Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Bytiqi en GA Roorda er ook bij volgend seizoen?

Montana


dit is mien club

Wie zeit dat die mohamed hier heen wil
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Galdiano

Citaat van: dit is mien club op maart 25, 2015, 16:55:15
Wie zeit dat die mohamed hier heen wil

Anders komt hij niet op proef  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

hobbes

Citaat van: Galdiano op maart 25, 2015, 17:48:55
Anders komt hij niet op proef  ;)

Misschien zijn we niet de enige waar hij op proef gaat.

Galdiano

#185
Tihouna en die van ONB heb ik weinig vertrouwen in.
Mahmoed van PSV zou van mij hier wel direct mogen komen.
Kan wel opvolger van Mo worden, al is die nog maar 19.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

Citaat van: Galdiano op maart 25, 2015, 17:57:00
Tihouna en die van ONB heb ik weinig vertrouwen in.
Mahmoed van PSV zou van mij hier wel direct mogen komen.
Kan wel opvolger van Mo worden, al is die nog maar 19.

Heb jij hem al zien spelen?
Ik ken hem namelijk niet.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Galdiano

Citaat van: 666 op maart 25, 2015, 18:25:02
Heb jij hem al zien spelen?
Ik ken hem namelijk niet.

Even op internet rond lopen surfen, veel over de schorsing maar ook positieve dingen. En aanvoerder van PSV A1 ben je ook niet zomaar ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

justremco

Citaat van: Galdiano op maart 25, 2015, 17:57:00
Tihouna en die van ONB heb ik weinig vertrouwen in.
Mahmoed van PSV zou van mij hier wel direct mogen komen.
Kan wel opvolger van Mo worden, al is die nog maar 19.

Die Biegel van ONB was vorig jaar de uitblinker bij ONB tegen Cambuur, en dat op 17 jarige leeftijd. Denk dat je voor het beloftenteam de gok wel kunt wagen want die spelers moeten ook niet te duur zijn, want dat gaat ten koste van het spelersbudget van de eerste selectie

sccleeuwarden

Citaat van: justremco op maart 25, 2015, 19:35:45
Die Biegel van ONB was vorig jaar de uitblinker bij ONB tegen Cambuur, en dat op 17 jarige leeftijd. Denk dat je voor het beloftenteam de gok wel kunt wagen want die spelers moeten ook niet te duur zijn, want dat gaat ten koste van het spelersbudget van de eerste selectie

Dit zijn spelers voor de beloften! en wie weet ook voor het eerste..... wij kunnen geen toppers halen!

Eewal

Citaat van: sccleeuwarden op maart 25, 2015, 20:00:00
Dit zijn spelers voor de beloften! en wie weet ook voor het eerste..... wij kunnen geen toppers halen!
we hebben genoeg toppers in de selectie anders..

De Gast

We moeten zorgen zo'n dodelijke machine te worden als dkv voorin is. Met Rosheuvel en Narsingh voorin ben je al een heel eind op weg. Nu nog een jonge snelle spits er tussen in en Bam! Ogbeche dan mooi als stand-in achter de hand houden.

Cambuur Groningen

Citaat van: De Gast op maart 25, 2015, 20:36:17
We moeten zorgen zo'n dodelijke machine te worden als dkv voorin is. Met Rosheuvel en Narsingh voorin ben je al een heel eind op weg. Nu nog een jonge snelle spits er tussen in en Bam! Ogbeche dan mooi als stand-in achter de hand houden.
hahaaa dit is wel het toppunt.... een dodelijke machine? ze hebben 3 doelpunten meer gescoord...

zeewolde

Citaat van: De Gast op maart 25, 2015, 20:36:17
We moeten zorgen zo'n dodelijke machine te worden als dkv voorin is. Met Rosheuvel en Narsingh voorin ben je al een heel eind op weg. Nu nog een jonge snelle spits er tussen in en Bam! Ogbeche dan mooi als stand-in achter de hand houden.
jij bent echt niet merr serieus te nemen.

jeff

Citaat van: De Gast op maart 25, 2015, 20:36:17
We moeten zorgen zo'n dodelijke machine te worden als dkv voorin is. Met Rosheuvel en Narsingh voorin ben je al een heel eind op weg. Nu nog een jonge snelle spits er tussen in en Bam! Ogbeche dan mooi als stand-in achter de hand houden.
Ogbeche heeft er dit seizoen al 12 gescoord, en hem dan als stand-in willen gebruiken.  Staat op plek 6 kwa topscorers van de eredivisie. :X Een stand-in hebben we al, barto.
Zolang er geen nieuw stadion staat zijn en blijven we degradatie kandidaat kwa begroting.