Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Ik weet niet of je de berichtgevingen volgt?
Maar cambuur heeft geen interesse in Peters.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Drumfather SCC

Citaat van: dit is mien club op juni 25, 2015, 16:55:19
Ik weet niet of je de berichtgevingen volgt?
Maar cambuur heeft geen interesse in Peters.
Excusez Moi  :proost
Ik volg uiteraard wel veel maar nu je het zegt begint het me te dagen..
Gevalletje nadenken voor je wat zegt  8P
Excuses

sunderland

Dkv zal achter iedere speler aangaan waar wij interesse in hebben, dat is al jaren zo. Snapt nu iedereen ook een beetje waarom alles zo stil word gehouden. Als bekend word welke 2 spelers wij mee bezig zijn dan melde de triesten zich ook

Scc4-ever

#2583
Peters zou een een goeie zijn voor erbij. Maar ben bang dat hij hier niet komt. Al zie ik z'on type speler hier wel graag komen.

justremco

Citaat van: sunderland op juni 25, 2015, 17:05:11
Dkv zal achter iedere speler aangaan waar wij interesse in hebben, dat is al jaren zo. Snapt nu iedereen ook een beetje waarom alles zo stil word gehouden. Als bekend word welke 2 spelers wij mee bezig zijn dan melde de triesten zich ook

Precies, stelletje aasgieren zijn het. Gelukkig kunnen ze het voetballend de komende jaren toch niet van ons winnen :D

Citaat van: Scc4-ever op juni 25, 2015, 18:42:50
Peters zou een een goeie zijn voor erbij. Maar ben bang dat hij hier niet komt. Al zie ik z'on type speler hier wel graag komen.

Is al door vd Vegt aangegeven dat ze een andere type linksbuiten zoeken(iemand met veel snelheid), die zal gaan concurreren met Masek

Scc4-ever

Oke. Ach we merken t vanzelf wel. Ik heb wel vertrouwen in de technische staf. Er komen nog leuke spelers bij  :D

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 25, 2015, 18:57:35
Precies, stelletje aasgieren zijn het. Gelukkig kunnen ze het voetballend de komende jaren toch niet van ons winnen :D

Is al door vd Vegt aangegeven dat ze een andere type linksbuiten zoeken(iemand met veel snelheid), die zal gaan concurreren met Masek
Snelle linksbuiten was me bekend, maar is Masek voor de linksbuiten gehaald?
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juni 25, 2015, 19:03:09
Snelle linksbuiten was me bekend, maar is Masek voor de linksbuiten gehaald?

Kan natuurlijk ook op 10, maar volgens Ard de Graaf gaat ie zich in eerste instantie richten op de linksbuiten positie

Grijskijkert

#2588
Citaat van: justremco op juni 25, 2015, 19:04:19
Kan natuurlijk ook op 10, maar volgens Ard de Graaf gaat ie zich in eerste instantie richten op de linksbuiten positie
Zal ook wel te maken hebben met het niet fit zijn van Hoefdraad en er toch een 2e man moet zijn op links(ga er voor het gemak vanuit dat er nog een 1e linksbuiten wordt gehaald) en hij makkelijker kan wennen op die positie..
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Hoefdraad moet eerst maar fit worden en dan ook nog maar aantonen het nivo aan te kunnen. Masek op linksbuiten slaat nergens op. Dat is een echte middenvelder. De signalen zijn er wel degelijk dat men gericht zoekt (of al heeft gevonden) naar een lb van nivo.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

justremco

Citaat van: poelie-lwd op juni 25, 2015, 20:03:31
Hoefdraad moet eerst maar fit worden en dan ook nog maar aantonen het nivo aan te kunnen. Masek op linksbuiten slaat nergens op. Dat is een echte middenvelder. De signalen zijn er wel degelijk dat men gericht zoekt (of al heeft gevonden) naar een lb van nivo.

Klopt Poelie, maar tot die tijd zal Masek daar gaan spelen en/of back up zijn voor de linksbuiten positie. Deze info komt van de vaste trainingbezoekers, na een uitgebreid gesprek met Ard de Graaf.

poelie-lwd

Citaat van: justremco op juni 25, 2015, 20:15:16
Klopt Poelie, maar tot die tijd zal Masek daar gaan spelen en/of back up zijn voor de linksbuiten positie. Deze info komt van de vaste trainingbezoekers, na een uitgebreid gesprek met Ard de Graaf.

Sinds wanneer heeft Ard verstand van voetbal? Ogbeche of Barto kun je er ook neerzetten, werkt ook niet. We wachten maar af maar ik verwacht nog wel wat voor op de linkerflank.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Citaat van: justremco op juni 25, 2015, 20:15:16
Klopt Poelie, maar tot die tijd zal Masek daar gaan spelen en/of back up zijn voor de linksbuiten positie. Deze info komt van de vaste trainingbezoekers, na een uitgebreid gesprek met Ard de Graaf.
:_schater :_schater :_schater :_schater

justremco

Citaat van: poelie-lwd op juni 25, 2015, 20:28:47
Sinds wanneer heeft Ard verstand van voetbal? Ogbeche of Barto kun je er ook neerzetten, werkt ook niet. We wachten maar af maar ik verwacht nog wel wat voor op de linkerflank.

Heeft ie misschien wel niet, maar hij heeft in tegenstelling tot ons wel contact met de technische staf.

Citaat van: speculeter op juni 25, 2015, 20:29:30
:_schater :_schater :_schater :_schater

Je hoeft me niet te geloven, grapjas ;)

speculeter

Zulke dingen blijven binnenskamers.
Geloof echt niet dat Ard zulke dingen gaat delen.