Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Inderdaad een goede speler. Maar heeft nog een contract bij Utrecht en zal daar na zijn goede jaar bij Dordt wel een kans krijgen.
Kalmte alleen kan u redden.

Destroyer

Citaat van: speculeter op juni 10, 2015, 10:20:33
Als reijnen naar Groningen  zou gaan vd laan maar weer terughalen.
Mocht obeche weggaan....ik ben er ook niet rouwig om.
Maar om iemand te vinden die er 10 รข 15 inschiet zal inderdaad moeilijk worden.
Dacht dat ogbeche graag hier wou blijven trouwens.

Als Cambuur die twee gaat verkopen, wordt het een zeeeeeer lastig seizoen voor ons volgend jaar. Komop, een topverdediger en spits voor onze begrippen vindt je echt niet weer. Ogbeche was niet op zijn best de tweede seizoenshelft maar hij heeft zeker zijn waarde de eerste helft bewezen. Nee, beide lekker houden. Zijn goed ingespeeld in het elftal.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

AL

Citaat van: Destroyer op juni 10, 2015, 22:07:19
Als Cambuur die twee gaat verkopen, wordt het een zeeeeeer lastig seizoen voor ons volgend jaar. Komop, een topverdediger en spits voor onze begrippen vindt je echt niet weer. Ogbeche was niet op zijn best de tweede seizoenshelft maar hij heeft zeker zijn waarde de eerste helft bewezen. Nee, beide lekker houden. Zijn goed ingespeeld in het elftal.

Lopen genoeg andere spelers rond! Natuurlijk zie ik ook liever dat Reijnen blijft. We dachten toch allemaal ook dat we het vertrek van  Leeuwin  en vd Laan niet konden opvangen toch?

sccvl

Dirk Marcellis lijkt mij best wel een serieuze optie achterin eventueel als tweede keuze achter Reijnen, of zelfs eerste bij een eventueel vertrek van reijnen. Ik heb begrepen dat er hier en daar voorzichtig is geinformeerd naar hem.

Lore

Citaat van: sccvl op juni 10, 2015, 22:59:10
Dirk Marcellis lijkt mij best wel een serieuze optie achterin eventueel als tweede keuze achter Reijnen, of zelfs eerste bij een eventueel vertrek van reijnen. Ik heb begrepen dat er hier en daar voorzichtig is geinformeerd naar hem.

De Jong heeft toch ook al eens aangegeven dat hij erg gecharmeerd is van Marcellis? Het is wel een speler voor ons. Wel potentie, maar door een zware blessure besmet voor veel clubs!

DayDreamer

Reijnen mag absoluut niet weg, dikke punt .

Grijskijkert

Citaat van: richard op juni 10, 2015, 19:16:37
Komt ook niet!!
TD Richard v/d Vegt heeft gesproken,Marcellis komt niet...
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juni 11, 2015, 09:35:34
TD Richard v/d Vegt heeft gesproken,Marcellis komt niet...

Richard weet echt niet alles, dat pretendeert hij ook niet maar hij heeft vaak wel gelijk hoor. In ieder geval vaker dan de meeste forummers en zelfbenoemde clubwatchers. En daarbij, niets is zo veranderlijk dan voetbal. Vandaag geen interesse in Marcellis maar wordt Reijnen weggehaald kan dat zo veranderen in prio nr 1.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 11, 2015, 09:48:17
Richard weet echt niet alles, dat pretendeert hij ook niet maar hij heeft vaak wel gelijk hoor. In ieder geval vaker dan de meeste forummers en zelfbenoemde clubwatchers. En daarbij, niets is zo veranderlijk dan voetbal. Vandaag geen interesse in Marcellis maar wordt Reijnen weggehaald kan dat zo veranderen in prio nr 1.
Was oek maar een flauw grapke... En het is precies wat je zegt, wat vandaag niet nodig is kan morgen weer anders zijn..
IN HENK WE TRUST!!!

DayDreamer

Citaat van: Grijskijkert op juni 11, 2015, 09:35:34
TD Richard v/d Vegt heeft gesproken,Marcellis komt niet...

Gelukkig maar.

speculeter


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Marc S


justremco

Het word tijd voor een nieuwe aanwinst, dan houden die onzin gesprekken weer eventjes op ;)

zeewolde

Citaat van: justremco op juni 11, 2015, 12:27:18
Het word tijd voor een nieuwe aanwinst, dan houden die onzin gesprekken weer eventjes op ;)
jij bent redelijk op de hoogte altijd. Vandaag, morgen of houden we de maandag als vaste spelerspresentatie?