Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

#510
Citaat van: Galdiano op mei 02, 2015, 08:56:04
Salarissen worden tegenwoordig niet meer verlaagd. Spelers tekenen dan niet.
NEC en Roda moesten allemaal binnen één jaar promoveren ivm de hoge salarissen.   

Onzin, die waren juist vergeten om die clausule op te nemen. Althans, bij NEC. Bij Roda was het bewust.

sunderland

Citaat van: Galdiano op mei 02, 2015, 08:56:04
Salarissen worden tegenwoordig niet meer verlaagd. Spelers tekenen dan niet.
NEC en Roda moesten allemaal binnen één jaar promoveren ivm de hoge salarissen.
Nec heeft boekhoorn .Daar spelen op dit moment jongens die bijna 2x zoveel verdienen als hier .

sunderland

Ik zou toch ook vHyfte hier wel willen zien .En als er een mogelijk is dan Stans proberen al verwacht ik niet dat we die kunnen halen en betalen .Dat Exelcior Kuwas haalt zegt ook iets over hun finaciele huishouding

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op mei 02, 2015, 11:20:06
Ik zou toch ook vHyfte hier wel willen zien .En als er een mogelijk is dan Stans proberen al verwacht ik niet dat we die kunnen halen en betalen .Dat Exelcior Kuwas haalt zegt ook iets over hun finaciele huishouding

Kuwas is een schijtluis. Durft de concurrentie niet aan te gaan met Rosheuvel, Narsingh en Hoefdraad op termijn. Haal Ninos gouriye maar op, fijne speler. Over Stans zijn we het al langer eens. Topspeler!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

En voor de spits positie Gladon van Sparta maar halen.

Vedetski

Zie Zivkovic ook wel op huurbasis hierheen komen.
Prima speler met helaas een verkeerde instelling die het bij Ajax niet redt..!
Een goede back-up voor als Ogbeche geblesseerd is/geschorst is
:koffie

carlo de leeuw

op de 1 of andere manier vind ik die Plet wel wat hebben, alhoewel ik niet weet of dat financieel ook te doen is.

poelie-lwd

Citaat van: carlo de leeuw op mei 02, 2015, 13:40:18
op de 1 of andere manier vind ik die Plet wel wat hebben, alhoewel ik niet weet of dat financieel ook te doen is.

We hebben een spits nodig die diepgang heeft en geen aanspeelpunt zoals Ogbeche of Barto. Ik blijf bij Tannane, alternatief zou Locadia zijn (los van het financiele aspect)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel

met huidige spel willen ze juist wel een balvaste hebben zodat de rest bij kan sluiten alleen gaat dat de laatste
tijden te vaak mis omdat de absolute scherpte er niet is.
en financieen spelen een grote rol omdat wij hier geen geldschieters hebben die ze bijvoorbeeld bij exelsior nec en nac wel
hebben.zelfs sparta heeft meer te bieden dan ons wat geld betreft.

als je Zivkovic wilt huren dan gaat hij hier niet bankzitten natuurlijk dan het ie er nog niks aan.

Cavlan van de graafschap is wel een goeie voor de linkerkant en die Vermey het er oek al 18 inleggen net als v Ewijk.
Maar ja de scouts en trainers bekijken alles tis wel een niveau verschil kijk ook naar Brands die nu om het leven scoort
maar hier net wat te kort kwam en misschien wat te veel branie had maar ik denk toch dat je wel 1 of 2 van die gifkikkers
nodig hebt als ze het groepsgevoel maar niet naar de kloten helpen.

Cavlan-Kusk-Korte- V Overeem-Overgoor-Turuc-Peters-Joppen vind ik wel een mooi rijtje namen

speculeter

Maar even met dat lijstje namen naar de ts denistel!

Marc S

Citaat van: denistel op mei 02, 2015, 15:00:18
met huidige spel willen ze juist wel een balvaste hebben zodat de rest bij kan sluiten alleen gaat dat de laatste
tijden te vaak mis omdat de absolute scherpte er niet is.
en financieen spelen een grote rol omdat wij hier geen geldschieters hebben die ze bijvoorbeeld bij exelsior nec en nac wel
hebben.zelfs sparta heeft meer te bieden dan ons wat geld betreft.

als je Zivkovic wilt huren dan gaat hij hier niet bankzitten natuurlijk dan het ie er nog niks aan.

Cavlan van de graafschap is wel een goeie voor de linkerkant en die Vermey het er oek al 18 inleggen net als v Ewijk.
Maar ja de scouts en trainers bekijken alles tis wel een niveau verschil kijk ook naar Brands die nu om het leven scoort
maar hier net wat te kort kwam en misschien wat te veel branie had maar ik denk toch dat je wel 1 of 2 van die gifkikkers
nodig hebt als ze het groepsgevoel maar niet naar de kloten helpen.

Cavlan-Kusk-Korte- V Overeem-Overgoor-Turuc-Peters-Joppen vind ik wel een mooi rijtje namen

Sparta heeft ook echt geen cent meer over hoor

AL

Centrale verdediger en vervanger voor Mo zal het lastigst worden denk ik.
Denk wel dat deze posities en een creatieve middenvelder de hoogste prio hebben.
Andere posities zijn makkelijker in te vullen.
Blijf nog altijd fan van Holla en Marcellis(ok is niet links die we eigenlijk nodig hebben), maar denk niet dat we dit soort categorie spelers kunnen halen.


Ligeon, Marcellis, Gunst, vd Boomen, Ojo, v Overeem, Turuc, Peters, Gladon, Sleegers vind ik wel een mooi lijstje.

speculeter

Ken ze allemaal.
Maar wie is Gunst?

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op mei 02, 2015, 16:20:08
\
Maar wie is Gunst?
Dat weet je toch wel.. dat is die hele goede linksback van Eindhoven..
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Citaat van: speculeter op mei 02, 2015, 16:20:08
Ken ze allemaal.
Maar wie is Gunst?

Zoals Grijskijker al zei: de linksback van Eindhoven.
Die is mij zeer positief opgevallen.
Andere optie voor linksback: Kuipers of Tamata.

Valt mij overigens op dat er veel goede spelers in België rondlopen.