Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op juli 18, 2015, 16:31:03
Hoezo 2 dan?
Simpel, er is 1 vleugelaanvaller waarvan de babylijm in de productiefase niet goed uitgehard is en een linkeraanvaller. We hebben nu feitelijk anderhalve vleugelaanvaller, want Hoefdraad zie ik momenteel als beloftenopvulling (tot hij helemaal wedstrijd fit is).

Overigens hoeven die vleugelspelers maar aan een paar eisen te voldoen
1. Snelheid hebben
2. Een goede voorzet in de voeten hebben
3. Niet aan elkaar vast zitten met Hansaplast of Bisonkit

Dokkumer

Citaat van: Sakin op juli 18, 2015, 16:33:50
Om Narsingh! Heeft helemaal gelijk. Speelt weer 10 wedstrijden van de 34
Doe maar 14.

Sakin


AL

Citaat van: Grijskijkert op juli 18, 2015, 16:31:03
Hoezo 2 dan? We hebben er al 3...

Rosheuvel en Narsingh zijn 2 die het niveau aankunnen.
Narsingh zal de nodige wedstrijden missen.
Hoefdraad zal zijn eerste minuten pas net voor de winterstop kunnen maken en is afwachten of hij het niveau aankan.

Ik voorzie in elk geval grote problemen op de vleugels!!

Sakin

Citaat van: AL op juli 18, 2015, 16:37:30
Rosheuvel en Narsingh zijn 2 die het niveau aankunnen.
Narsingh zal de nodige wedstrijden missen.
Hoefdraad zal zijn eerste minuten pas net voor de winterstop kunnen maken en is afwachten of hij het niveau aankan.

Ik voorzie in elk geval grote problemen op de vleugels!!
Amen!

Collingwood

Met Narsingh en Rosheuvel hebben we de rechterflank uitstekend bezet. Die maken met z'n tweeën echt wel 34 wedstrijden vol.

Beiden zie ik niet als optie voor links, daar is een nieuwe speler voor nodig. Wel graag iemand die niet als blessuregevoelig bekend staat. Als Hoefdraad straks weer fit is heb je daar dan ook twee opties.

Verder heb je Torino Hunte nog achter de hand die bij nood op beide flanken kan spelen. Een club als Cambuur kan zich echt niet veroorloven om nog meer buitenspelers te halen. Realistisch blijven mensen!
Kalmte alleen kan u redden.

Sakin

Citaat van: Collingwood op juli 18, 2015, 16:39:53
Met Narsingh en Rosheuvel hebben we de rechterflank uitstekend bezet. Die maken met z'n tweeën echt wel 34 wedstrijden vol.

Beiden zie ik niet als optie voor links, daar is een nieuwe speler voor nodig. Wel graag iemand die niet als blessuregevoelig bekend staat. Als Hoefdraad straks weer fit is heb je daar dan ook twee opties.

Verder heb je Torino Hunte nog achter de hand die bij nood op beide flanken kan spelen. Een club als Cambuur kan zich echt niet veroorloven om nog meer buitenspelers te halen. Realistisch blijven mensen!
Realistisch, Narsingh verkopen zolang je er nog wat voor krijgt

Collingwood

Waarom? Voor Cambuur-begrippen een geweldige speler die wedstrijden voor je kan beslissen. Zal niet alles kunnen spelen, maar daarvoor heb je Rosheuvel achter de hand, een prima stand-in. Bovendien moet je het niet overdrijven, Narsingh heeft vorig seizoen 2/3 van de wedstrijden gespeeld (23 stuks).
Kalmte alleen kan u redden.

Sakin

Citaat van: Collingwood op juli 18, 2015, 16:43:43
Waarom? Voor Cambuur-begrippen een geweldige speler die wedstrijden voor je kan beslissen. Zal niet alles kunnen spelen, maar daarvoor heb je Rosheuvel achter de hand, een prima stand-in. Bovendien moet je het niet overdrijven, Narsingh heeft vorig seizoen 2/3 van de wedstrijden gespeeld (23 stuks).

Als hij weer veel geblesseerd raakt wil niemand hem meer hebben. Voor zo'n jongen kun je geld vangen. Maar niet als hij telkens geblesseerd is. Zoals nu alweer het geval is!

Collingwood

Ik denk zelfs dat geen enkele club die groter is dan Cambuur hem op dit moment wil hebben, juist omdat hij vrij blessuregevoelig is. Clubs als Cambuur willen dat risico wel nemen omdat hij unieke kwaliteiten heeft die je normaal niet bij ons zult zien.

Vorig jaar was het met hem en De Ridder wat teveel van het goede. Daarom nu graag wel een linksbuiten halen die niet als blessuregevoelig te boek staat.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: AL op juli 18, 2015, 16:37:30
Rosheuvel en Narsingh zijn 2 die het niveau aankunnen.
Narsingh zal de nodige wedstrijden missen.
Hoefdraad zal zijn eerste minuten pas net voor de winterstop kunnen maken en is afwachten of hij het niveau aankan.

Ik voorzie in elk geval grote problemen op de vleugels!!
En jij denkt dat het begrotingstechnisch kan.. Wat al vaker is aangegeven is er is nog ruimte voor een linksbuiten en een rechtsback en dus niet voor 2 buitens en rechtsback of een keeper een rechtsback en 2 buitens, nee er is ruimte voor een rechtsback en een linksbuiten en we kunnen hoog of laag springen dit is het en daar moeten we het mee doen.
IN HENK WE TRUST!!!

Sakin


Sakin

Misschien moet ik deze discussie niet weer aan gaan maar, doe het wel:
keeper Nienhuis lelijk in de fout.

Blunder Nienhuis:
De sluitpost kwam uitlopen maar had dat volkomen verkeerd ingeschat; -  :_schater


See more at: http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/49196/cambuur-geeft-2-0-voorsprong-uit-handen/#sthash.aK4EgHda.dpuf

Marc S

Citaat van: Sakin op juli 18, 2015, 21:10:22
Misschien moet ik deze discussie niet weer aan gaan maar, doe het wel:
keeper Nienhuis lelijk in de fout.

Blunder Nienhuis:
De sluitpost kwam uitlopen maar had dat volkomen verkeerd ingeschat; -  :_schater


See more at: http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/49196/cambuur-geeft-2-0-voorsprong-uit-handen/#sthash.aK4EgHda.dpuf

Dit vind ik toch wel interessant:

"Aan de andere kant vind ik het ook wel mooi. Keuzes die ik eigenlijk al had gemaakt blijken nu nog duidelijker en bovendien heb ik nu iets om de jongens voor te houden. "

De Gast