Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Heerlijke vervangers hoor.

Heerings goed gevoel bij. Overgoor ook!

Benieuwd naar de volgende aankopen, verwacht toch weer een schepje extra deze zomer  |:)

Bolsward-SCC

Sander de Vries (Algemeen Dagblad) via Twitter:

"Cambuur presenteert 17.00 uur nieuwe speler. Alles wijst op Sjoerd Overgoor, die transfervrij overkomt van Go Ahead. Vervanger El Makrini."
"Een andere naam die (enige tijd geleden) de ronde deed bij Cambuur, is Nick van der Velden. "Ik weet van niets", zei hij, voor bekerfinale."
"Van der Velden, die transfervrij vertrekt bij FC Groningen, hoopt naar verluidt nog op een buitenlands avontuur."

speculeter

Kijk grijskijker. ....We zijn goed op de hoogte.
Had gehoopt op Holla maar Overgoor niks mis mee!!

666

Citaat van: Collingwood op juni 01, 2015, 16:33:43
Geweldige aankoop!  |:) |:) |:)

Blijkbaar toch haalbaar, Grijskijkert!  :proost

Is het wat? Heb niet zoveel op hem gelet
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Collingwood

Citaat van: Bolsward-SCC op juni 01, 2015, 16:36:53
Sander de Vries (Algemeen Dagblad) via Twitter:

"Cambuur presenteert 17.00 uur nieuwe speler. Alles wijst op Sjoerd Overgoor, die transfervrij overkomt van Go Ahead. Vervanger El Makrini."
"Een andere naam die (enige tijd geleden) de ronde deed bij Cambuur, is Nick van der Velden. "Ik weet van niets", zei hij, voor bekerfinale."
"Van der Velden, die transfervrij vertrekt bij FC Groningen, hoopt naar verluidt nog op een buitenlands avontuur."

Van der Velden zou ik geen geweldige aanwinst vinden. Voor de breedte zou het een goede speler kunnen zijn, maar verder niet. Ook al behoorlijk oud.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Citaat van: 666 op juni 01, 2015, 16:48:36
Is het wat? Heb niet zoveel op hem gelet

Overgoor was met Vriends de beste speler van GAE (de enige twee?). Verdedigende middenvelder die perfect in ons spelletje past, een echte voetballer (eerder een Pirlo dan een Nigel de Jong, om maar eens een vergelijking te maken).
Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Top! Als overgoor het wordt, ben ik zeker tevreden!

Oebieman

Prima aanwinst als het doorgaat  8)
Neem Deniz Turuc maar mee, maar die zal wel te duur zijn 8P

Collingwood

marco timmer ‏@marcotimmer
Sjoerd Overgoor tekent een contract voor vier jaar bij #cambuur. Straks meer op #vi.nl #gae

Zo, 4 jaar! Dat kan helpen!

Kalmte alleen kan u redden.

pvanbuijtene

Citaat van: Collingwood op juni 01, 2015, 16:51:01
Overgoor was met Vriends de beste speler van GAE (de enige twee?). Verdedigende middenvelder die perfect in ons spelletje past, een echte voetballer (eerder een Pirlo dan een Nigel de Jong, om maar eens een vergelijking te maken).

scoort net zo 'veel' als de jong... ;)

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Collingwood

Citaat van: pvanbuijtene op juni 01, 2015, 16:55:34
scoort net zo 'veel' als de jong... ;)

Daar hebben we geloof ik andere spelers voor... El Makrini scoort ook zelden tot nooit.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op juni 01, 2015, 16:33:43
Geweldige aankoop!  |:) |:) |:)

Blijkbaar toch haalbaar, Grijskijkert!  :proost
Ik heb niet gezegd dat niet haalbaar was, ik zei het is een leuke speler maar ik wil wel iets meer voetbal op die positie hebben....

Is het al 17.00 uur ?
IN HENK WE TRUST!!!

Stiens

Citaat van: Collingwood op juni 01, 2015, 16:51:01
Overgoor was met Vriends de beste speler van GAE (de enige twee?). Verdedigende middenvelder die perfect in ons spelletje past, een echte voetballer (eerder een Pirlo dan een Nigel de Jong, om maar eens een vergelijking te maken).

Nog geen bal raakt voor SCC en nu al de vergelijking met Pirlo :P Dat beloofd wat!   |:) |:)

Collingwood

Citaat van: Stiens op juni 01, 2015, 16:59:10
Nog geen bal raakt voor SCC en nu al de vergelijking met Pirlo :P Dat beloofd wat!   |:) |:)

Haha, slechts qua type speler uiteraard.
Kalmte alleen kan u redden.