Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

richard

En ga er maar van uit dat we 30 juni of 1 juli wat
horen vwb sws 2 nieuwe spelers!! En ik ben er van overtuigd
dat we een stuk meer creativiteit in team krijgen!!

justremco

Citaat van: richard op juni 24, 2015, 10:34:53
En ga er maar van uit dat we 30 juni of 1 juli wat
horen vwb sws 2 nieuwe spelers!! En ik ben er van overtuigd
dat we een stuk meer creativiteit in team krijgen!!

Mooi op tijd voor DTD dus  |:) |:) :ams

Grijskijkert

Citaat van: richard op juni 24, 2015, 10:34:53
En ga er maar van uit dat we 30 juni of 1 juli wat
horen vwb sws 2 nieuwe spelers!! En ik ben er van overtuigd
dat we een stuk meer creativiteit in team krijgen!!
Weet je toevallig ook de reden waarom die spelers niet eerder aansluiten bij de selectie? Was mooi geweest dat die jongens vandaag mee waren gegaan...
IN HENK WE TRUST!!!

richard

Waarschijnlijk omdat contracten tot 1 juli lopen en als ze eerder komen dan moet daar
waarschijnlijk financieel iets tegen over staan!!

Zuid1991

Zal te maken hebben dat de transfermarkt dan open gaat?
Mijn conclusie is, dat er spelers gekocht worden Richard?

Collingwood

Citaat van: richard op juni 24, 2015, 10:34:53
En ga er maar van uit dat we 30 juni of 1 juli wat
horen vwb sws 2 nieuwe spelers!! En ik ben er van overtuigd
dat we een stuk meer creativiteit in team krijgen!!

Is de nieuwe spits één van deze spelers?
Kalmte alleen kan u redden.

richard

Citaat van: Zuid1991 op juni 24, 2015, 11:18:57
Zal te maken hebben dat de transfermarkt dan open gaat?
Mijn conclusie is, dat er spelers gekocht worden Richard?

Niet dat ik weet, wie moet dat betalen?

justremco

Citaat van: Zuid1991 op juni 24, 2015, 11:18:57
Zal te maken hebben dat de transfermarkt dan open gaat?
Mijn conclusie is, dat er spelers gekocht worden Richard?

Misschien transfervrij? En dat het contract op 30 juni/1 juli afloopt?

speculeter

Dan hoeven we dus voorlopig niet bij dit topic te kijken.

speculeter

Citaat van: justremco op juni 24, 2015, 11:38:36
Misschien transfervrij? En dat het contract op 30 juni/1 juli afloopt?
als je logisch nadenkt lijkt me dat id zo.

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 24, 2015, 11:38:36
Misschien transfervrij? En dat het contract op 30 juni/1 juli afloopt?
Citaat van: richard op juni 24, 2015, 11:18:30
Waarschijnlijk omdat contracten tot 1 juli lopen en als ze eerder komen dan moet daar
waarschijnlijk financieel iets tegen over staan!!
Dat zal het ongetwijfeld zijn..of de spelers zijn nog op vakantie :P  :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Local east-side

Maar de contracten van bv Overgoor, Hoefdraad en Heerings lopen toch ook tot 1 juli? En zij gaan wel mee naar Ameland. Wat is het verschil dan met de eventueel nieuwe spelers? Geld, zoals Richard aangeeft?

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juni 24, 2015, 11:49:15
Dat zal het ongetwijfeld zijn..of de spelers zijn nog op vakantie :P  :_schater

Dat zou ook nog kunnen!
Citaat van: Local east-side op juni 24, 2015, 11:52:32
Maar de contracten van bv Overgoor, Hoefdraad en Heerings lopen toch ook tot 1 juli? En zij gaan wel mee naar Ameland. Wat is het verschil dan met de eventueel nieuwe spelers? Geld, zoals Richard aangeeft?

Misschien dat de Nederlandse clubs onderling niet zo moeilijk doen, omdat ze weten dat de clubs voor 1 juli al beginnen te trainen?

Di Canio


hobbes

Citaat van: Di Canio op juni 24, 2015, 12:43:56
Reza Ghoochannejhad!!
is in Leeuwarden omdat hij daar woont?