Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: Lore op juli 09, 2015, 13:49:26
Heb je daar informatie over of verwacht je dat? Want een absolute versterking zou ik denken dat het een huurspeler wordt en dat zou ook al na de start van de competitie kunnen?

Daar dacht ik inderdaad ook aan.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: Collingwood op juli 09, 2015, 13:50:48
Daar dacht ik inderdaad ook aan.

Ik ook, maar een linksbuiten zie ik niet echt lopen bij de topclubs in Nederland (wellicht zie ik wat over het hoofd).
Denk daarom dat er een buitenlandse linksbuiten komt, of een Nederlandse speler die nu in het buitenland speelt.


dit is mien club

Citaat van: Lore op juli 09, 2015, 13:49:26
Heb je daar informatie over of verwacht je dat? Want een absolute versterking zou ik denken dat het een huurspeler wordt en dat zou ook al na de start van de competitie kunnen?

Als het huur wordt, dan is dat niet van een Nederlandse club, maar ze hopen iemand over te nemen.
Is ook geen Nederlander. Maar het is de vraag of het rond komt.
Maar dat was met Berisha net zo het verhaal.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

moodygrunn

Citaat van: dit is mien club op juli 09, 2015, 14:58:07
Als het huur wordt, dan is dat niet van een Nederlandse club, maar ze hopen iemand over te nemen.
Is ook geen Nederlander. Maar het is de vraag of het rond komt.
Maar dat was met Berisha net zo het verhaal.

Mooi dat je info hebt (lek is blijkbaar nog steeds niet gedicht bij de bvo?) , maar in het belang van de club lijkt het me beter als dit soort info niet op fora etc komt.
In Henk en Sandor we trust

poelie-lwd

Wellicht is het handiger om Ard direct te mailen  :_schater

Zonder gekheid, heb vertrouwen en geduld. Ze toveren echt nog wel wat uit de hoge hoed.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

SCC-J

Citaat van: moodygrunn op juli 09, 2015, 16:06:06
Mooi dat je info hebt (lek is blijkbaar nog steeds niet gedicht bij de bvo?) , maar in het belang van de club lijkt het me beter als dit soort info niet op fora etc komt.
In wiens belang is dit indd? Is toch ook een beetje populair doen net als HA?

Gasgeve

Hij zegt niets verkeerd toch? We kunnen wel gaan gissen naar namen, maar hij geeft niks prijs alleen dat ze bezig zijn met een linksbuiten. Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken, want ze willen een linksbuiten hebben.

moodygrunn

Citaat van: Gasgeve op juli 09, 2015, 16:24:48
Hij zegt niets verkeerd toch? We kunnen wel gaan gissen naar namen, maar hij geeft niks prijs alleen dat ze bezig zijn met een linksbuiten. Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken, want ze willen een linksbuiten hebben.

Mijn bron zegt dat ze ook nog een rechtsback willen :)
In Henk en Sandor we trust

speculeter

Mijn bron zegt dat ze met een linksbuiten en een rechtsback bezig zijn!!

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op juli 09, 2015, 16:28:48
Mijn bron zegt dat ze met een linksbuiten en een rechtsback bezig zijn!!
Dan zijn Gasgeve en moodygrunn je bron...
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

 :( :(Dit is echt niet slim wat jullie doen :( :(

Zo krijgt dkv door dat we nog een rechtsback nodig hebben en een linksbuiten. Kopen ze straks alle bescikbare rechtsbacks en linksbuitens.....


en dan gesteund door de knvb want die helpen hun altijd.

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op juli 09, 2015, 18:30:33
:( :(Dit is echt niet slim wat jullie doen :( :(

Zo krijgt dkv door dat we nog een rechtsback nodig hebben en een linksbuiten. Kopen ze straks alle bescikbare rechtsbacks en linksbuitens.....


en dan gesteund door de knvb want die helpen hun altijd.
:_schater
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: zeewolde op juli 09, 2015, 18:30:33
:( :(Dit is echt niet slim wat jullie doen :( :(

Zo krijgt dkv door dat we nog een rechtsback nodig hebben en een linksbuiten. Kopen ze straks alle bescikbare rechtsbacks en linksbuitens.....


en dan gesteund door de knvb want die helpen hun altijd.

Vergeet Blatter en Gerrit Kloosterman niet!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juli 09, 2015, 19:33:29
Vergeet Blatter en Gerrit Kloosterman niet!!
En de provincie en lokale gemeente... die zijn ook niet vies van geven van illegale steun voor/aan die boeren en hun projecten..
IN HENK WE TRUST!!!

Marc S

Iemand nog alluminium hoedjes kopen?