Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

jeff

Het duurt nog even, maar nog 10 wedstrijden en het seizoen is al weer afgelopen, maar zoals Dokkie al aangaf in het selectie topic 2014/2015, hier 1 voor volgend jaar.
Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2015, 14:13:33
Zullen we aan deze discussie hier een eind maken en verder gaan in een ander topic genaamd Selectie seizoen 2015/2016?

CLINT!! Pint en Florint aan de kant en dicht met die hap :devil
Ik heb de lijst van Collingwood gepakt uit het andere topic, en de namen door gestreept die nu een aflopend contract hebben.
Er zijn nog best veel optie's die gelicht moeten gaan worden, of vervangers worden gehaald

Selectie Cambuur 2015/2016:

Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Jurjan Wouda   2014/2015
   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Etiënne Reijnen 2015/2016
Marlon Pereira2015/2016
Donovan Slijngard 2014/2015optie voor nog een jaar
Mart Dijkstra 2014/2015optie voor nog een jaar
Calvin Mac-Intosch2014/2015 optie voor nog een jaar
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Ron Janzen Huur
   
Erik Bakker2016/2017
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2015/2016 optie voor nog een jaar
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Mohamed El Makrini 2014/2015
Sinan Bytyqi Huur
   
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Bartholomew Ogbeche 2014/2015optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2014/2015optie voor nog een jaar
Damiano Schet 2014/2015optie voor nog een jaar
Michiel Hemmen 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Daniel de Ridder 2014/2015
Dejan Meleg Huur

Holwerd voor Cambuur

Hopelijk kunnen we Bytyqi nog een jaartje huren. Ik ben er van overtuigd dat hij een meerwaarde kan zijn.
Hij heeft dit jaar én geen voorbereiding meegemaakt én moest beginnen met wedstrijden tegen PSV, PEC, Twente, Vitesse en Feyenoord. Lastig om je te onderscheiden dan...
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Cambuur123

Ik zou bytiqi een contract van 2 jaar aanbieden, zodat we hem na 1 jaar voor 5 ton kunnen doorverkopen aan Twente oid. Heb het idee dat hij op dit moment gewoon niet heeeeeeel erg gemotiveerd is, denk dat hij pas echt van zichzelf laat horen als hij onder contract zou staan.

Harry L.

Citaat van: Cambuur123 op februari 24, 2015, 19:30:34
Ik zou bytiqi een contract van 2 jaar aanbieden, zodat we hem na 1 jaar voor 5 ton kunnen doorverkopen aan Twente oid. Heb het idee dat hij op dit moment gewoon niet heeeeeeel erg gemotiveerd is, denk dat hij pas echt van zichzelf laat horen als hij onder contract zou staan.

Contract tot medio 2018. Vergeet het maar. Ik hoop op nog een jaartje huur

Lore

Citaat van: Cambuur123 op februari 24, 2015, 19:30:34
Ik zou bytiqi een contract van 2 jaar aanbieden, zodat we hem na 1 jaar voor 5 ton kunnen doorverkopen aan Twente oid. Heb het idee dat hij op dit moment gewoon niet heeeeeeel erg gemotiveerd is, denk dat hij pas echt van zichzelf laat horen als hij onder contract zou staan.

Stel dat het waar zou zijn wat jij zegt, dan beloon je dus een speler met slecht gedrag? Lijkt mij een vreemde gang van zaken

Eewal

Citaat van: Cambuur123 op februari 24, 2015, 19:30:34
Ik zou bytiqi een contract van 2 jaar aanbieden, zodat we hem na 1 jaar voor 5 ton kunnen doorverkopen aan Twente oid. Heb het idee dat hij op dit moment gewoon niet heeeeeeel erg gemotiveerd is, denk dat hij pas echt van zichzelf laat horen als hij onder contract zou staan.
waar baseer jij op dat hij niet gemotiveerd zou zijn? zo'n halfjaartje uitleen kan je carrière openbreken, zie rusnak..

Vedetski

Citaat van: Lore op februari 24, 2015, 22:23:06
Stel dat het waar zou zijn wat jij zegt, dan beloon je dus een speler met slecht gedrag? Lijkt mij een vreemde gang van zaken

Gedrag en motivatie zijn twee zeer verschillende dingen hoor
:koffie

Lore

Citaat van: Vedetski op februari 25, 2015, 10:47:02
Gedrag en motivatie zijn twee zeer verschillende dingen hoor

Dus iemand die geen motivatie kan opbrengen om zich in het eerste team van Cambuur te knokken, die moet je een contract aanbieden omdat je ergens hoop hebt dat het wel goed komt?

Vedetski

Citaat van: Lore op februari 25, 2015, 14:09:34
Dus iemand die geen motivatie kan opbrengen om zich in het eerste team van Cambuur te knokken, die moet je een contract aanbieden omdat je ergens hoop hebt dat het wel goed komt?

Als diegene genoeg talent heeft, ja. Dan heeft ie alleen nog vertrouwen nodig. En dat is nou net wat hij niet krijgt
:koffie

el haj

Hypothetisch gelul, mannen.  :P
Bytiqi heeft inderdaad voordat hij hier kwam z'n contract bij City verlengd dus kopen wordt 'm echt niet.

Vedetski

Citaat van: el haj op februari 25, 2015, 21:59:58
Hypothetisch gelul, mannen.  :P
Bytiqi heeft inderdaad voordat hij hier kwam z'n contract bij City verlengd dus kopen wordt 'm echt niet.

Dus nog een seizoen huren!
:koffie

Josli

Heb net Dordt tegen GAE gezien. Ik hoop toch echt dat die vd Linden niet naar ons toe komt. Dribbelt 0 keer in, is te traag, verliest ieder kopduel en speelt alleen maar lange kansloze ballen. Precies wat wij niet nodig hebben.

Voorstopper

Citaat van: Josli op februari 27, 2015, 21:58:39
Heb net Dordt tegen GAE gezien. Ik hoop toch echt dat die vd Linden niet naar ons toe komt. Dribbelt 0 keer in, is te traag, verliest ieder kopduel en speelt alleen maar lange kansloze ballen. Precies wat wij niet nodig hebben.

Deelt waarschijnlijk mee in de malaise die bij Gea heerst....Heeft wel een fantastische trap in de benen...

AL

Vd Linden vind ik persoonlijk ook niets.
Te traag en verdedigend niet de sterkste.
Vind Gosens van Dordrecht wel een leuke speler voor de linkerkant.

poelie-lwd

 :_schater :_schater

Job vd Linden is juist een uitstekende speler voor ons. Klopt, hij is niet de snelste en nee, het is geen sloper. Daarentegen kan hij wel goed voetballen en heeft een geweldige trap. In het systeem en spelopvatting van SCC zou hij dan ook uitstekend kunnen functioneren. Wij willen voetballen van achteruit, dan hebben we ook echte voetballers nodig nietwaar. Daarnaast hebben wij vaak de bal, dan is verdedigen niet aan de orde  ;)

Ditzelfde repeterende verhaal is ook terug te lezen in het Reijnen topic, die is ook niet meer weg te denken uit dit elftal. Sterker nog, ik vind hem nu al 1 van de beste centrale verdedigers die we ooit hebben gehad.

Vd Linden met Reijnen in het centrum, suc6 gegarandeerd!
Iedereen heeft recht op mijn mening.