Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: Grijskijkert op juni 17, 2015, 19:35:24
Dan zal het wel zo zijn? :D

Zijn of niet zijn,  dat is de vraag.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

denistel

rustig blijven mannen en vrouwen ook


Grijskijkert

Citaat van: moodygrunn op juni 17, 2015, 20:37:19
http://www.vi.nl/nieuws/cambuur-haalt-peersman-weg-bij-dordrecht.htm
De verkeerde back(Fortes is de goede),een jaar een onzekere factor en onnodig kaarten pakker bij Dordrecht!!! Zal wel voor de breedte zijn..
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Kunnen niet op alle posities absolute toppers halen met ons bescheiden budget. Desondanks wel blij met deze aanwinst. Kan zowel linksback als links centraal spelen. Nu nog 3 aanvallers, een middenvelder en een rechtsback  8)

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 17, 2015, 21:06:52
Kunnen niet op alle posities absolute toppers halen met ons bescheiden budget.
Nee dat is zeker zo, maar er zijn echt wel betere te vinden dan Peersman..na aanleiding van afgelopen seizoen vind ik het helemaal niks...
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Had zelf ook liever kuipers gehad, maar die is of te duur of heeft een andere club gevonden die simpelweg meer betaald. Verder zou ik geen betere/haalbare linksback weten die ook centraal kan spelen

Sakin

Hij kan zich misschien veel beter ontwikkelen bij ons dan bij Dord! We hebben veel betere voetballers om hem heen.

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 17, 2015, 21:13:24
Had zelf ook liever kuipers gehad, maar die is of te duur of heeft een andere club gevonden die simpelweg meer betaald. Verder zou ik geen betere/haalbare linksback weten die ook centraal kan spelen
Je wil hem echt niet centraal hebben staan.... Wat ik gezien heb kon hij wel een bal allergie hebben... en is niet voor niets op de 138ste plaats geëindigd (van de 144) in het VI klassement.
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juni 17, 2015, 21:23:04
Je wil hem echt niet centraal hebben staan.... Wat ik gezien heb kon hij wel een bal allergie hebben... en is niet voor niets op de 138ste plaats geëindigd (van de 144) in het VI klassement.

Ach dat zal allemaal wel meevallen. Speelde natuurlijk in een verschrikkelijk slecht elftal, met allemaal spelers zonder ook maar een klein beetje zelfvertrouwen

Grijskijkert

Citaat van: Sakin op juni 17, 2015, 21:20:11
Hij kan zich misschien veel beter ontwikkelen bij ons dan bij Dord! We hebben veel betere voetballers om hem heen.
Ik hoop dat je gelijk krijgt...
IN HENK WE TRUST!!!

Scc01

Snap ik dus weer niet... Maarja we hebben ook een beperkt budget

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op juni 17, 2015, 21:23:04
Je wil hem echt niet centraal hebben staan.... Wat ik gezien heb kon hij wel een bal allergie hebben... en is niet voor niets op de 138ste plaats geëindigd (van de 144) in het VI klassement.
Eerlijk gezegd zie ik hem momenteel niet meer als een breedte versterking.

denistel

sterke vent met power in ieder geval daar hadden we nog wel 1 van nodig en idd
hij kan zich hier ontwikkelen in een betere ploeg.

justremco

Breedteversterkingen zijn ook heel belangrijk. Denk dat de breedte van onze selectie heel belangrijk gaat zijn komend seizoen...