Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Spine

Citaat van: PePe op augustus 16, 2015, 22:13:19
Cambuur heeft slimheid, ze kunnen helaas vanwege de financiƫle situatie niet doortastend zijn.
Gelul, ze wisten ook al twee weken dat Reijnen weg zou gaan en wat ze daarvoor kregen.
Ze hadden hier veel eerder op moeten anticiperen.
Slappe hap dit.

Cor

Citaat van: Spine op augustus 16, 2015, 22:16:23
Gelul, ze wisten ook al twee weken dat Reijnen weg zou gaan en wat ze daarvoor kregen.
Ze hadden hier veel eerder op moeten anticiperen.
Slappe hap dit.

Sommige mensen zijn niet snel tevreden. Wat weet  jij wat wij niet weten over eventuele gesprekken die wel dan niet gevoerd zijn?

mugel

Citaat van: Spine op augustus 16, 2015, 22:16:23
Gelul, ze wisten ook al twee weken dat Reijnen weg zou gaan en wat ze daarvoor kregen.
Ze hadden hier veel eerder op moeten anticiperen.
Slappe hap dit.

Ik denk dat dat niet het probleem is, maar dat er met Reijnen erbij ook al 2 te weinig waren.
Nu moet er dus misschien daardoor alsnog te overhaast actie worden ondernomen.

Cor

Citaat van: Bossie op augustus 16, 2015, 13:58:16
Cor gaat altijd respect met dieren om en met SCC supporters

en met Bossie

hobbes

Een fitte Mac-intosh is een prima vervanger van Reijnen. Gister ook laten zien dat hij een prima pass in de voeten heeft. Denk dat er daarom ook wel twijfels zijn over wat er gehaald moet worden.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

hobbes

Citaat van: Harry L. op augustus 16, 2015, 22:04:52
Hij zal morgen wel om 8.00 uur gepresenteerd worden, hij zong exact hetzelfde liedje als reijnen na Zwolle uit

Dat moet ik ook gelijk aan denken

Destroyer

Citaat van: Spine op augustus 16, 2015, 22:09:21
Ik weet niet wat de TS de afgelopen 2/3 weken heeft gedaan, beetje op de handen zitten en hopen dat Reijnen niet weg zou gaan?
Het getuigt in ieder geval niet van slimheid of van doortastendheid dat er nog geen vervanger staat.
Hoor ik Henkie weer dat ze niks overhaast willen halen.....
Er had GVD al 1 moeten staan, tijd genoeg gehad, of zagen alleen de supporters het vertrek van Reijnen aankomen en de TS niet?
Hopelijk valt de blessure van Vytas mee....

Rustig blijven, komt goed.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

TopperM

Mocht Henk er voor kiezen om Mac RCV te zetten. Wie moet dan LCV? Wuytens? Vd laan?

AL

Eigenlijk zou er een rechtsback, rcv en lcv moeten komen.
Volgens Henk zijn we opzoek naar een lcv en rcv.
Opties links: Jan Wuytens, Martijn  vd Laan, ?
Opties rechts: Vd Hoorn, Otigba, N'Toko, Vriends,??

speculeter

Leuk en aardig al dat nieuws in de media dat we op zoek zijn naar een opvolger voor reijnen en dat we met blessures zitten en er nog twee verdedigers bij moeten.
Andere clubs lezen dit ook en gaan nu hoofdprijs vragen natuurlijk!

Delamere

#4436
Dan lijkt het mij het beste om er een paar uit een land te halen waar ze geen Nederlands kunnen lezen.

Vlampiep

De aanwezige kwaliteit van onze verdediging is ruim voldoende.
Het aantal daartegen is minimaal, dus mooi die 5 ton van Reijnen in de knip houden en gaan voor huur van vd Laan en vd Hoorn.
Onze mannen Klevin, Peersman en Vitas kunnen uitgroeien tot top verdedigers.
Vertrouwen hebben in onze Tc, dit zijn tenslotte geen snotneuzen en hebben laten zien dat ze met zorg bouwen aan een elftal en geen uitglijders maken met paniek aankopen.
Want we hebben nu niet verloren van Feijenoord maar van de KNVB Maffia.
Hier kun je niet tegen inkopen.
Henk heeft het goed verwoord en laat zich niet verleiden tot de klaagzangen die de trainers van topclubs dikwijls laten horen.

dit is mien club

Vriends?
Wuytens?

Ik weet het niet meer worden zoveel namen genoemd
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Citaat van: dit is mien club op augustus 17, 2015, 10:39:16
Ik weet het niet meer worden zoveel namen genoemd
Bijna iedere semi-beschikbare verdediger is onderhand al genoemd, dus zal de TS wel met een aantal verrassingen uit de hoge hoed komen. Zo gaat het hier toch altijd ;)
Hoop wel dat er snel minimaal 2 verdedigers gepresenteerd worden, spoeling is wel heel erg dun achterin.