Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

SCC-J

Citaat van: dit is mien club op juni 17, 2015, 10:57:32
Wees blij dat er wat wordt gezegd, we moeten echt wachten tot de presentatie.
ja, waarom? Jij kan toch ook gewoon wachten tot de presentatie?

dit is mien club

Citaat van: SCC-J op juni 17, 2015, 11:20:10
ja, waarom? Jij kan toch ook gewoon wachten tot de presentatie?

Prima doen we dat in het vervolg :)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

sccweestwel

Citaat van: moodygrunn op juni 17, 2015, 10:38:30
Ik speel antwoord A:     H. Vučkič

Haha, die heb ik met fm in de spits, echt dodelijk !

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

sccweestwel

Citaat van: moodygrunn op juni 17, 2015, 11:27:03
Leuke kijktip: https://www.youtube.com/watch?v=wGB7Uuf9me0

Klopt, heb hem het 2de seizoen ook maar gehuurd. Een beest samen met Jason Bennett.

Grijskijkert

Citaat van: moodygrunn op juni 17, 2015, 10:39:48
zou die niet wat te duur zijn?
Hij gaat naar de club van Dijkhuizen..
IN HENK WE TRUST!!!

Bubba

Noord, zuid, oost, west, ik fien ut allemaal wel best.

hobbes

Citaat van: moodygrunn op juni 17, 2015, 11:27:03
Leuke kijktip: https://www.youtube.com/watch?v=wGB7Uuf9me0

Dank je, nu zingt er de hele tijd "That's entertaiment" door mijn hoofd  ;(

Collingwood

Sjoerd Ars van NEC staat in de belangstelling van clubs uit binnen- en buitenland (oa het Midden-Oosten). In dat opzicht kun je je niet voorstellen dat er geen vergelijkbare interesse voor Ogbeche zou zijn...
Kalmte alleen kan u redden.

moodygrunn

Citaat van: speculeter op juni 17, 2015, 12:19:25
Trekt van Basten zijn schoenen weer aan?? :_schater

Die heeft bij die boeren gezeten, dus die stuur ik gelijk met een 'enkeltje' (leuke woordspeling) terug naar alkmaar :)
In Henk en Sandor we trust

Sakin

Is Dijkstra Draaisma de gepresenteerde aanwinst waar we op zitten/zaten te wachten???
Prijkt wel voorop in de strijd!

denistel

Citaat van: Collingwood op juni 17, 2015, 12:18:19
Sjoerd Ars van NEC staat in de belangstelling van clubs uit binnen- en buitenland (oa het Midden-Oosten). In dat opzicht kun je je niet voorstellen dat er geen vergelijkbare interesse voor Ogbeche zou zijn...

Ars scoort er wel meer dan Ogbeche toch.

Grijskijkert

Citaat van: denistel op juni 17, 2015, 13:00:55
Ars scoort er wel meer dan Ogbeche toch.
Ja maar dat is in de JL,Ogbeche zou daar ook veel meer scoren, maar gelukkig is dat niet zo ;)
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Citaat van: Grijskijkert op juni 17, 2015, 13:03:48
Ja maar dat is in de JL,Ogbeche zou daar ook veel meer scoren, maar gelukkig is dat niet zo ;)

idd hoofdzakelijk jl maar ook in het buitenland en hij heeft er 177 gemaakt en ogbeche 54
ars had ik hier wel graag gehad hoor.