Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

legeips

Citaat van: Cor op augustus 16, 2015, 12:02:16
En bijzonder respectvol naar elkaar. Daarom bevreemdt het mij dat Legeips en de gast de gister door mij uitgestoken hand niet accepteren.

Ik hev alleen de hand van Bakker sien en het was geen hands..

Wat viel Barto aardig in, vonst niet juh.. :proost

legeips

Citaat van: sunderland op augustus 16, 2015, 16:55:19
Vraag je eens af of vd hoorn beter is als mc intosch

Mac... |:)
Unleash the beast... :thumbsup

jeff

Update na het aantrekken van André Krul

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
André Krul 2015/2016
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Kai Heerings2015/2016 optie voor nog een jaar
Marvin Peersman2016/2017 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra2015/2016 optie voor nog een jaar 
Dominik Mašek2016/2017 optie voor nog een jaar 
Jack Byrne2015/2016 huur 
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2015/2016
Valmir Berisha2015/2016optie voor nog een jaar
Xander Houtkoop  2017/2018 
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sandor van der Heide 2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer

el haj

Duidelijk dat er spelers bij moeten, die wissels vandaag...  :X

Collingwood

Ben benieuwd of we morgen al wat nieuws over nieuwe verdedigers mogen verwachten.
Kalmte alleen kan u redden.

Harry L.

Citaat van: Collingwood op augustus 16, 2015, 21:42:46
Ben benieuwd of we morgen al wat nieuws over nieuwe verdedigers mogen verwachten.

Zeker benieuwd, had gehoopt dat enkelen onder ons al een potentiele aanwinst hadden gespot op de tribune. Ik hoorde in ieder geval de namen van fischer er vriends weer een paar keer voorbij komen

Cor

Citaat van: legeips op augustus 16, 2015, 19:13:09
Ik hev alleen de hand van Bakker sien en het was geen hands..

Wat viel Barto aardig in, vonst niet juh.. :proost

Barto is voor mij altijd MOTM maar dat weet je  :proost

speculeter

Zal morgen of dinsdag wel wat bijkomen toch?
Kunnen ze rest vd week nog Meetrainen.

sccambuurlwdd

Vriends houdt voor mijn gevoel in een interview een behoorlijke stok achter de deur. 'Mediapraat tot nu toe' en 'Het zal niet de eerste de beste club zijn'

https://soundcloud.com/erikdeventer/bart-vriends-na-gaetel-16-08-2015

mugel

Ik snap niet dat het allemaal zo lang heeft moeten duren.
Met Reijnen erbij hadden we maar zes (en-een-halve) verdediger, voor 4 vaste posities waarin je niet makkelijk een ander kan laten spelen. (Midden en voorin is makkelijker te wisselen)
1 verkocht, 2 geblesseerd en je hebt er nog maar 3 ...

En wat moeten we eigenlijk met een derde keeper?

Maar goed, ik hoop dat ik deze week weer blij verrast word.
Kennelijk moet Groningen eerst nog geld overmaken. Nijland, pak je Rabo scanner erbij!  ;)

sccambuurlwdd

Citaat van: mugel op augustus 16, 2015, 21:58:08
Ik snap niet dat het allemaal zo lang heeft moeten duren.
Met Reijnen erbij hadden we maar zes (en-een-halve) verdediger, voor 4 vaste posities waarin je niet makkelijk een ander kan laten spelen. (Midden en voorin is makkelijker te wisselen)
1 verkocht, 2 geblesseerd en je hebt er nog maar 3 ...

En wat moeten we eigenlijk met een derde keeper?

Maar goed, ik hoop dat ik deze week weer blij verrast word.
Kennelijk moet Groningen eerst nog geld overmaken. Nijland, pak je Rabo scanner erbij!  ;)

Ik snap de verontwaardiging voor een derde keeper niet. Ook Jong Cambuur heeft toch een wisselkeeper/tweede keeper op de training nodig? En wat als er straks eentje geblesseerd raakt? Moet Jong Cambuur dan zonder keeper trainen?

Collingwood

Tot het aantrekken van Houtkoop had het halen van een linksbuiten (zeer terecht) prioriteit. Ik denk dat men pas daarna serieus met verdedigers bezig is gegaan. Door het vertrek van Reijnen zal dat nu in een stroomversnelling komen, lijkt mij.
Kalmte alleen kan u redden.

Harry L.

Citaat van: sccambuurlwdd op augustus 16, 2015, 21:57:51
Vriends houdt voor mijn gevoel in een interview een behoorlijke stok achter de deur. 'Mediapraat tot nu toe' en 'Het zal niet de eerste de beste club zijn'

https://soundcloud.com/erikdeventer/bart-vriends-na-gaetel-16-08-2015

Hij zal morgen wel om 8.00 uur gepresenteerd worden, hij zong exact hetzelfde liedje als reijnen na Zwolle uit

Spine

Ik weet niet wat de TS de afgelopen 2/3 weken heeft gedaan, beetje op de handen zitten en hopen dat Reijnen niet weg zou gaan?
Het getuigt in ieder geval niet van slimheid of van doortastendheid dat er nog geen vervanger staat.
Hoor ik Henkie weer dat ze niks overhaast willen halen.....
Er had GVD al 1 moeten staan, tijd genoeg gehad, of zagen alleen de supporters het vertrek van Reijnen aankomen en de TS niet?
Hopelijk valt de blessure van Vytas mee....

PePe

Cambuur heeft slimheid, ze kunnen helaas vanwege de financiële situatie niet doortastend zijn.