Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

richard

Citaat van: Grijskijkert op juni 11, 2015, 09:35:34
TD Richard v/d Vegt heeft gesproken,Marcellis komt niet...

Als jij denkt dat ik onzin verkondig prima, reageer er dan aub niet op. Alvast bedankt!!

Grijskijkert

Citaat van: richard op juni 11, 2015, 13:20:45
Als jij denkt dat ik onzin verkondig prima, reageer er dan aub niet op. Alvast bedankt!!
Jonguh waar is je gevoel voor humor? Ik zei toch dat het maar een grapke was...
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: zeewolde op juni 11, 2015, 12:49:15
jij bent redelijk op de hoogte altijd. Vandaag, morgen of houden we de maandag als vaste spelerspresentatie?

Gewoon wanneer de inkt droog is, maar hoe eerder hoe beter natuurlijk ;)

DK

hoe liekt het met die Cas Peters? schijnt NAC ook al achteraan te zitten... 

speculeter

Citaat van: DK op juni 11, 2015, 13:54:25
hoe liekt het met die Cas Peters? schijnt NAC ook al achteraan te zitten...
er is weer een groep investeerders gevonden daar.
Dus.....

justremco

Citaat van: DK op juni 11, 2015, 13:54:25
hoe liekt het met die Cas Peters? schijnt NAC ook al achteraan te zitten...

Leuke JL speler, komt (handelings) snelheid tekort voor de eredivisie

speculeter

Citaat van: justremco op juni 11, 2015, 14:23:27
Leuke JL speler, komt (handelings) snelheid tekort voor de eredivisie
Als je er 23 maakt in een seizoen bij Emmen. ....Van mij mag hij komen hoor!

De Gast

Ik zeg het niet graag.. maar ik ben het wel speculeter eens.

Een jonge hond hebben we hier nodig voor in in de spits. Heb niet al teveel vertrouwen meer in de dertigers die er nu staan (behalve dan als supersub)


justremco

Volgens transfermarkt.nl contract tot 2016 en een eenzijdige cluboptie

speculeter

Ik zeg het niet graag......
Maar ben het voor één keer eens met de gast :y

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 11, 2015, 15:37:20
Volgens transfermarkt.nl contract tot 2016 en een eenzijdige cluboptie

Meerdere Eredivisie-clubs zijn in een race verwikkeld om de handtekening van Stefan Savic. Er is belangstelling van zes ploegen, waarvan er drie serieus zijn. Dat bevestigt zaakwaarnemer Mark de Boer aan VoetbalPrimeur.

Savic is niet helemaal onbekend in Nederland. De nu 21-jarige middenvelder maakte als proefspeler indruk bij sc Heerenveen, waar hij een contractaanbieding kreeg die vanwege de bestuursperikelen weer werd ingetrokken. Bij SC Cambuur kreeg de Oostenrijker vervolgens ook een voorstel, maar dat leverde uiteindelijk geen samenwerking op.

Cambuur en Heerenveen zijn niet meer in de race, maar een doorbraak in Nederland lonkt alsnog. Zes Nederlandse clubs houden de verrichtingen van Savic nauwlettend in de gaten en drie clubs hebben serieuze belangstelling. Het management van Savic laat weten dat het in elk geval niet om ploegen uit de traditionele top-drie gaat. Ook vanuit Duitsland is overigens interesse getoond, zowel van clubs uit de Bundesliga als de Tweede Bundesliga.

Savic kwam in het verleden uit voor de Oostenrijkse grootmacht Red Bull Salzburg, de club die hij vorig jaar verruilde voor tweedeklasser LASK Linz. De voormalig jeugdinternational kwam tot 34 wedstrijden, waarin hij goed was voor één doelpunt en tien assists. LASK wil hem dan ook graag behouden, maar Savic kiest waarschijnlijk voor een toekomst elders. Zijn contract loopt af en hij heeft eenzijdig de optie om te verlengen.
IN HENK WE TRUST!!!

richard

Citaat van: De Gast op juni 11, 2015, 15:02:36
Ik zeg het niet graag.. maar ik ben het wel speculeter eens.

Een jonge hond hebben we hier nodig voor in in de spits. Heb niet al teveel vertrouwen meer in de dertigers die er nu staan (behalve dan als supersub)

Misschien komt er wel een jonge hond....

Grijskijkert

Is verder ook niet belangrijk kwam het tegen en dacht een oude bekende..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: richard op juni 11, 2015, 16:05:04
Misschien komt er wel een jonge hond....
Wel 1 die zindelijk is toch?
IN HENK WE TRUST!!!