Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Zou jammer zijn als die niet komt..

legeips

Zivkovich naar willem2??

Die had hier ook wel op huur basis mogen komen... Of hebben we na Meleg het een beetje verbruikt bij AJAX..

denistel

Citaat van: poelie-lwd op juni 15, 2015, 19:40:34
Steblecki is veel te traag. Ook voor het middenveld vooralsnog.

zit wat in maar als je slim binne hoef je niet beslist snel te zijn.een echte snelle
middenvelders hadden we afgelopen seizoenen oek niet.

poelie-lwd

Citaat van: denistel op juni 15, 2015, 21:51:42
zit wat in maar als je slim binne hoef je niet beslist snel te zijn.een echte snelle
middenvelders hadden we afgelopen seizoenen oek niet.

Nee klopt. Voetballen kan hij wel alleen moet zowieso zijn actieradius omhoog om zijn gebrek aan snelheid te compenseren
Iedereen heeft recht op mijn mening.

zeewolde

Behoort cambuur nog tot de clubs die Chris David willen hebben? Mag transfervrij weg bij filmgame en Twente wil hem niet meer.

DeBruyne

FC Twente laat Chris David vertrekken uit Enschede. Dat melden diverse media maandag. De 22-jarige middenvelder werd in januari gehuurd van Fulham en kreeg in de Eredivisie de kans om een vast contract af te dwingen.

Gezien de nijpende financiƫle situatie bij Twente ziet de club geen mogelijkheden om David te behouden. Sowieso maakte de speler in de afgelopen maanden weinig indruk. Trainer Alfred Schreuder deed amper een beroep op hem. David speelde enkele jaren in verschillende jeugdteams van de Tukkers en maakte in 2013 de overstap naar Fulham, toen nog getraind door Martin Jol.

In Londen loopt het contract van de twintiger deze zomer af. Naar verluidt hebben diverse clubs uit de Eredivisie, de Jupiler League en het Engelse Championship (het tweede niveau) nu belangstelling om David, die zijn debuut in de Premier League overigens opluisterde met een doelpunt, gratis binnen te halen.

Zouden we weer belangstelling hebben?

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op juni 15, 2015, 22:34:45
Behoort cambuur nog tot de clubs die Chris David willen hebben? Mag transfervrij weg bij filmgame en Twente wil hem niet meer.
Kon bij (jong)Twente geen potten breken het afgelopen half jaar..
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Genoeg middenvelders. ..
Linkerspits en een spits!!

John Hiatt

Citaat van: poelie-lwd op juni 15, 2015, 22:05:19
Nee klopt. Voetballen kan hij wel alleen moet zowieso zijn actieradius omhoog om zijn gebrek aan snelheid te compenseren

Hoeveel kansen heeft hij gehad? Hij komt uit andere competitie, moet wennen aan het Nederlandse voetbal, denk dat hij komend seizoen gaat doorbreken.

John Hiatt

Citaat van: speculeter op juni 16, 2015, 08:45:22
Genoeg middenvelders. ..
Linkerspits en een spits!!

En een keeper! ?

Grijskijkert

Citaat van: John Hiatt op juni 16, 2015, 09:08:03
En een keeper! ?
Help Poelie dan even met de verkoop van Nienhuis :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op juni 16, 2015, 08:45:22
Genoeg middenvelders. ..
Linkerspits en een spits!!
En geen verdedigers erbij?
IN HENK WE TRUST!!!

ruubmac

Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2015, 22:58:34
Kon bij (jong)Twente geen potten breken het afgelopen half jaar..

Cas Peters kon bij Twente ook geen deuk in een pakje boter rammen, en schoot ze bij Emmen achter elkaar erin, dat zegt dus niet alles  :clint

Grijskijkert

#2098
Citaat van: ruubmac op juni 16, 2015, 09:30:49
Cas Peters kon bij Twente ook geen deuk in een pakje boter rammen, en schoot ze bij Emmen achter elkaar erin, dat zegt dus niet alles  :clint
Dat vind ik geen vergelijking en het klopt niet wat je zegt.. Peters kwam alleen uit voor Jong Twente(door liep daar de jeugdopleiding)  en deed het daar goed, zo goed dat hij naar Go Ahead ging,en daar geen potten kon breken,afzakte naar Emmen en dat ging goed..
David werd gehaald(gehuurd van Fullham) voor Twente 1 zakte af naar Jong Twente en bakte er daar niks van..
Ontdek de verschillen... ;)
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op juni 16, 2015, 09:22:25
En geen verdedigers erbij?
we gaan alleen maar aanvallen komend seizoen :insane