Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

TopperM

Citaat van: michello op augustus 31, 2015, 19:41:47
                      Zeinstra
Pereira   Dammers Peersman Vytas
                  Byrne Overgoor
                        Masek
Narsingh         Berisha      Houtkoop


is Mac-Intosch verkocht?

Dokkumer

Citaat van: TopperM op augustus 31, 2015, 19:47:28
is Mac-Intosch verkocht?
Zeer interessant discussievoer, vond Dammers gisteren toch goed spelen en straalt mijns inziens ondanks zijn jeugdige leeftijd iets meer uit. Van Mac weten we wat hij kan... Op dit moment (dus op basis van 1 wedstrijd) neig ik iets meer naar Dammers.

hobbes

Citaat van: michello op augustus 31, 2015, 19:41:47
                      Zeinstra
Pereira   Dammers Peersman Vytas
                  Byrne Overgoor
                        Masek
Narsingh         Berisha      Houtkoop



Als iedereen fit is

AL

Citaat van: michello op augustus 31, 2015, 19:41:47
                      Zeinstra
Pereira   Dammers Peersman Vytas
                  Byrne Overgoor
                        Masek
Narsingh         Berisha      Houtkoop



Vd Streek voor Masek en ik ben het ermee eens.
Wellicht dat Masek straks nog komt. Moet fysiek toch wel stappen maken.

TopperM

Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2015, 19:51:24
Zeer interessant discussievoer, vond Dammers gisteren toch goed spelen en straalt mijns inziens ondanks zijn jeugdige leeftijd iets meer uit. Van Mac weten we wat hij kan... Op dit moment (dus op basis van 1 wedstrijd) neig ik iets meer naar Dammers.
Klopt, maar dan zou ik zelf persoonlijk kiezen voor centraal duo Dammers en Mac en dan Vytas linksback en Peersman de back up voor zowel de LCV als de Linksback.

Lore

Citaat van: siepelsjeu op augustus 31, 2015, 19:01:49
Wanneer heeft cambuur spelers gekocht die op tv komen??

Keizer heeft vorig jaar aangegeven dat zij eerst een aantal wedstrijden op tv keken voor ze iets beslisten. Zo zijn ze bij stebleki en vytas uitgekomen.

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2015, 19:51:24
Zeer interessant discussievoer, vond Dammers gisteren toch goed spelen en straalt mijns inziens ondanks zijn jeugdige leeftijd iets meer uit. Van Mac weten we wat hij kan... Op dit moment (dus op basis van 1 wedstrijd) neig ik iets meer naar Dammers.

Dammers gaat onze beste verdediger worden dit seizoen. Conditioneel kan het beter maar die gast heeft alles.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cor

Citaat van: TopperM op augustus 31, 2015, 20:09:16
Klopt, maar dan zou ik zelf persoonlijk kiezen voor centraal duo Dammers en Mac en dan Vytas linksback en Peersman de back up voor zowel de LCV als de Linksback.
Mac als LCV? Mag hopen van niet

Bankzitter

Met een as zonder eredivisie ervaring krijg je het ook moeilijk. Zou Mac Intosh, Bakker, Streek en Ogbeche niet te snel helemaal willen afschrijven.

Cor

Citaat van: Bankzitter op augustus 31, 2015, 20:20:48
Met een as zonder eredivisie ervaring krijg je het ook moeilijk. Zou Mac Intosh, Bakker, Streek en Ogbeche niet te snel helemaal willen afschrijven.

Ik denk dat je niemand af moet schrijven. We zullen iedereen hard nodig hebben, wel belangrijk dat het achterin snel wat aan elkaar went. Streek en Bakker bewijzen altijd weer hun nut en B nu afschrijven? Mac prima voetballer, vond het verdedigend tegen Feijenoord tot de blessures prima staan. Maar Mac als LCV is denk ik geen goed idee

TopperM

Citaat van: Cor op augustus 31, 2015, 20:15:03
Mac als LCV? Mag hopen van niet
Waarom niet? Vorig jaar ook een aantal keren op die positie gespeeld en vond hem prima spelen daar.

Yellow Army

Citaat van: TopperM op augustus 31, 2015, 20:33:31
Waarom niet? Vorig jaar ook een aantal keren op die positie gespeeld en vond hem prima spelen daar.

Verdedigend wel, opbouwend niet.
Area 58

Cor

Citaat van: TopperM op augustus 31, 2015, 20:33:31
Waarom niet? Vorig jaar ook een aantal keren op die positie gespeeld en vond hem prima spelen daar.

Omdat Reijnen naast hem stond

Destroyer

Iedereen versterkt zich op het laatste moment, en wij? Nothing. denk dat de TS te weinig ervaring en routine heeft ingekocht. Ben niet echt onder de indruk.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 31, 2015, 19:41:27
Begint op te vallen idd.. Betrap mezelf er ook allang op dat ik veel minder post dan "vroeger".
Succes heeft zn keerzijde ;)

veelal oud wief geneuzel en puberaal opboksen tegen elkaar :_schater maar blijf wel posten hoor  :zweep dat is nou eenmaal  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22