Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Drumfather SCC

Zit nu even de Play-Offs terug te kijken maar die Cavlan (LB) van De Graafschap is écht een leuke speler

Grijskijkert

Citaat van: Drumfather SCC op mei 12, 2015, 13:48:27
Zit nu even de Play-Offs terug te kijken maar die Cavlan (LB) van De Graafschap is écht een leuke speler
Maar moet gekocht worden en zoals bekend zal de Graafschap de hoofdprijs willen..
IN HENK WE TRUST!!!

Stiens


speculeter


Dokkumer

Janssen kan een streep door, die gaat naar dkv :R

speculeter

Citaat van: Dokkumer op mei 12, 2015, 16:42:55
Janssen kan een streep door, die gaat naar dkv :R
die spits van ons?
Schopte gisteren geen deuk in pakje boter joh.

Grijskijkert

Een paar pagina's terug hadden we het over keepers, is die Stefan van der Lei niet wat als 3e keeper? En is het niet nodig om 4 keepers te hebben?
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo


Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op mei 13, 2015, 09:29:35
Waarom 4 keepers?
Omdat je 2 elftallen hebt en bij blessure of schorsing een probleem hebt..
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: grijskijker op mei 13, 2015, 09:34:39
Omdat je 2 elftallen hebt en bij blessure of schorsing een probleem hebt..

Hebben doelman Wilpstra al gehaald voor de beloften en ga er vanuit dat ze voor de beloften nog een keeper halen. Twee weken geleden op de proeftraining waren er ook 3 keepers aanwezig.

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op mei 13, 2015, 09:29:35
Waarom 4 keepers?
Daarbij hebben we nu ook 3 voor 1 elftal
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: justremco op mei 13, 2015, 09:36:14
Hebben doelman Wilpstra al gehaald voor de beloften en ga er vanuit dat ze voor de beloften nog een keeper halen. Twee weken geleden op de proeftraining waren er ook 3 keepers aanwezig.
Was het wat?
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Heb te kort kunnen kijken om daar een oordeel over te geven. Zag wel dat 1 van de keepers eerder voor Cambuur heeft gespeeld en ook jeugd international is geweest. Z'n naam is Robin Kist.