meer mensen die het kopen ;)
Is meer klachten, is een slechtere reputatie van de onderneming, is dalende omzetcijfers en stijgende kosten is faillissement.

Mijn motto: "Kies altijd kwaliteit!"

Marc S

Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2015, 23:40:59
Is meer klachten, is een slechtere reputatie van de onderneming, is dalende omzetcijfers en stijgende kosten is faillissement.

Mijn motto: "Kies altijd kwaliteit!"

Er zijn altijd mensen die voor de goedkoopste prijs gaan. Dat is mijn doelgroep ;)

dit is mien club

Citaat van: moodygrunn op juli 09, 2015, 16:06:06
Mooi dat je info hebt (lek is blijkbaar nog steeds niet gedicht bij de bvo?) , maar in het belang van de club lijkt het me beter als dit soort info niet op fora etc komt.

In sommige gevallen is het inderdaad niet verstandig, maar alles wat ik tot nu toe zeg, daarmee zeg ik niks te veel.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Citaat van: SCC-J op juli 09, 2015, 16:23:34
In wiens belang is dit indd? Is toch ook een beetje populair doen net als HA?

Heeft niks met populair zijn uit te staan maat, het is slechts op de hoogte brengen van wat ik hoor.
Dat mag je interpreteren zoals je wilt. Ik ben geen Henk Albers die namen klakkeloos in de media gooit.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Die jan Arie van der Heijde heeft ook nog geen club.
Prima verdediger in mijn ogen. Is ook een linkspoot, daar hebben we al twee van.

Maar Reijnen zal niet voor 350.000 weg gaan.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

sccambuurlwdd

Citaat van: dit is mien club op juli 10, 2015, 09:35:13
Die jan Arie van der Heijde heeft ook nog geen club.
Prima verdediger in mijn ogen. Is ook een linkspoot, daar hebben we al twee van.

Maar Reijnen zal niet voor 350.000 weg gaan.

Onhaalbaar en onbetaalbaar.

dit is mien club

Citaat van: sccambuurlwdd op juli 10, 2015, 09:36:32
Onhaalbaar en onbetaalbaar.

Dat zal vast, maar zolang hij niks heeft...
Hij zou ook naar Groningen kunnen bv
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it